Stonemeister Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vil fortsatt ha Benzema. Han er en spiller for fremtiden, i motsetning til Zlatan og Berba som begge har nådd toppen (føler jeg). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Berba har nådd toppen? Hvordan kan du mene noe sånt? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Berba har nådd toppen? Hvordan kan du mene noe sånt? Han er ikke akkurat en ung spiss. Jeg tror ikke at han kommer til å bli mye bedre enn det han er nå. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 For å være ærlig, jeg vil ikke ha Zlatan til klubben. Klyse deluxe. Går ikke an å ikke like Zlatan: CIRKUS ZLATAN Episode 1 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Se filmen hos Youtube Episode 2Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforSe filmen hos Youtube Episode 3Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforSe filmen hos Youtube Episode 4Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforSe filmen hos Youtube Episode 5Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforSe filmen hos Youtube Episode 6Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforSe filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Går ikke an å ikke like Zlatan: I jantelovens høyborg Norge så har nok ikke Zlatan mange venner. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Zlatan er blant verdens kuleste fotballspillere. Kommer Zlatan til United så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg, tør ikke tenke tanken en gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tipper det innebærer drikking og herjing og knusing av Liverpool effekter i pur glede. Eller noe lignende... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Wayne Rooney goaler for England Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hadde vært konge om Zlatan hadde kommet hit, en jævlig god fotballspiller og det ville vært en fornøyelse å sett han i United trøye Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Han scorer jo mer for landslaget enn Man Utd jo Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Synes Zlatan har en litt lik Cantona attitude.. jeg elsker Cantona =) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Går ikke an å ikke like Zlatan: I jantelovens høyborg Norge så har nok ikke Zlatan mange venner. Faen så riktig. Dette glelder Ronaldo også. Man skal ikke tro at man er noe. Er veldig redd for summen, men Zlatan hadde hevet klubben Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Vi trenger jo faen ikke Zlatan når vi HAR Berbatov. Blir vi kvitt Berba, så kan vi godt. Zlatan er jo helt lost i store kamper, det ser man i CL gang på gang. Jeg syns det hadde vært et steg ned, ikke opp. Btw, ja, Wazza scorte for England og har faen meg 8 mål på sine siste 6 landskamper. Og målet i dag var ikke bare any old goal... Finn fram her: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2679188/ Sitter og ser gjennom diverse Scholes-videoer på Youtube. Dæven så god han var i sine glansdager. Gerrard når han ikke opp til anklene engang. Blir trist den dagen han legger opp, slike spillere er uerstattlige. Word. Kan ikke si det til Liverpool supportere da, tror ikke vi finner en eneste som er enig. Men når han legger opp, blir det mer enn tårer. Det kommer til å såre meg dypt. Aldri skal han bli erstattet som du sier. One of a fucking kind. Endret 6. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Synes ikke Zlatan er "lost". Jeg synes han var den beste spilleren til Inter mot oss. Tenk over kampen. Inter spillerene klinket ballen opp til Zlatan på samme måte som John Carew ble klinket baller på i dag. Forskjellen er at Zlatan elegant tar med seg ballen på brystet gang på gang. Vi har nok ikke midlene til Zlatan med mindre Ronaldo går så jeg ser uansett på det som usannsynlig. Jeg elsker hvordan Zlatan oppfører seg og han er blant mine favoritter utenfor United. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Zlatan er en god spiller, helt klart. Likevel en klyse, og den spilleren jeg misliker mest. Orker ikke gå mer inn på det, annet enn at jeg ikke ønsker han til klubben. Det at han er lignende Cantonas oppførsel bryr meg lite, da jeg har sett svært lite av Cantona. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Se Cirkus Zlatan som Points linket til, og se om du forandrer synet ditt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sitter og ser gjennom diverse Scholes-videoer på Youtube. Dæven så god han var i sine glansdager. Gerrard når han ikke opp til anklene engang. Blir trist den dagen han legger opp, slike spillere er uerstattlige. Tror ikke mange skjønner hvor god Scholes var back in the days. Syns han har tapt seg endel nå, men det er bare naturlig med alderen. Midtbanen dere hadde med Giggs, Keane, Scholes og Beckham på 90-tallet er for meg uten tvil den beste midtbanen i Premier League's historie. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Uten å ha sett noe særlig på fotball før 2000+, så er jeg enig, mye pga. alle season reviews jeg har sett fra 92-93 sesongene til og med nå. Og diverse videoer på websider osv osv. Og ja, vil faktisk påstå at akkurat Paul Scholes er undervurdert. Og jeg tror også det har en del å gjøre med hvor lite han har involvert med media ol. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Stikker man ikke seg fram så blir man ikke lagt merke til dessverre... Meget mulig dette er grunnen til at SAF ikke har signert Tevez.... Endret 6. juni 2009 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, også hadde han aldri noen "problemer" som kunne vært kritisk sett på utenom det vanlige. Tenker på f.eks Gerrard med uttalelsene sine om filming og at han selv har gjort det osv. Han takler dårlig men det er noe som er helt vanlig i fotball. Det er synd, samtidig som det er utrolig herlig for han vet at han blir elsket og satt pris på bare av de som fortjener det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå