banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Barcelona paid an undisclosed fee for the player. He became the third player to win the European Cup or UEFA Champions League in succession with two different teams along with Marcel Desailly and Paulo Sousa. Kult da! Fikk Pique medalje for oss da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fra united.no Overgangssummen er foreløpig ukjent, men det har tidligere blitt spekulert i et beløp på cirka £6 millioner. Høres riktig ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Barcelona paid an undisclosed fee for the player. He became the third player to win the European Cup or UEFA Champions League in succession with two different teams along with Marcel Desailly and Paulo Sousa. Kult da! Fikk Pique medalje for oss da? Nope, men vant fortsatt to ganger på rad. Står med svart jakke bak: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det er en ting jeg må si. Hva har folk mot Ronaldo? Hva er så galt med han? Jeg liker å ha lojale spillere i klubben. Jeg har ingenting i mot Ronaldo, og hvis han vil til Madrid så skal han få lov til å dra (for min del), men jeg misliker at han har blitt en konstant uromoment. Han ligger også altfor mye nede på gresset og ruller, og syter altfor mye i motgang. Angående Pique så var det lite SAF kunne gjøre. SAF kom med en lovnad om at han skulle få spille mer neste sesong, men Pique ville ha mer spilletid og fikk vel lovnader om mer spilletid i Barcelona, noe han fikk. Evans hadde nok forsvunnet til Sunderland om Pique hadde blitt. Han forsvant for lite penger, men han hadde vel en kontrakt som gikk ut til neste år ville jeg tro. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Med mindre han fikk utdelt medalje ved en senere anledning, så vant aldri Pique CL med United. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Klikker i vinkler hvis vi selger Gibson. Men kilden er dog TribalFootball, så jeg puster lettet ut. Er fortsatt forbannet over at vi solgte Pique. Selge Rio eller Vidic i stedet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Eller kanskje Evans som var med å sikre clean-sheet rekorden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje ikke selge noen av våre 3 kvalitetsspillere? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje ikke selge noen av våre 3 kvalitetsspillere? Kanskje det var det vi alle kom fram til? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Da må vi spille med Rio, Vidic og Pique da Eventuelt tvinge han til å sitte ut kontrakten og la han gå gratis. Om dere ikke tror at Vidic eller Rio blir happy bankeslitere Endret 5. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Klikker i vinkler hvis vi selger Gibson. Men kilden er dog TribalFootball, så jeg puster lettet ut. Er fortsatt forbannet over at vi solgte Pique. Selge Rio eller Vidic i stedet? Ja for så svart-hvit var det? Ta denne sesongen f.eks å hvor mye spilletid Evans har fått. Pique ville garantert vært fornøyd med det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Var jo ikke 100% garantert at Rio skulle slite med så mye skader heller da... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 For en merkelig måte å forhandle ting på Hyrlen. Han ville være fast, ikke halvveis fast. Også ville han også tilbake til hjemmebyen hvis han absolutt måtte sitte på benken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 For en merkelig måte å forhandle ting på Hyrlen. Han ville være fast, ikke halvveis fast. Også ville han også tilbake til hjemmebyen hvis han absolutt måtte sitte på benken. Ordet du leter etter er argumentere. Jeg mener bare at situasjon ikke var så svart-hvit som mediene har fått det frem. Han ville hjem ja, men United kunne sagt nei og diskutert saken med han. Vi trengte ikke selge han ifjor. Tingen var at vi fikk en grei penge for han, dermed ble han solgt. Ikke fordi han absolutt presset gjennom en overgang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Oi, tenkte ikke før jeg skrev der. Men jeg ser selvfølgelig hva du mener. Men tingen er at ingen kan si "FAEN FOR EN TABBE Å SELGE HAN" nå, det er bare ikke vits. Vi har det fint, og han har det han hadde lyst på. Det var ikke noe slags tabbe. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Klikker i vinkler hvis vi selger Gibson. Men kilden er dog TribalFootball, så jeg puster lettet ut. Er fortsatt forbannet over at vi solgte Pique. Selge Rio eller Vidic i stedet? Ja for så svart-hvit var det? Ta denne sesongen f.eks å hvor mye spilletid Evans har fått. Pique ville garantert vært fornøyd med det. Ja, men er Pique bedre enn Evans? Jeg synes ikke det. Evans har vært utrolig god i år. Hvis Pique hadde vært her fortsatt i år måtte de delt på spilletiden og det tror jeg ikke noen av de ville vært fornøyde med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jævelig off-topic: Men tc47, vi ser du er online her. Du gjør samme tabben tomhel gjorde i går. Svar på msn, vi skal ha 2vs2. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Klikker i vinkler hvis vi selger Gibson. Men kilden er dog TribalFootball, så jeg puster lettet ut. Er fortsatt forbannet over at vi solgte Pique. Selge Rio eller Vidic i stedet? Ja. Selge Rio eller Vida..... Hvordan kom du frem til det? Du må seriøst selge meg noe av det greiene du røyker Som jeg har skrevet tidligere på forumet; vi kunne drillet Pique til å bli en høyreback i verdensklasse. Men Johnny Evans har vært god han, men Pique har vært enorm for Barca i andre halvdel av sesongen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 NightKeeper, hvorfor klikker du om vi selger Gibson? Han er jo ingen mann for fremtiden, gutten er jo 22 år allerede og har ikke bevist så veldig mye. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor skal vi "ødelegge" favorittposisjonen og nekte salg? Innerst inne ser de som er kritisk over salget at det var veldig, veldig logisk at han reiste tilbake til hjemmeklubben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå