Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

NightKeeper, hvorfor klikker du om vi selger Gibson? Han er jo ingen mann for fremtiden, gutten er jo 22 år allerede og har ikke bevist så veldig mye.

Føler han har gjort et bra inntrykk denne sesongen. God på midtbanen, og han vil bli enda bedre. Meget god skudd og pasningsfot.

Tingen er at jeg frykter tanken på å selge han, for å så se han om tre-fire år hos en annen toppklubb i ligaen.

Men det blir selvsagt hypotetisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikker i vinkler hvis vi selger Gibson. Men kilden er dog TribalFootball, så jeg puster lettet ut.

Er fortsatt forbannet over at vi solgte Pique.

Selge Rio eller Vidic i stedet?

Som jeg har skrevet tidligere på forumet; vi kunne drillet Pique til å bli en høyreback i verdensklasse.

Enig, eller tilogmed som midtbaneanker. Han er vist tegn på å være en glimrende ballfordeler i Barca.

Lenke til kommentar

Money money money

Vi bryter antageligvis igjen overskuddsrekorden vår. I 07-08 er overskuddet nesten 72 mill pund. 257 mill i brutto.

Jeg vil tro at intekten kommer igjen til å øke for 08-09

Men igjen så er ikke dette nok til å dekke rentene på lånet til Glazer. Merk rentene. Tenk hvor vi hadde vert om ikke Glazer kom å ødela

Jeg tror Glazer skal passe seg. Det finnes gale supportere der ute som kan finne på å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Money money money

Vi bryter antageligvis igjen overskuddsrekorden vår. I 07-08 er overskuddet nesten 72 mill pund. 257 mill i brutto.

Jeg vil tro at intekten kommer igjen til å øke for 08-09

Men igjen så er ikke dette nok til å dekke rentene på lånet til Glazer. Merk rentene. Tenk hvor vi hadde vert om ikke Glazer kom å ødela

Jeg tror Glazer skal passe seg. Det finnes gale supportere der ute som kan finne på å gjøre noe.

Du er ikke alene om den tanken, men det er noe som sier meg at Klubben vår kommer til å bli kjøpt av en rik sjeik, nesten på samme måte som shitty ble, økonomisk sett kunne det blitt en stor lettelse, sportslig..... tja... det er ihvertfall noe å gruble på.

Personlig tror jeg ikke Klubben klarer å mestre gjelda når det kommer til betaling av avdrag. (ikke renten)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vi trenger ikke bruke penger på 10 spillere da. Ribery, en god sentral som vil sitte litt på benken, og til nøds Buffon :)

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke Klubben klarer å mestre gjelda når det kommer til betaling av avdrag. (ikke renten)

Jeg tror heller ikke vi har en sjangse til å betale lånet til Glazer. Enten må han begynne å betale selv, jeg vet ikke hva han har av midler, eller så må nye eiere komme.

Det jeg virkelig ikke ønsker er at han skal slippe unna. At han på en eller annen måte klarer å kvitte seg med klubben og vi blir stående med lånet hans.

Lenke til kommentar
Vi trenger ikke bruke penger på 10 spillere da. Ribery, en god sentral som vil sitte litt på benken, og til nøds Buffon :)

Si det til eierne du. De hadde nok dritet i hva SAF hadde sagt om spillerkjøp, og hadde nok endt opp med å kjøpe spillere som Messi, Villa, Xavi, Iniesta, og de du nevner over. Om SAF hadde nektet, så hadde han nok fått sparken. :no:

Lenke til kommentar

Si det til eierne du. De hadde nok dritet i hva SAF hadde sagt om spillerkjøp, og hadde nok endt opp med å kjøpe spillere som Messi, Villa, Xavi, Iniesta, og de du nevner over. Om SAF hadde nektet, så hadde han nok fått sparken. :no:

Dersom det hadde kommet en sheik inn i bildet som ønsket å kjøpe dyre spillere både her og der så kunne det faktisk vært værre. Det er gøy med egenutviklede spillere og unge talenter som snappes opp tidlig, og kjernen i laget burde egentlig bestå av dette så langt det lar seg gjøre. Men det er mye bedre å bli et kjøpelag enn å ende opp som f.eks. Leeds :p

Lenke til kommentar

jeg hører ikke så mye på hva tabloid pressen sier om gjelda vår, Glazer ville vel aldri kjøpt klubben om han ikke trodde han kunne tjene penger på den. Uansett er det bedre med en eier enn X antall aksjonærer. Men jeg skjønner ikke hvorfor politikerene i England godtar slike oppkjøp. Glazer har ikke kjørt oss i grøfta, å gir enda Sir Alex penger til spillerkjøp. Så jeg enda er jeg positiv.

Men tenk at de nektet Rupert Murdoch oppkjøp, men en Glazer uten penger får kjøpe? Hadde vært bedre om Rupert eide oss.

Lenke til kommentar

Nå letter Zlatans italienske agent Mino Raioli ytterligere på sløret og forteller at fire klubber er interesserte i 27-åringen.

- Jeg vet ikke hvilken klubb som først kommer til enighet med Inter, om det blir Barcelona, Chelsea, Manchester United eller Real Madrid. Jeg representerer bare min klient. Når jeg jobbet med Zlatan og de to overgangene til Juventus og Inter ble ikke overgangene klare før i august, sier Mino Raiola til Sportbladet.

Lenke til kommentar
Nå letter Zlatans italienske agent Mino Raioli ytterligere på sløret og forteller at fire klubber er interesserte i 27-åringen.

- Jeg vet ikke hvilken klubb som først kommer til enighet med Inter, om det blir Barcelona, Chelsea, Manchester United eller Real Madrid. Jeg representerer bare min klient. Når jeg jobbet med Zlatan og de to overgangene til Juventus og Inter ble ikke overgangene klare før i august, sier Mino Raiola til Sportbladet.

At United er en av klubbene, er ingen stor nyhet. Stod i Aftenposten for flere uker siden at United var en av fire klubber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...