Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liten update fra coccamocca:

 

Noen viktige oppdateringer angående United.

 

Onsdag starter forhandlingene mellom Manchester City og MSI (Tevez) og det kan gå raskt etter det jeg erfarer. Tevez er ventet tilbake til England Torsdag kveld og vil bli presentert for pressen Fredag, senest Lørdag.

 

United har allerede lagt inn bud på Valencia (Wigan) som et svar på dette som en plan i å bruke Cristiano Ronaldo hovedsaklig som spiss.

 

Hvis denne handelen går igjennom er det ventet at United vil starte forhandlinger med Cristiano Ronaldo om en ny 5 års kontrakt. Hvis Cristiano ikke forlenger vil han etter det jeg erfarer bli solgt til Real Madrid.

 

United har da planer om å hente inn Ribery OG Benzema som erstattere. Rapporter fra Tyskland gir imidlertid ikke United mye håp. Ribery foretrekker en overgang til Real Madrid eller Barcelona. Med tanke på at Real Madrid bruker Zinedine Zidane som brekkstang ute i markedet er en overgang for Ribery til United svært usannsynlig.

 

Utover det er det bare unge spillere som er linket til United.

 

Dette er jo 0 verdt uten at du nevner link til nettsiden du har fått det fra.

 

Etter det jeg erfarer er Ronaldo og John Terry klare for Liverpool i en overgang på 15.mill pund pr spiller. Overgangen skjer Fredag med pressekonferanse Lørdag. Dette skjer etter hva jeg erfarer om ikke spillerne ombestemmer seg i 12.time.

Lenke til kommentar

Tror mer på coccamocca uansett...

 

Dessuten har han vel nevnt at det kommer fra Redcafe i andre anledninger.

 

Skjønner ikke at du kan uttale noe slikt? Komme med tomme ubegrunnede påstander om fotball og klubber er da din spesialitet?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Dette er jo 0 verdt uten at du nevner link til nettsiden du har fått det fra.

 

Etter det jeg erfarer er Ronaldo og John Terry klare for Liverpool i en overgang på 15.mill pund pr spiller. Overgangen skjer Fredag med pressekonferanse Lørdag. Dette skjer etter hva jeg erfarer om ikke spillerne ombestemmer seg i 12.time.

Coccamocca er en vel så seriøs kilde som tabloider.

Lenke til kommentar
Etter det jeg erfarer er Ronaldo og John Terry klare for Liverpool i en overgang på 15.mill pund pr spiller. Overgangen skjer Fredag med pressekonferanse Lørdag. Dette skjer etter hva jeg erfarer om ikke spillerne ombestemmer seg i 12.time.

Haha hva er det jeg leser her? Terry til Liverfools aldri i livet,.

Kaka til Madrid forstår jeg, ny utfordring, største klubben i verden etter Chelsea :p

Ribery og D.Villa følger vel Kaka`s fotspor til Madrid, Tror Ronaldo blir i Manu og Tevez til City,

Lenke til kommentar
Etter det jeg erfarer er Ronaldo og John Terry klare for Liverpool i en overgang på 15.mill pund pr spiller. Overgangen skjer Fredag med pressekonferanse Lørdag. Dette skjer etter hva jeg erfarer om ikke spillerne ombestemmer seg i 12.time.

Haha hva er det jeg leser her? Terry til Liverfools aldri i livet,.

 

 

Det var en spøk da...

Lenke til kommentar

Coccamocca treffer til tider før alle andre, og jeg ser på det han sier nå som sannsynlig. Jeg håper derimot ikke at vi skal bruke Ronaldo som spiss; for han er etter min mening er han mye dårligere som spiss enn han er som ving.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...