PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva om Giggs går til Liverpool? Det er minst like utenkelig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For et dumt spørsmål, Ronaldo og Giggs/Scholes er to forskjellige personer. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Enig, United vil vel ikke selge og hvem faen vil kjøpe Giggs nå? Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du må kødde... Nope... ikke noe hemmelighet at Rooney er lettere å erstatte enn Ronaldo. Må bare få legge til at jeg ikke bryr meg mye om hvilke spillere som spiller bare at de spiller bra. Når Solskjær har lagt opp har det ikke så mye å si hvem som er på banen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For et dumt spørsmål, Ronaldo og Giggs/Scholes er to forskjellige personer. Bra du fikk klaret opp i det, jeg satt her og var jævlig usikker en stund! Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For et dumt spørsmål, Ronaldo og Giggs/Scholes er to forskjellige personer. Bra du fikk klaret opp i det, jeg satt her og var jævlig usikker en stund! :!: Lenke til kommentar
GBD Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har United-tråden tapt seg? På tide å vekke denne til live igjen? Men sånn seriøst. Det er en dum og helt irrelevant diskusjon å ta på dette tidspunktet Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Enig, United vil vel ikke selge og hvem faen vil kjøpe Giggs nå? Ingen, fordi de vet han ikke er til salgs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For et dumt spørsmål, Ronaldo og Giggs/Scholes er to forskjellige personer. Bra du fikk klaret opp i det, jeg satt her og var jævlig usikker en stund! Hva gjør du her i tråden egentlig? Sånn bortsett fra det åpenbare: oppfører deg som en idiot liksom... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva hadde dere sagt/gjort hvis Rooney gikk til Liverpool eller Madrid? Hahaha. Skjer aldri. Det er Wazza vi snakker om her, Wazza. Det gjør meg så glad å se og tenke på slike spillere etter vi ser en ganske ekkel fyr "at work". Fy faen Wazza, du er min Gud, :love: Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva gjør du her i tråden egentlig? Sånn bortsett fra det åpenbare: oppfører deg som en idiot liksom... Og det sier "idioten" som ikke tåler en spøk, hvis man hisser seg opp av en slik kommentar har man vel ikke stort mer å gjøre i tråden selv... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For et dumt spørsmål, Ronaldo og Giggs/Scholes er to forskjellige personer. Bra du fikk klaret opp i det, jeg satt her og var jævlig usikker en stund! Hva gjør du her i tråden egentlig? Sånn bortsett fra det åpenbare: oppfører deg som en idiot liksom... Hei Jotun! Tar livet med ro og snakker med mine medmennesker. Har ikke du en unge å hente i barnehagen? Takk for oppmerksomheten. Klaus Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ganske skeptisk til deg Nasciboy, av åpenbare årsaker: Du må kødde... Nope... ikke noe hemmelighet at Rooney er lettere å erstatte enn Ronaldo. Må bare få legge til at jeg ikke bryr meg mye om hvilke spillere som spiller bare at de spiller bra. Når Solskjær har lagt opp har det ikke så mye å si hvem som er på banen. Dette høres jo veldig.. fan-aktig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Faen, blir kjipt med Fifa nå uten Ronaldo på topp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva gjør du her i tråden egentlig? Sånn bortsett fra det åpenbare: oppfører deg som en idiot liksom... Og det sier "idioten" som ikke tåler en spøk, hvis man hisser seg opp av en slik kommentar har man vel ikke stort mer å gjøre i tråden selv... Tåler ikke en spøk faktisk... Når, hvor, og hva spør eg da. Hei Jotun! Tar livet med ro og snakker med mine medmennesker. Har ikke du en unge å hente i barnehagen? Takk for oppmerksomheten. Klaus Har vanskelig for å tro at du har noen... Men kan ta deg på ordet. En unge? hahaha Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Faen, blir kjipt med Fifa nå uten Ronaldo på topp. RM blir desto mye kjekkere... Edit: De må bare få med seg at forsvaret til RM fortsatt er bajs, sånn at det er mulig å putte mot dem. Endret 11. juni 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/11/sport/f...cticos/6674961/ Det lurer jeg også på!!1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Faen, blir kjipt med Fifa nå uten Ronaldo på topp. Enda en grunn. Kommer alltid til å like Ronaldo. Men ikke RM. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jaja, jeg gråter ikke. Tror Rooney vil score mye mer med Ronaldo borte, samtidig gir det plass til Tosic, Nani o.l. Jeg tror dette kun er positivt. Dette er over en tidel av gjelda vår, å om vi velger og bruke mye av pengene der så er det også positivt. Men jeg ser for meg store navn fremover, det som er synd er jo at klubber nå vet vi har ekstremt store summer å rutte med. Tillegg til et transferbudsjett som nok var betraktelig, så har vi dette i tillegg. Benzema er mitt førstevalg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Haha. For en fantastisk nyhet å komme hjem til etter at HORA av en sensor sto og kritiserte min muntlige eksamen. Nå kan vi endelig begynne å "bygge opp" laget uten Ronaldo. Håper sinnsykt på Young og Zlæææætan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå