Kriss^ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det har ingenting med diskusjonen å gjøre. Syns jeg fikk et ganske bra bilde av Ronaldo når han tar corner på Old Trafford (2006) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det har ingenting med diskusjonen å gjøre. Syns jeg fikk et ganske bra bilde av Ronaldo når han tar corner på Old Trafford (2006) http://i41.tinypic.com/33kyxwz.jpg Tror du har visst det før, og da kritiserte jeg det x) Image-tagg fjerna frå sitat.-ttt Endret 11. juni 2009 av ttt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sorry for at jeg snakker så mye om Ronaldo, men kan et par av dere svare på denne: 1) Tror dere han vil forlate United? 2) Håper dere han forlater United? Nei og såklart ikke. Ronaldo hadde vert et stort tap for enhver klubb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Points: Nei, det vil ikke gå fint, i hvert fall ikke i den første sesongen. Ender nok sikkert opp med at Rooney blir satt permanent ned på kanten... Endret 10. juni 2009 av Latias Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det har ingenting med diskusjonen å gjøre. Syns jeg fikk et ganske bra bilde av Ronaldo når han tar corner på Old Trafford (2006) Dette har du da vist fram før. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Korrekt. Valencia og Benzema vil være nok siden både Berbatov og Rooney vil heve spillet sitt i år. Da har vi enda 350 mill igjen. Å med en Fletcher som blomstrer kan det bare gå en vei. Store ord. Fletcher har ikke fått mye skryt, men etter at vi tapte CL finalen er han knallgod. Endret 10. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00..._71539816x9.jpgRooney begynt å spare opp skjegg? Det ser slik ut Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 11. juni 2009 av ttt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Korrekt. Valencia og Benzema vil være nok siden både Berbatov og Rooney vil heve spillet sitt i år. Da har vi enda 350 mill igjen. Å med en Fletcher som blomstrer kan det bare gå en vei. Store ord. Fletcher har ikke fått mye skryt, men etter at vi tape CL finalen er han knallgod. Fletcher var jo vår beste spiller i CL-sluttspillet... Mener han utfyller Carrick meget godt, da har man en som kan presse ballfører å jobbe som gal og en som kan styre spillet fra midtbanen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Korrekt. Valencia og Benzema vil være nok siden både Berbatov og Rooney vil heve spillet sitt i år. Da har vi enda 350 mill igjen. Å med en Fletcher som blomstrer kan det bare gå en vei. Store ord. Fletcher har ikke fått mye skryt, men etter at vi tapte CL finalen er han knallgod. Ehm, what? United-supportere har jo skrytt Fletcher opp i skyene denne sesongen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og jeg tror mange leter etter en grunn til at vi tapte finalen i Fletcher. Hørte ikke et ord om at han var vår beste spiller i CL før etter semifinalen. Etter min mening må det bli Ronaldo der også Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Tror du har visst det før, og da kritiserte jeg det x) Åh? Kan ikke jeg huske, men men. Har ganske dårlig hukommelse. Er litt stolt over bildet.. sorry for å ha vist det to ganger!!! Endret 10. juni 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og jeg tror mange leter etter en grunn til at vi tapte finalen i Fletcher. Hørte ikke et ord om at han var vår beste spiller i CL før etter semifinalen. Folk var jo rimelig oppgitte over at han måtte stå over. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 http://www.nettavisen.no/imagecache/parame..._71539816x9.jpg Rooney begynt å spare opp skjegg? Det ser slik ut No shit Sherlock. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Rooney er jo på scorings orgy nå for tdien for England. Hadde han ikke blitt tatt av i pausen hadde det nok blitt 3-4 mål på han i kveld. Mannen må spille fast spiss for oss. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ronaldo til Real Madrid for 96mill £ Bare spekulasjoner selvfølgelig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg vurderer sterkt å skaffe meg England drakta med Rooney bak på, for den drakta er seriøst kul! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Offisielt: Bud akseptert på C.Ronaldo på 80mill£ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og der kom alt for en dag, alt har vært et spill for galleriet hele det siste året. Selg driten og få inn folk som vil spille og blø for drakta! Da er det bare å legge inn et bud å Benzema og Ribery, bør jo pokker meg ha noen millioner til overs også når vi er ferdige. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og der kom alt for en dag, alt har vært et spill for galleriet hele det siste året. Selg driten og få inn folk som vil spille og blø for drakta! Da er det bare å legge inn et bud å Benzema og Ribery, bør jo pokker meg ha noen millioner til overs også når vi er ferdige. Går også rykter om byttehandel Nani for Moutinho! Men ja, Benzema og Ribery hadde vært bra! Samt at jeg gjerne vil se en ny venstre eller høyreback i klubben, da helst Lahm som kan bekle begge sider! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Samt at jeg gjerne vil se en ny venstre eller høyreback i klubben, da helst Lahm som kan bekle begge sider! Hva er galt med Evra, Brown, O'Shea, Fabio og Rafael? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå