Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nei men du og noen andre har jo mange ganger sagt ting som faktisk vil påstå at han var helt nytteløst i år, og egentlig ikke var så viktig i fjor en gang. "Flott han skal dra, få han vekk" Det er respektløst som FAEN.

Jo, du nevner jo nå, "takk for alt han gjorde i fjor" men er nesten som at vi hadde ikke trengt han i det hele tatt. Det er bare litt ekkelt å lese. Bare fordi jeg ikke elsker Berbatov helhjertet så har jeg ihvertfall innsett at han var viktig som faen i den juleperioden med assists og mål osv. Nei, selvom han kanskje har sagt noe i media osv. har det aldri påvirket han på banen når han har spilt for Manchester United. Supporterne på Old Trafford og bortekampene ser det, men ikke alle i verden tydeligvis.

Mulig jeg er helt på viddene nå (isåfall beklager jeg), men var det ikke samme respektløse holdningen du hadde til Ronaldo litt tidligere i tråden?

Forskjellen er at Tevez har veldig lyst å spille for Utd og elsker supporterne. Ronaldo lyver til supporterne og klubben og er sutrete på BANEN. Tevez gir alt for oss og har gjort det mye for oss (det har Ronaldo og, sagt det selv). Ronaldo sa en dag før CL finalen at han blir, "don't worry". Og har sagt masse forskjellig som han tydeligvis ikke mener om klubben og går inn og ber etter transfer request.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ronaldo føyer seg ihvertfall inn i rekken som et av tidenes kjøp. Kjøpt for £12M, sikret oss flere troféer og på toppen av det hele får vi en helt vill fortjeneste av det i form av valuta. Nå skal laget bygges forhåpentligvis rundt spillere som Rooney, Anderson og Fletcher. Jeg håper vi får se et United som fornyer seg og som spiller en annen type fotball enn det vi gjorde med Ronaldo. Mer foring av spisser osv. Samtidig ble vi kvitt en (to?) sutrekopper og primadonnaer.

Takk til Ronaldo for alt du gjorde, men for en drittsekk og løgner du er. Håper karrieren din herifra går ned og at du bare blir "en av de" hos Real.

Jeg drømmer om Young.

Jeg drømmer om Zlatan.

sir Alex Ferguson, can you hear me?!

Personlighetsmessig er det vel ikke store forskjellen på Zlatan og Ronaldo vel?

Jo. Ronaldo er selvopptatt. Zlatan er selvopptatt han og, men på en mer ironisk måte om noen ser hvor jeg vil hen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Arbeidskapasitet kan være et argument i andre klubber, men vi har Rooney, og da trenger vi bakrom- og/eller boksspiller. Huntelaar til rundt 15£ ville vært å foretrekke, istedenfor Villa/Agüero til oppimot 30. Huntelaar har nok mer tolmodighet ang benken. For å fiske litt andre veien, så var ikke 40m løpene til Tevez hodeløse, de stressa ofte motstanderene til å gjøre feil. Endelig en fresh start hvor vi er kvitt sutreungene Tevez og Ronaldo.

Jeg syns de oftere var unødvendige og slitsomme fremfor matnyttig. Men jeg liker ikke slike spisser uansett. Jeg liker forsåvidt ikke spisser som Huntelaar heller, men jeg ser verdien i dem.

Bare fordi du ikke liker slike spisser som Tevez må du fortsatt se at han har vært utrolig viktig for oss i de 2 årene han har vært her. Uten han kan det godt hende vi ikke hadde kommet til CL finalen i år f.eks og kanskje videre tidligere i CL i fjor, ikke minst målene i PL på slutten av i fjor. Litt i år i PL og men vi hade bedre kontroll i år så lar det være. Ikke start dette igjen Hyrlen.

Du kan ikke kaste ut en haug argumenter, så avslutte med "ikke start dette igjen". Det var ikke anti-tevez. Det var pro-Berba det jeg skrev siden Tomhel satt spørsmålstegn ved han. Tevez var ikke utrolig viktig for oss i år. Jeg tror vi hadde hatt mye mer nytte i en spiss som scorte mål eller skapte sjanser. Det gjorde ikke Tevez i år. Men takk til han for alt han gjorde, spesielt ifjor. Å synsing om at "uten han hadde vi kanskje ikke vunnet", vel han var langt fra den eneste matchvinneren i år. Blir som å si at macheda var den som avgjorde Premier League for oss. Innsiktsløst.

Det var jeg som forsvarte Berbatov fra starten, men la gå.

Lenke til kommentar

Ja, var det jeg tenkte på Points. Tåler ikke at han kan si det en/to dager før CL finalen også dra med det som mestparten antar, en transfer request. Vil du at han skal ha mye suksess i Real Madrid, Limbeck? Ærlig talt?

Lenke til kommentar
Nei men du og noen andre har jo mange ganger sagt ting som faktisk vil påstå at han var helt nytteløst i år, og egentlig ikke var så viktig i fjor en gang. "Flott han skal dra, få han vekk" Det er respektløst som FAEN.

Jo, du nevner jo nå, "takk for alt han gjorde i fjor" men er nesten som at vi hadde ikke trengt han i det hele tatt. Det er bare litt ekkelt å lese. Bare fordi jeg ikke elsker Berbatov helhjertet så har jeg ihvertfall innsett at han var viktig som faen i den juleperioden med assists og mål osv. Nei, selvom han kanskje har sagt noe i media osv. har det aldri påvirket han på banen når han har spilt for Manchester United. Supporterne på Old Trafford og bortekampene ser det, men ikke alle i verden tydeligvis.

Vi hadde vært mye bedre tjent med en annen spiss i år. Det mener jeg fullt og helt. At jeg er glad for at han drar er fordi klubben vil tjene på det. Ingenting annet. Det er ikke respektløs. Ikke opphøy dette til noe høytidlig og moralsk. Å du legger ord i munnen min, drit i det. jeg er sjeleglad for at både Tevez og Ronaldo ser ut til å gå, siden det vil skape ro før Pre-season. Noe vi ikke har hatt på mange år takket være overgangene og spekulasjoner rundt de to. NEI, jeg skylder ikke på dem som person.

Tevez er elsket for det han gjorde ifjor, å at han har vilje. Men jeg syns han mangler evne. Jeg heier like mye på Tevez som alle andre når han spiller for United, men jeg klarer å se skogen for mer enn bare trær. Uansett blir jeg ikke sur om United nå finner penger til å bruke på Tevez, han har evner til å løfte laget. Men vi så det ikke mye i år.

Lenke til kommentar

Det blir som en trener som har styrets fulle tillitt. Da vet man at treneren er ferdig.

Her: Når Ronaldo omtrent sa at han ville til Real så ble han. Når han sa at han ble værende i United så drar han.

Han er en dritt blitt i mine øyne, og nå håper eg det er INGEN vei tilbake. Håper han får en publikumshilsen verdig når han møter United og blir gruset.

Hjelper ikke å score masse mål og være viktig for klubben når fokuset hans kun er seg selv. Ikke i mine øyne. Eg er United supporter, ikke Ronaldo supporter. Og når man ser på spillere som Rooney, Scholes, Giggs osv osv så ser man hva lojalitet er. Rooney er jo eksepsjonell mtp på alderen.

Hvis dette stemmer så elsker eg Ferguson even more

Klubben først! Ingen stjerner er større enn SAF og Manchester United. Da er det ut.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Her: Når Ronaldo omtrent sa at han ville til Real så ble han. Når han sa at han ble værende i United så drar han.

Han er en dritt blitt i mine øyne, og nå håper eg det er INGEN vei tilbake. Håper han får en publikumshilsen verdig når han møter United og blir gruset.

Hjelper ikke å score masse mål og være viktig for klubben når fokuset hans kun er seg selv. Ikke i mine øyne. Eg er United supporter, ikke Ronaldo supporter. Og når man ser på spillere som Rooney, Scholes, Giggs osv osv så ser man hva lojalitet er. Rooney er jo eksepsjonell mtp på alderen.

Akkurat. Det er dette som gjør han til en utrolig ekkel fyr i mine øyne.

Ser her liksom, April... Han har jo sagt så mye han ikke mener en gang.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7986707.stm

Tåler ikke den personen og er glad for at han ikke spiller i Manchester United lenger.

Hyrlen: Ok, jeg ser hva du sier nå. Det var grei lesning at du ikke ville blitt sur om han ble. Og resten av innlegget er jeg egentlig ganske enig med, men at Tevez også har vært viktig i noen kamper er det ikke noen tvil om for meg. Men at han har vært under nivå hvis man ser på hele sesongen er det ikke tvil om heller.

Lenke til kommentar

Og dere Forventer at Zlatan ikke kommer til å oppføre seg likedans som C. Ronaldo? Realiteten kommer som et Klask i bakhodet hvis en slik overgang blir en relitet (Noe som aldri kommer til å skje...) ;)

Er dessute litt i tvil om C. Ronaldo går ;

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Tja, med den nye sponsoravtalen og greier ville jeg personlig tro at det totale transferbudsjetet potensielt kunne ligget på £120-150M, men vi burde vel betale litt på gjelda å :) Men at vi har £100M er nok ikke ussansynlig nei. Kan kjøpe inn en del kvalitet for de penga.

Lenke til kommentar
Tror det går greit for Anderson :) Tross alt to brasser der fra før av å menge seg med :) Samt at han vet at han har en fremtid i United ^^,

Vi har vel tre brasser i United med Possebon, Rafael og Fabio? I tillegg kommer jo Dodo nå. :p

Dodo skulle vel lånes rett tilbake igjen, men ja, vi får 5 brasser med mindre vi kjøper noen flere nå da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...