Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg krever to nye vinger, men da er jeg til gjengjeld fornøyd. Young, Valencia, Ribery eller Silva, please. Huntelaar hadde ikke vært så veldig dyr, så han + to av de nevnte hadde gjort susen. Benzema kunne fungert, om han hadde vært fornøyd med å ikke spille fast. Carrick, Anderson, Fletcher og Hazza holder jo i massevis på midten, jeg ser også at Gibson får prøve seg. Salget av Ronaldo gir oss mange muligheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Points, du sier at både Zlatan og Ronaldo er selvopptatte, men at Zlatan i tillegg er selvironisk. Så følger du opp med å linke til en video av Ronaldo som i aller høyeste grad ser selvironisk. Snakk om å se hva man vil se.

TC: Regner med at du nå vil ha Ferguson sparket. Han sa det ikke var aktuelt å selge Ronaldo til Real, budet er nå godtatt. Vekk med den respektløse løgneren Sir Alex, hva?

Lenke til kommentar
Points, du sier at både Zlatan og Ronaldo er selvopptatte, men at Zlatan i tillegg er selvironisk. Så følger du opp med å linke til en video av Ronaldo som i aller høyeste grad ser selvironisk. Snakk om å se hva man vil se.

Jeg sa at selvopptattheten til Zlatan "utføres" på en mer ironisk måte enn CR sin. Sa da ingenting om selvironi. Snakk om å lese hva man vil lese.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Veldig synd at verdens beste spiller forlater oss. Tusen takk for alt Cristiano CR7 Ronaldo, du har gitt oss veldig mye!

Med det sagt så håper jeg Ibra blir kjøpt inn, eneste som kan være i nærheten av å fylle det sportslige hullet. Som Andy Gray sier, det er ingen som kan erstatte ham.

Lenke til kommentar
Blir spennende å se hva som skjer med betalingen da, sies jo at de £80 mill skal betales over et par år.

Da er det lite aktuelt føler eg. Pengene fra Ronaldo skal visst bli øremerket forsterkninger, så de må på konto pronte.

Lenke til kommentar
Veldig synd at verdens beste spiller forlater oss. Tusen takk for alt Cristiano CR7 Ronaldo, du har gitt oss veldig mye!

Med det sagt så håper jeg Ibra blir kjøpt inn, eneste som kan være i nærheten av å fylle det sportslige hullet. Som Andy Gray sier, det er ingen som kan erstatte ham.

Synd men også bra, nå slipper vi alt transfer maset, vi har tjent oss søkkrike og hadde vi holdt han en til sesong hadde han ikke vert verdt like mye. Fergie har funnet arstattere til Cantona, Beckham, R.v. Nistelrooy (og mange flere!) og kommer helt sikkert til å klare å fostre opp en enda større spiller enn Ronaldo ! vi må se positivt :)

Lenke til kommentar
Ja, var det jeg tenkte på Points. Tåler ikke at han kan si det en/to dager før CL finalen også dra med det som mestparten antar, en transfer request. Vil du at han skal ha mye suksess i Real Madrid, Limbeck? Ærlig talt?

Det intervjuet er jo bare noe tull han satte sammen.

Jeg skal la være å bruke store ord nå, men en spiller man kjøper for 12 mill og har bidratt så mye til de eventyrlige resultatene vi har hatt, og så går for 80 mill, fortjener enorm takknemlighet. Det er lov å ikke ha oss som favorittklubb, og det er også lov å bruke sminke.

At fans av klubben faktisk sier ting som diverse har sagt om han synes jeg er trist.

Jeg mener også at Zlatan er betydelig mere selvopptatt enn Ronaldo. Er hysj hysj tegn til sine egne fans ironi? Ronaldo har aldri vert i nærheten av å gjøre noe sånt.

Ja, jeg ønsker Ronaldo alt godt videre i karrieren.

Lenke til kommentar
At fans av klubben faktisk sier ting som diverse har sagt om han synes jeg er trist.

Jeg mener også at Zlatan er betydelig mere selvopptatt enn Ronaldo. Er hysj hysj tegn til sine egne fans ironi? Ronaldo har aldri vert i nærheten av å gjøre noe sånt.

Ja, jeg ønsker Ronaldo alt godt videre i karrieren.

ja, enig med at zlatan tenker mer på seg selv. Jeg og ønsker ronaldo en strålende karriere så lenge det ikke går ut over united :)

Lenke til kommentar
Jeg ønsker ikke Ronaldo lykke til, håper han råtner der nede med Heinze.

Kan du bare fortelle meg HVORFOR du sier det etter at han har vært hovedgrunnen bak den massive suksessen vi har hatt i de 3 siste kampanjene? 3 ligagull og 1 CL-tittel har vært veldig mye hans fortjeneste..

Lenke til kommentar

Jeg har vært forberedt på en Ronaldo-exit helt siden i fjor sommer, men jeg hadde aldri i min villeste fantasi faktisk trodd at vi ville få en slik fantasisum for han. Han har gitt oss mange fine stunder som spiller og nå gir han oss en utrolig slump med penger for å erstatte han, takk for alt. Håper og tror han kommer til å få en fantastisk karriere som kommer til å sikre han en plass i historien som en av de største fotballspillerne verden har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...