Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Juli sansynligvis.

Så jeg vil kunne få kjøpt den på United.no 16-17. juli?

Bump!

Kan jeg få svar på denne. Vil virkelig ha en Man Udt-drakt. Og jeg vil for all del ikke at Ronaldo forlater Man Udt, uansett hva.

Mest sannsynlig. Vil du få det bekreftet kan du fylle ut dette kontaktskjemaet (husk å velg suvenirer/web-shop under "avdeling") og sende det inn.

Thank you.. :)

Hvis det er en spiller jeg ønsker til United så er det Etoo. Har virkelig sansen for han. Ser att the Guardian skriver att Barcelona er åpene for salg, men jeg har mine tvil. Er vel ikke akkurat en veldig seriøs avis. Hva mener dere om dette?

Håper Eto'O kommer til Man Udt, ja. Hvis han kommer dit da..da..da..vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, jeg burde egentlig ikke sagt et par da jeg ikke husker mer enn én. Men alle husker vel Derby bortekampen der vi tapte 1-0? Tror det var ihvertfall en til, men har ikke såå god hukommelse heller.

Husker ikke hvor han spilte mot Derby, men han har i hvertfall hatt et par grusomme kamper på kanten. Sentralt derimot har han gjort sine saker meget bra. United.no spekulerer i £4 mill, noe som i min øyne er litt for lite. Syns vi bør beholde ham en sesong til å se hvor store steg han tar, men forventningene min er ganske så lave inntil videre.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Det jeg misliker med Ronaldo er at han sutrer alt for mye. Hvis han ikke får til en finte eller får en dommeravgjørelse mot seg i starten av en kamp, så sutrer han resten av kampen. Han burde lære seg at når man blir felt skal man reise seg med engang og jage ball igjen, ikke bli liggende å sutre resten av kampen. Der har han forresten mye å lære av Messi.

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg si. Hva har folk mot Ronaldo? Hva er så galt med han?

Fotballfans vet å sette pris på en lojal spiller. Ronaldo har ikke alltid stått frem som en slik type. Det er mye av grunnen til at United-fans har noe mot ham.

Når det gjelder andre fans så har han vel mange "kvaliteter" som gjør ham lett å mislike.

Lenke til kommentar
Ble ikke skikkelig innteressert i fotball før i fjor. Hvor lenge har han vært i Man Udt.

Btw, er det greit at jeg sier ManU? Gjør ingenting om det ikke ''velkomment''.

ManU blir brukt av andre fans etc i England, og er ganske nedlatende. Du hører vel aldri en United fan i England si ManU. Sa dette da jeg var yngre, men har lagt helt om til United, så hvis du skal til England, ville jeg anbefale deg å si United.

... og det har blitt ganske mye bedre de siste kampene må eg si.

Han har jo faktisk jobbet opp baller. Det tror eg knapt eg har sett før.

Joda, det har blitt mye bedre, men fortsatt er han sutrete. Blir han felt så ser du ikke at han spretter rett opp for å fullføre, selv når han har en klar mulighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ble ikke skikkelig innteressert i fotball før i fjor. Hvor lenge har han vært i Man Udt.

Btw, er det greit at jeg sier ManU? Gjør ingenting om det ikke ''velkomment''.

Siden 2003.

Bedre om du skriver Man Utd, United eller Manchester United. Manu er stygt. ;)

Sålenge man ikke uttaler det, og skriver med stor U, så er det jo ikke noe problem. Ingen skriver ManU for å være frekke, da klasker de til med manu.

Lenke til kommentar
Klikker i vinkler hvis vi selger Gibson. Men kilden er dog TribalFootball, så jeg puster lettet ut.

Er fortsatt forbannet over at vi solgte Pique.

Vi "måtte" vel nesten det? Det er jo ikke snakk om at han skulle spille istedenfor enten Rio eller Vida, og jeg skjønner at han var sugen på å starte flere kamper.

Det som derimot irriterer meg er summen, den burde vært en del høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...