Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet mitt er at jeg ikke forstår hvordan Manchester United fans kan si noe sånt. Manchester United hatere i komentarene i Dagbladet kanskje, men ikke her.

Nani er ingenting å spare på? Her støtter vi Manchester United spillere altså. Står skikkelig bak laget.

Er det slik fans skal oppføre seg?

Points ? det der begynner å bli barnslig ^o) ?

Barnslig er et ord. ABU er et annet

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at oppførselen her i dag er ganske dårlig, Limbeck. Nani er United - spiller og så lenge han er det så støtter jeg han. Ronaldo var også en spiller som gjorde enormt mye for oss, og som jeg ønsker lykke til videre og takker for alt han har gjort.

Lenke til kommentar
Hvis han ikke trives i RM, blir mobbet osv, og han vil tilbake United, hva kan han gjøre med det?

Vel, som alle arbeidstakere så kan han streike. Sette seg på tribunen og nekte å spille. Saha ville det da Fulham ikke ville bryte kontrakten. Heinze ville vel også nekte å spille om han ikke fikk dra.

Spillere kan også nekte å bryte kontrakten og sitte til den løper ut og gå gratis.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Hvis han ikke trives i RM, blir mobbet osv, og han vil tilbake United, hva kan han gjøre med det?

Jeg sier bare, COME ON! Nå må du skjønne at han forsvinner og antagelig aldri kommer tilbake igjen. Det virker for meg som om du er Ronaldo - supporter, og ikke United - supporter.

Lenke til kommentar

Ronaldo kommer ihvertfall ikke tilbake på den måten. Jeg tror nok at Real vil gjøre temmelig mye for å gjøre han fornøyd.

Skal bli spennende å se hvordan Real nå vil gjøre det. Ronaldo og Ruud på samme lag. Et lag stappet av verdens beste spillere.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Problemet mitt er at jeg ikke forstår hvordan Manchester United fans kan si noe sånt. Manchester United hatere i komentarene i Dagbladet kanskje, men ikke her.

Nani er ingenting å spare på? Her støtter vi Manchester United spillere altså. Står skikkelig bak laget.

Er det slik fans skal oppføre seg?

Slutt med det svasi-tullet ditt. Du oppfører deg som du er medlem av Smiths Venner. Alle skal være venner og snille mot hverandre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...