Raste Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er faktisk litt negativ til sesongen som kommer nå om Ronaldo drar, jeg tror det vil ta noen sesonger for å bygge seg opp som vi har vært nå de tre siste årene. Jeg vil ha inn Ribery og Zlatan. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Får nesten tårer i øynene pga. at han drar. Hvordan man kan få tårer i øynene når en åpenbart illojal spiller forlater klubben skjønner ikke jeg. PS. Det er ikke bare å få inn Ribery for faen, han vil jo ikke spille her. Tenk litt. ribery er vel ganske utelukket til united ifølge ett intervju med han.. Speaking to Telefoot, Ribery said, "Honestly, I do not know, but it is a question I am asking myself frequently at this time. "I will see how the situation evolves. It is not easy. I am happy at Bayern." "[i won't move to England] because they have the same weather as in Germany." Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Fordi Ronaldo var faktisk en av grunnene som gjorde til United-fan. Haha! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Får nesten tårer i øynene pga. at han drar. Hvordan man kan få tårer i øynene når en åpenbart illojal spiller forlater klubben skjønner ikke jeg. Han har jobbet hardt for klubben så jeg ser ikke at han har vert så illojal. Dessuten betyr resultatene litt også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Han har jo pisset på klubben også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Han har jo pisset på klubben også. Når? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Fordi Ronaldo var faktisk en av grunnene som gjorde til United-fan. Haha! Hva er galt med dette da kloffsk? Jeg har ikke noe kjempestort problem med å innrømme at en enkeltspiller var sterkt delaktig i at jeg ble United-fan for en 14-15 år siden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Han har jo pisset på klubben også. Pissprat. Han har gjort mye for klubben, og nå er det på tide å si takk og farvel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Men som andre har spurt sikkert, overgangen er ikke 100% sikker enda? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg tror vi bare kan glemme Zlatan eller Ribery. Helt ærlig tror jeg ikke noen av dem er spesielt lystne på å dra til England, samt at utgiftene kommer til å bli for store om vi ønsker å hente flere. At vi skal få inn begge to har jeg i alle fall ikke et stort håp om, ettersom prisen går i taket nå som klubber vet vi har penger. Men for all del, jeg klager ikke om det motbevises. Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva er galt med dette da kloffsk? Jeg har ikke noe kjempestort problem med å innrømme at en enkeltspiller var sterkt delaktig i at jeg ble United-fan for en 14-15 år siden. Tror ikke han mener det er noe galt med at det er en enkeltspiller som gjør at man blir fan av ett lag MEN at denne enkeltspilleren faktisk er Ronaldo :!: Selv så holder jeg med United når eller hvis de da ikke spiller mot ett norskt lag og det er på grunn av vår egen lille Kristiansunder... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis bare formaliteter gjenstår, og både klubb og spiller ønsker det, regner vel de fleste avtalen som 100% sikker at den går igjennom. Men nei, den er vel ikke "offentliggjort" om det er det du tenker på. Hva er galt med dette da kloffsk? Jeg har ikke noe kjempestort problem med å innrømme at en enkeltspiller var sterkt delaktig i at jeg ble United-fan for en 14-15 år siden. Tror ikke han mener det er noe galt med at det er en enkeltspiller som gjør at man blir fan av ett lag MEN at denne enkeltspilleren faktisk er Ronaldo :!: Selv så holder jeg med United når eller hvis de da ikke spiller mot ett norskt lag og det er på grunn av vår egen lille Kristiansunder... Hva er det som gjør Solskjær til et bedre tilfelle enn Ronaldo? Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva er det som gjør Solskjær til et bedre tilfelle enn Ronaldo? Fordi han er norsk og vi er nordmenn.... vanskelig? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva hadde dere sagt/gjort hvis Rooney gikk til Liverpool eller Madrid? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva hadde dere sagt/gjort hvis Rooney gikk til Liverpool eller Madrid? Det hadde aldri skjedd, så det gidder jeg ikke tenke på engang. Rooney. Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hva hadde dere sagt/gjort hvis Rooney gikk til Liverpool eller Madrid? INGENTING, Rooney er en god spiller med er fullt erstattelig. Ronaldo derimot er vanskeligere å erstatte tror jeg så jeg må nok innrømme at salg av Ronaldo er ett tap for United.... Endret 11. juni 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva hadde dere sagt/gjort hvis Rooney gikk til Liverpool eller Madrid? INGENTING, Rooney er en god spiller med er fullt bar erstattelig. Ronaldo derimot er vanskeligere å erstatte tror jeg.... Du må kødde... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva om Giggs går til Liverpool? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Giggs til Liverpool = Suicide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå