Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Er det noen som faktisk har sett Benzema spille jevnlig? Klart, det er blant de aller heteste navnene, men det er langt i fra sikkert at han slår til. Ligue 1 er ikke like sterk som blant annet La Liga og PL, og han var ikke akkurat super i år heller. Personlig har jeg mer tro på Aguero, men jeg ser ikke hvordan han skal passe inn, dessverre.

Ellers er jeg spent på hvilken type spiller Ferguson ser for seg på høyrevingen neste sesong. En klassisk ving type Beckham, eller en som dribler og skjerer innover i banen? Eller kanskje øyner han en mulighet til å legge om til 4-3-3 permanent? I såfall lurer jeg på hvordan de tre framme blir organisert. Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Foster eller Buffon. Om vi satser på Foster så er det jo greit, men å kjøpe en av disse jallakeeperene jeg aldri har hørt om (kategori Akinfeev, Adler, Lloris, Assman) for å bruke to år på at de skal bli varme i trøya, også ytterligere fem på å nå VDS' nivå, da kan vi heller bruke penger på Buffon. Han har minst fem år på topp igjen.

Lenke til kommentar
Om Ferguson & co får til dine drømmekjøp, hvordan ville laget sett ut i deres hode da?

Tror nok denne er litt urealistisk, men samma det :)

http://i47.photobucket.com/albums/f193/kfn...ited_team-2.jpg

**: Synes United burde skaffe enten Lloris eller Adler som en fremtidig erstatter til VDS.

Hva med dere? :)

Edit: Bort med Tevez, inn med Benzema :)

ribery går ikke til united, han har utalt at han ikke vil spillle i England pga været der. Aguero har sagt at han vil spille med Messi. Zlatan går nok til Barca om han går et sted.

Lloris kommer til og bli veldig veldig dyr om han går til United. Lyon er ikke akuratt kjent for å la spillere gå billig ( Essien M. Diarra osv) siden Lyon ikke vant serien i år i Frankrike for første gang på mange år vil de nok gjøre alt de kan for og beholde de faste spillrene sine for å bygge opp et nytt topplag

Bilete fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva skal vi med Berbatov om han ikke er god for 25+? Han lå jo på 20 i Tottenham, og som kjent scorer United mer. Ser ikke helt tankegangen.

Tar man med assists og hvor mange mål han skaper er Berbatov vel verd det. Men selvfølgelig har han ikke hodeløse løp 40m tilbake, så han jobber vel ikke så godt. Sigh.

Jobber ikke så godt som? Rooney tar seg av de løpa. Ser ikke helt hvor 40m returløp kommer inn i bildet når diskusjonen var rundt kjøp av goalgetter.

Det var ikke myntet direkte på diskusjonen rundt goalgetter, men spiss som sådan. Folk bruker arbeidskapasitet som er argument for en spiss. Å i Tevez-Berba diskusjonen. Når selv statistikken viser at det Berba gjør er klart mest matnyttig.

Arbeidskapasitet kan være et argument i andre klubber, men vi har Rooney, og da trenger vi bakrom- og/eller boksspiller. Huntelaar til rundt 15£ ville vært å foretrekke, istedenfor Villa/Agüero til oppimot 30. Huntelaar har nok mer tolmodighet ang benken. For å fiske litt andre veien, så var ikke 40m løpene til Tevez hodeløse, de stressa ofte motstanderene til å gjøre feil. Endelig en fresh start hvor vi er kvitt sutreungene Tevez og Ronaldo.

Lenke til kommentar
Arbeidskapasitet kan være et argument i andre klubber, men vi har Rooney, og da trenger vi bakrom- og/eller boksspiller. Huntelaar til rundt 15£ ville vært å foretrekke, istedenfor Villa/Agüero til oppimot 30. Huntelaar har nok mer tolmodighet ang benken. For å fiske litt andre veien, så var ikke 40m løpene til Tevez hodeløse, de stressa ofte motstanderene til å gjøre feil. Endelig en fresh start hvor vi er kvitt sutreungene Tevez og Ronaldo.

Jeg syns de oftere var unødvendige og slitsomme fremfor matnyttig. Men jeg liker ikke slike spisser uansett. Jeg liker forsåvidt ikke spisser som Huntelaar heller, men jeg ser verdien i dem.

Lenke til kommentar

Zlatan? Han som er i seriøse forhandlinger med Barca og er på en måte en ny Berbatov, kanskje litt bedre? Hvorfor vil folk ha han med mindre dere vil selge Berbatov? Det går ikke å ha begge av de. Jeg vet ikke helt hvem vi bør kjøpe nå, men er ganske sikker på at Valencia er et kjøp vi trenger å gjøre nå snart. Vil at en ny ving skal få være med på pre-season med oss osv.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg syns de oftere var unødvendige og slitsomme fremfor matnyttig. Men jeg liker ikke slike spisser uansett. Jeg liker forsåvidt ikke spisser som Huntelaar heller, men jeg ser verdien i dem.

Bare fordi du ikke liker slike spisser som Tevez må du fortsatt se at han har vært utrolig viktig for oss i de 2 årene han har vært her. Uten han kan det godt hende vi ikke hadde kommet til CL finalen i år f.eks og kanskje videre tidligere i CL i fjor, ikke minst målene i PL på slutten av i fjor. Litt i år i PL og men vi hade bedre kontroll i år så lar det være. Ikke start dette igjen Hyrlen.

EDIT: Tror nok ikke det går med Zlatan og Berbatov i samme klubb. Også mtp. lønnen Zlatan og agenten vil prøve å fikse osv. Zlatan kommer ikke uansett når vi har Berbatov, nesten 100% sikker på det.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Buffon

Brown-Rio-Vida-Evra

Young-Carrick-Andy-Robben

Rooney-Berbatov

Ut: Ron (80), Nani (15) Simpson, Campbell og en annen fag på reservelaget (10)

Inn: Huntelaar (15), Buffon (30), Robben (20), Young (20)

Da har vi keeper i lang tid, Evans, Rafael, Fabio og Eckersley for framtida og O'shea i backup. Midtbanen har Park som roterer litt, Hargreaves som tuller med skader, og Fletcher som rivjern. En nederlandsk tulling fra Real hadde ikke vært å forakte. På topp fungerer Huntelaar som en halveis reserve for Berbatov, selv om Huntelaar skal få over 25 kamper.

Lenke til kommentar
Zlatan? Han som er i seriøse forhanldinger med Barca og er på en måte en ny Berbatov, kanskje litt bedre? Hvorfor vil folk ha han med mindre dere vil selge Berbatov? Det går ikke å ha begge av de. Jeg vet ikke helt hvem vi bør kjøpe nå, men er ganske sikker på at Valencia er et kjøp vi trenger å gjøre nå snart. Vil at en ny ving skal få være med på pre-season med oss osv.

Godt poeng. Huntelaar ville muligens vært det beste alternativet. Da har vi 3 strenger å spille på. Vi vil da ha:

- Arbeidsmauren

- Playmakeren

- Målscoreren

Herregud for en variasjon det ville vært på topp. Men aller mest ønsker jeg meg Zlatan fordi han er noe for seg selv. Elsker han. Han og Young får det til å dirre i buksa.

Men når det er sagt. £80M høres mye ut, og det er det også. Men nå som klubbene vet at vi har penger å handle for vil prisene på evt. targets stige betraktelig.

Lenke til kommentar
Zlatan? Han som er i seriøse forhanldinger med Barca og er på en måte en ny Berbatov, kanskje litt bedre? Hvorfor vil folk ha han med mindre dere vil selge Berbatov? Det går ikke å ha begge av de. Jeg vet ikke helt hvem vi bør kjøpe nå, men er ganske sikker på at Valencia er et kjøp vi trenger å gjøre nå snart. Vil at en ny ving skal få være med på pre-season med oss osv.

Godt poeng. Huntelaar ville muligens vært det beste alternativet. Da har vi 3 strenger å spille på. Vi vil da ha:

- Arbeidsmauren

- Playmakeren

- Målscoreren

Herregud for en variasjon det ville vært på topp. Men aller mest ønsker jeg meg Zlatan fordi han er noe for seg selv. Elsker han. Han og Young får det til å dirre i buksa.

Men når det er sagt. £80M høres mye ut, og det er det også. Men nå som klubbene vet at vi har penger å handle for vil prisene på evt. targets stige betraktelig.

Der ja, nå er det fornuft. Jeg må innrømme at jeg tror Huntelaar hadde vært et helt sykt kjøp men jeg dessverre ikke tro på det. Har en dårlig følelse på at det ikke blir en ny spiss inn. Jeg har tidligere sagt at jeg ikke tror Huntelaar vil passe inn hos oss men jeg kan se at det vil kanskje fungere etter det Points nevner her. Er vel det mest realistiske også om vi kjøper spiss. Som sagt, kan egentlig bare glemme Zlatan.

EDIT: Tror Young blir i Villa garantert, og jeg tror ikke Young er "smart" nok for å spille i en storklubb enda. Selv når han fikk 45 mot Andorra i går klarte han liksom ikke tenke på noe annet enn å enten kutte inn og slå innlegg (som aldri funket) med høyre eller gå ut og legge inn med venstre (som var enda verre).

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Bare fordi du ikke liker slike spisser som Tevez må du fortsatt se at han har vært utrolig viktig for oss i de 2 årene han har vært her. Uten han kan det godt hende vi ikke hadde kommet til CL finalen i år f.eks og kanskje videre tidligere i CL i fjor, ikke minst målene i PL på slutten av i fjor. Litt i år i PL og men vi hade bedre kontroll i år så lar det være. Ikke start dette igjen Hyrlen.

Du kan ikke kaste ut en haug argumenter, så avslutte med "ikke start dette igjen". Det var ikke anti-tevez. Det var pro-Berba det jeg skrev siden Tomhel satt spørsmålstegn ved han. Tevez var ikke utrolig viktig for oss i år. Jeg tror vi hadde hatt mye mer nytte i en spiss som scorte mål eller skapte sjanser. Det gjorde ikke Tevez i år. Men takk til han for alt han gjorde, spesielt ifjor. Å synsing om at "uten han hadde vi kanskje ikke vunnet", vel han var langt fra den eneste matchvinneren i år. Blir som å si at macheda var den som avgjorde Premier League for oss. Innsiktsløst.

Lenke til kommentar

Nei men du og noen andre har jo mange ganger sagt ting som faktisk vil påstå at han var helt nytteløst i år, og egentlig ikke var så viktig i fjor en gang. "Flott han skal dra, få han vekk" Det er respektløst som FAEN.

Jo, du nevner jo nå, "takk for alt han gjorde i fjor" men er nesten som at vi hadde ikke trengt han i det hele tatt. Det er bare litt ekkelt å lese. Bare fordi jeg ikke elsker Berbatov helhjertet så har jeg ihvertfall innsett at han var viktig som faen i den juleperioden med assists og mål osv. Nei, selvom han kanskje har sagt noe i media osv. har det aldri påvirket han på banen når han har spilt for Manchester United. Supporterne på Old Trafford og bortekampene ser det, men ikke alle i verden tydeligvis.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fikk beskjeden nettopp, vært på jobb i hele dag. Ble satt ut, nesten slik som jeg følte det da Becks ble solgt. 830 millioner? Og de har nettopp kjøpt Kaka i tillegg. Den klubben der har gått av banen. Kaka og Ronaldo samme sommer. Lukter en ny Galacticos-periode, bare de får fikset forsvaret.

Hadde vært bedre om vi hadde solgt han i fjor sommer, ikke akkurat når hvor jeg så og si har tilgitt han for fjoråret. Dette kom helt uforventet på meg.

Forventer meg et par heftige spillere inn nå.

Lenke til kommentar
Nei men du og noen andre har jo mange ganger sagt ting som faktisk vil påstå at han var helt nytteløst i år, og egentlig ikke var så viktig i fjor en gang. "Flott han skal dra, få han vekk" Det er respektløst som FAEN.

Jo, du nevner jo nå, "takk for alt han gjorde i fjor" men er nesten som at vi hadde ikke trengt han i det hele tatt. Det er bare litt ekkelt å lese. Bare fordi jeg ikke elsker Berbatov helhjertet så har jeg ihvertfall innsett at han var viktig som faen i den juleperioden med assists og mål osv. Nei, selvom han kanskje har sagt noe i media osv. har det aldri påvirket han på banen når han har spilt for Manchester United. Supporterne på Old Trafford og bortekampene ser det, men ikke alle i verden tydeligvis.

Mulig jeg er helt på viddene nå (isåfall beklager jeg), men var det ikke samme respektløse holdningen du hadde til Ronaldo litt tidligere i tråden?

Lenke til kommentar
Greit å få ryddet opp i stallen nå. Ronaldo / Tevez / Nani ut. Vi trenger 3 spillere etter min mening. To kantspillere samt én spiss.

Men jeg bekymrer meg litt for Anderson nå. Hvordan vil han reagere på å miste sin beste venn i United?

med tanke på at Ronaldo. pluss Tevez mest sansynelig er ferdig i United, pluss Giggis, Scholes, Neville og VDS mest sansynelig er ferdig etter kommende sesong pga alderen, har United mistet 6 spillere som har hvert faste de siste årene.

United MÅ gjøre store innkjøp nå

Lenke til kommentar
Greit å få ryddet opp i stallen nå. Ronaldo / Tevez / Nani ut. Vi trenger 3 spillere etter min mening. To kantspillere samt én spiss.

Men jeg bekymrer meg litt for Anderson nå. Hvordan vil han reagere på å miste sin beste venn i United?

Tror det går greit for Anderson :) Tross alt to brasser der fra før av å menge seg med :) Samt at han vet at han har en fremtid i United ^^,

Jeg gleder meg til sesongen å se på spillere som Rooney,Berbatov og Anderson hevde seg for fullt! Ronaldo var helt klart en god spiller, men han tok mesteparten av angrepene selv, og prøvde å score, nå tror jeg vi får se flere spissmål fremover! Rett og slett sunt å bli kvitt en så god resurs!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...