Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7 mill pund for Rossi

http://www.united.no/index.php/news/nyhete...7/bud_paa_rossi

Veldig høyt bud. Hvis Rossi ikke passer i engelsk fotball kommer vi aldri til å få så mye for han igjen. Jeg er veldig usikker på om vi bør selge. Kommer mye an på om eller hvem som kommer inn på topp

ps, sikkert vert ute lenge, men sesong dvd er til salgs på United.no og andre steder. Nevner det pga stor interesse for en stund siden.

Lenke til kommentar
ps, sikkert vert ute lenge, men sesong dvd er til salgs på United.no og andre steder. Nevner det pga stor interesse for en stund siden.

8936614[/snapback]

Har allerede kjøpt den.

Kjøpte den på play.com for 12 pund. Mye billigere enn på United.no

EDIT:

Duell om matadoren

Hvis han kommer til United klarer jeg ikke å se for meg hvor glad jeg blir. :D

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Trur lite på at me hente Torres i sommar. Har jo allereie splasha ut nærmare £50 mill..

Ser ikkje for meg at me kan ha råd til å imøtekomma Atletico sine krav på £27 mill. Men for all del, Torres i klubben hadde vore genialt! Ein rimelegare løysing er vel Huntelaar, som eg gjerne ser i klubben. :yes:

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Rossi forsvinner ikke ut døra på Old Trafford på mange år ennå, til det så er han et alt for stort talent...

Skal vi kvitte oss med noen flere enn Smith så tror og mener jeg at O'Shea og Silvestre bør gå først...

Lenke til kommentar
Rossi forsvinner ikke ut døra på Old Trafford på mange år ennå, til det så er han et alt for stort talent...

Skal vi kvitte oss med noen flere enn Smith så tror og mener jeg at O'Shea og Silvestre bør gå først...

8942867[/snapback]

Får vi opp mot 10mill for Rossi og 6 for Smith, i tillegg til et eventuelt salg av Heinze for 4-5. Da har vi plutselig penger til og være med i kampen om en etablert spiss som Torres. Ikke at jeg tror Rossi blir solgt, håper heller ikke det.

Jeg mener faktisk Evra eller Heinze skal gå før, Silvestre er mer anvendelig og har mer erfaring. Forøvrig mener jeg at i forsvar skal det ikke selges noen.

O'shea, Smith og Richardson er spillere man kan kvitte seg med uten og miste nevneverdig.

Lenke til kommentar

Må si jeg er mer fan av Torres enn jeg er av Huntelaar/Quag. Ønsker ikke en ny spiss som har samme spillerstil som Ruud hadde, men en kjap, presis og lur spiss. Men syntes heller ikke vi burde punge ut med for mye penger for Torres. Da finnes det heller billigre alternativer som også har muligheten til å prestere bra. Kansje vi burde satse på å finne en som passer sammen spillerstilen til Rooney

Lenke til kommentar

Rooney er jo den type spiss som jobber og står på kamp inn og kamp ut, uten å score alt for mange mål.. I mine øyne trenger vi en ala ruud, som scorer på de fleste sjangsene han får, og som ikke sliter seg ut ved å jobbe over hele bana, til det har vi rooney.

Lenke til kommentar
Rooney er jo den type spiss som jobber og står på kamp inn og kamp ut, uten å score alt for mange mål.. I mine øyne trenger vi en ala ruud, som scorer på de fleste sjangsene han får, og som ikke sliter seg ut ved å jobbe over hele bana, til det har vi rooney.

8948600[/snapback]

Problemet med Ruud var at han bremset ned spillet. Vi har scoret mange flere mål pga. vi har hatt mere bevegelige spisser denne sesongen

Lenke til kommentar

Også har dere verdens beste kantspiller som har bøtta inn med både mål og assists. I tillegg har resten av midtbanen deres vært gode til å trykke på fremover med mange løp samtidig, noe som er forferdelig vanskelig å forsvare seg mot.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Til dere som er skeptisk til nok midler:

"Atletico Madrid ønsker imidlertid ikke å selge Torres for mindre enn 27 millioner pund - den summen overgangsklausulen i spillerens kontrakt åpner opp for. Liverpool ønsker ikke å betale mer enn 24 eller 25 millioner pund. Dette skal ha gitt SAF troen tilbake på at Torres ennå kan bli United-spiller. United skal nemlig være villige til å betale det Atletico Madrid krever."

Lenke til kommentar
Til dere som er skeptisk til nok midler:

"Atletico Madrid ønsker imidlertid ikke å selge Torres for mindre enn 27 millioner pund - den summen overgangsklausulen i spillerens kontrakt åpner opp for. Liverpool ønsker ikke å betale mer enn 24 eller 25 millioner pund. Dette skal ha gitt SAF troen tilbake på at Torres ennå kan bli United-spiller. United skal nemlig være villige til å betale det Atletico Madrid krever."

8950679[/snapback]

:D

Får bare håpe han vil komme til United da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...