invalid_user Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror at Lloris også ville blitt veldig dyr. Han kom til Lyon i fjor sommer, og vi vet jo alle hvordan Lyon forhandler med storklubber. (Les: Essien, Diarra etc) Forøvrig helt utrolig at Lyon fikk Lloris for £7m uten at noen europeiske storklubber involverte seg i det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Mandanda hadde vært så elsk. Har sett han her på Brann Stadion i UEFA-Cup kamp og alt ved han er herlig. Rask ute å klarere er han, god på redninger og veldig god på cornere og innlegg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2764248.ece Tullprat? Kanskje. Uansett synes jeg det virker som en god løsning. Eneste jeg er usikker på er Valencia. Mister vi Ronaldo trenger vi en ny målscorer, denne målscoreren trenger mest sannsynlig gode innlegg. Er gode innlegg varemerket til Valencia? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal ha gitt grønt lys ja... Tror eg ingenting på! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tviler ikke et sekund på at de er fulle av kødd Det er tre personer som aldri blir køddet med: Giggs, Scholes og SAF. "- Og Scholesy, ingen fleiper med Scholesy. Du rører ikke tingene til Scholsy, så enkelt er det. Han er en levende legende. " Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tjaa.. dersom Ronaldo går, treng vi ikkje nødvendigvis en ny ving, men kanskje en ny spiss som er målfarleg? Ronaldo er jo på ein måte ikkje ving en gang.. Vil faktisk sei han fungerar på samme måte som ein spiss, berre at han startar litt lågare i bana. Han tar jo ikkje defensive løp. Syntest vi burde skaffe oss ein superspiss med skikkelige målferdigheiter, så kan vi heller selge ronaldo, ettersom han vil vekk uansett... dessuten oppførar han seg som ei jævla klyse. Han er god, og har vert umåteleg viktig for oss, men eg trur ikkje det vil påvirke oss så mykje om vi klarar å erstatte han med ein målfarleg spiss, og heller bruke kantspelarar med defensive kvalitetar også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ribery utelukker ihvertfall England, så ingen erstatning for Ronaldo der gitt. Manchester United voldtar brasiliansk fotball. Forresten så ønsker jeg egentlig ikke Benzema til United. Hvem skal vi benke da? Jeg orker ikke å se Rooney mer på kant. Rooney takler ikke benken, og det regner jeg med at Berbatov ikke gjør heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Enig med Wisbatov. Aldri mer Rooney på kant. Blir Ronaldo solgt, burde vi kjøpe inn en klasseving, og ikke spisser. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og hvem skal score målene våre? Rooney? Neppe. Tror ikke Berbatov er typen heller. Jeg er ekstremt lei av å se straffeområdet til motstanderne våre tomme fordi Rooney har tatt et returløp eller Berbatov dasser rundt i returfeltet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Men hvem skal spille på kanten da? Om Ronaldo går, vil jeg heller ha en ny ving i stedet for en ny spiss. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi må ha begge deler. Ronaldo er ultimat klasse, holder ikke å erstatte ham med kun èn mann. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vel jeg har alltid sagt at Rooney på kant er jævlig bortkasta talent. Håper vi blir kvitt Tevez å får inn klasse. Vi må ha minst 3 spisser av kvalitet. Å de får spille nok alle mann. Benzema er min favoritt uten tvil. Huntelaar er litt for ensidig, men sier ikke nei takk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 *Boom* The Mirror strikes again! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvem er denne perfekte målfarlige spissen da som alle snøfler om? Hvis jeg kunne valgt hadde jeg sagt Zlatan, men da går økonomien opp i spinninga. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvem er denne perfekte målfarlige spissen da som alle snøfler om? Hvis jeg kunne valgt hadde jeg sagt Zlatan, men da går økonomien opp i spinninga. Benzema. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 *Boom* The Mirror strikes again! Same old Same old.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Berba blir Positivt i mine øyne ^^, Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Akkurat det har det vel aldri vært noen tvil om, heldigvis Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Poster denne i håp om at alle ikke har sett den. Fikk meg en god latterkule da jeg så den Edit: Kan fortelle at det er fans fra Albania under kampen Albania - Portugal for en stund tilbake. Endret 9. juni 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hahahaha! Den var fantastisk bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå