Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange priser FINNES det egentlig? Han får jo alle :p

Vet ikke, men tror han trenger et sted å ha alle prisene i. Kan jo alltids ringe Wenger.

emirates-trophy-cabinet.jpg

Eller ringe kelneren for den saks skyld:

gmc0021l.jpg

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Likte den der, ass :p Visste ikke at albanere hadde humor ;)

Men jævla bra bilde :D

Da ser det ut som om Kaka er klar for Real, det vil jo si at Huntelaar fikk enda en konkurrent i de fremre posisjoner selv om Kaka ikke er en ren spiss. Er bare for Ferguson å legge inn et bud å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Haha, leser at selveste Kaka har signert for Real. Fy faen, hvor dum kan en spiller være som signerer for en så ræva klubb?

Går rykter om at Ronaldo trenger en brokk-operasjon, håper ikke det går utover sesongstarten.

Lenke til kommentar

Hvis vi vil kan vi nok hente hvem som helst av nederlenderene til Real for en billig penge. Det virker som tc47 sa til meg at de ikke trenger pengene fra spillerene de selger, noe prisen på Van Nistelrooy (antagelige prisen) viser (Litt over £1M).

Jeg hadde ikke blitt lei meg om vi fikk VdV, Sneijder eller Huntelaar. Jeg hadde ikke vært lei meg om vi fikk Robben heller, da han er min favorittspiller utenfor United, men jeg tror ikke han går, og jeg er klar over ingen andre her deler mitt syn :)

Lenke til kommentar
Haha, leser at selveste Kaka har signert for Real. Fy faen, hvor dum kan en spiller være som signerer for en så ræva klubb?

Nok et gullkorn føyer seg inn i en stadig voksende liste.

Håper Tevez forsvinner og det kommer en ny spiller jeg aldri har hørt om :)

Lenke til kommentar
Javel, genser. Nå tror jeg du skal komme med noen punkter om hvorfor det derre er et gullkorn?

Tja, kanskje det kan ha noe å gjøre med at du kaller Kaka dum og Real Madrid for en ræva klubb i den samme setningen? Real er kanskje en klubb jeg misliker, men det gjør det knapt til en ræva klubb, og jeg forstår godt at Kaka går der i søken etter en ny utfordring. At det attpåtil er skrevet i denne tråden gjør at jeg er tilbøyelig til å si meg enig med genser.

For å gå tilbake til å snakke om United igjen, så må jeg si at jeg aldri har likt Huntelaar noe spesielt godt, men han har vært en garantist for mål både i Spania, Nederland og på landslaget. Om han havner i klubben skal jeg ikke klage, men nå tviler jeg på at det i det hele tatt skjer.

Lenke til kommentar

Liten update fra coccamocca:

Noen viktige oppdateringer angående United.

Onsdag starter forhandlingene mellom Manchester City og MSI (Tevez) og det kan gå raskt etter det jeg erfarer. Tevez er ventet tilbake til England Torsdag kveld og vil bli presentert for pressen Fredag, senest Lørdag.

United har allerede lagt inn bud på Valencia (Wigan) som et svar på dette som en plan i å bruke Cristiano Ronaldo hovedsaklig som spiss.

Hvis denne handelen går igjennom er det ventet at United vil starte forhandlinger med Cristiano Ronaldo om en ny 5 års kontrakt. Hvis Cristiano ikke forlenger vil han etter det jeg erfarer bli solgt til Real Madrid.

United har da planer om å hente inn Ribery OG Benzema som erstattere. Rapporter fra Tyskland gir imidlertid ikke United mye håp. Ribery foretrekker en overgang til Real Madrid eller Barcelona. Med tanke på at Real Madrid bruker Zinedine Zidane som brekkstang ute i markedet er en overgang for Ribery til United svært usannsynlig.

Utover det er det bare unge spillere som er linket til United.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...