The Hoff Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Lest noen rykter om at United prøver å skaffe seg Tevez fra West Ham. Er dette et godt nok spisskjøp? Husker han spilte bra for Argentina for noen år siden, men har ikke hørt noe mer om han siden 8974241[/snapback] Han reddet bl.a. West Ham fra nedrykk. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Det er jo positivt. Er han en typisk spiss som scorer eller en spiss ala Roony? Endret 30. juni 2007 av Hody Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Det er jo positivt. Er han en typisk spiss som scorer eller en spiss ala Roony? 8974267[/snapback] Begge deler, akkurat slik som Rooney er. Hardtarbeidende, scorer mange mål. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Er det blitt bekreftet om hvordan draktene skal se ut ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Spørsmål: Har vi Premier Leagues sterkeste midtbane nå? Har vi de to beste spissene? (om skadefri) Har vi det beste forsvaret og stopperpar? For meg er det ja på alle tre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Ikke glem en av de tre beste keeperne og et av de største keepertalentene i Ben Foster også... Så vi er godt dekket opp for neste sesong, mangler bare en liten spiss til nå så er vi der vi bør være før neste sesong... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Har vi Premier Leagues sterkeste midtbane nå? 8975190[/snapback] Hvis du nå snakker i bredden også (da tenker jeg på vingene), så ja, det er vel ingen tvil. Ronaldo, Giggs, Scholes og Carrick. Og med Hargreaves, Anderson og Nani i bakhånd, så er dette PLs beste midtbane. I tillegg har vi jo Park og Fletcher. Har vi de to beste spissene? (om skadefri)8975190[/snapback] Rooney og Saha? Vel, det er vanskelig å si. Saha er så mye skadet at jeg ikke vet om jeg skal definere han som god eller ikke. Har vi det beste forsvaret og stopperpar? 8975190[/snapback] Muligens det beste forsvaret. Selvom United ikke var det laget som slapp inn minst mål i fjor må vi tenke på at forsvaret vårt har en mye vanskeligere jobb ettersom midtbanen og angrepet vårt er av den offensive typen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Spørsmål:Har vi Premier Leagues sterkeste midtbane nå? Det spørs hvordan Nani og Anderson klarer seg, jeg tipper Giggs er inne i sin siste sesong, så vi er avhengige av at både han og Scholes presterer like bra som i år. Har vi de to beste spissene? (om skadefri) Rooney er topp, Saha er så mye skadet at han ikke kan regnes med. Har vi det beste forsvaret og stopperpar? Litt uggen dekning på back-plassene, men ellers veldig bra. For meg er det ja på alle tre. 8975190[/snapback] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Noen som kan si meg hvor dere får evt. penger til Tevez fra? Tipper han ender i Arsenal, men hvis han skulle ende hos dere så er det jo interessant å vite hvor alle pengene kommer fra. Så vidt jeg har forstått så har United en sooolid gjeld, og har i tillegg brukt endel 100 millioner på Nani, Hargreaves og Anderson. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 100 millioner er jo å ta i tror tallet er 56... United er jo den klubben i verden sammen med Real som omsetter mest så litt blir det jo til overs når avdragene er unnagjort... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Heh.. Har ikke United en solid bankkonto da? Har iallfall jeg alltid trodd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) 100 millioner er jo å ta i tror tallet er 56... United er jo den klubben i verden sammen med Real som omsetter mest så litt blir det jo til overs når avdragene er unnagjort... 8975892[/snapback] Mente flere 100millioner norske. Det er jo grenser da, når dere allerede har brukt £56M, som er en ganske betydelig sum, så skal dere bruke enda £25-30M på Tevez? I tillegg har dere en gjeld som er rimelig stor så vidt jeg har hørt. Da er det jo noe som ikke stemmer helt da, uansett hvor mye dere omsetter på draktsalg og diverse. Edit: Tror ikke dere sliter med å kjøpe fotballer til treningsfeltet akkurat, men det er jo ganske store pengebeløp dette da. Endret 30. juni 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Heh.. Har ikke United en solid bankkonto da? Har iallfall jeg alltid trodd 8975940[/snapback] Solid bankkonto, men solid gjeld og. Takket være GlazerIn July 2006, the club announced a refinancing package. Previously the debt taken on by the Glazers to financing the club was split between the club and the family, but now it will all be in the club. The total amount will be £660 million, on which interest payments will be £62 million a year. This is a 30% reduction in interest charges. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 ahh, deilige bilder Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 AH! så herlig! konge altså! Skål alle United supportere der ute ! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 pent pent ... nå mangler bare bilde av Anderson (og eventuelt ny spiss) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Next stop - Promiseland Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Herlig! Anderson må vi vente med å sjå i drakta til etter Copa America pluss ein liten ferie. Kva draktnummer trur folk dei nye får? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Herlig! Anderson må vi vente med å sjå i drakta til etter Copa America pluss ein liten ferie. Kva draktnummer trur folk dei nye får? 8977416[/snapback] Nani - 8 Anderson - 12 Hargreaves - 23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå