Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker jo som Eto'o er på vei til Inter når det stort sett ser ut som at en Ibra overgang til Barcelona nærmer seg mer og mer. Barcelona skal vel ikke selge så mange spillere heller? Den eneste som ser ut som han er på vei bort er vel Eto'o? Jeg regner ikke med Sylvinho.

 

Perez vil visstnok ha Ronaldo og Kaka i dette overgangsvinduet og må selge unna flere spillere. Hvis Ronaldo skulle dra ville det være naturlig med en byttehandel + penger. Jeg er ihvertfall interessert hvis det innebærer at vi får Robben + Huntelaar + penger.

Lenke til kommentar

Robben? Seriøst? Han som blir skadet hver 2. uke og har mistet mye av formen, og i tillegg var den ekleste av alle i Chelsea som attpåtil filmet?

 

Vil mye heller beholde Ronaldo. Huntelaar vil ikke passet inn i Utd spør du meg. RvN var god på pasninger osv. også, generelt banespillet samt avslutningsferdighetene. Huntelaar kan selvfølgelig spille han også, men blir for statisk. Nei takk.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Personlig elsker jeg Robben som spiller, og det ser nå ut til at han holder på å bli kvitt noe av skadeproblemene sine. Jeg mener personlig at Huntelaar har flere strenger å spille på enn RvN. Han er en spiss vi trenger, en ekte målscorer. God til å bevege seg på den siste tredjedelen av banen. Han er en av verdens beste avsluttere.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med tc her. Huntelaar tror jeg ikke ville passet godt inn i PL generelt, men spillere har overrasket meg før. Huntelaar er helt klart en av verdens beste avsluttere, men etter å sett endel til han denne sesongen for Real Madrid, så synes jeg han er en type spiller som aldri spiller en god kamp.

 

Misforstå meg rett her, men mitt syn på Huntelaar er at han er en spiller som kan være perfekt om han har de rette spillerne rundt seg. Men personlig tror jeg ikke han ville passet i PL. Da måtte han isåfall forbedret alle fasene av spillet sitt betraktelig fra det han har vist i Real Madrid denne sesongen.

Lenke til kommentar

Manchester United-spiller i sikte

Wolves har lagt inn et budt på Premier League-vinnernes Darren Gibson. Spilleren ble idag gjort klar til å gå fra klubben og Gibson som var 18-måneder på utlån til nettopp Wolves er meget tilbøyelig til å bli den første signeringen i år.

Kilde: www.tribalfootball.com

 

Har vi frigitt Gibson :S

Lenke til kommentar
Gibson har hatt et par grusomme kamper men ellers har han vært solid pluss at han har noe VELDIG få på Utd har, langskudd! Jeg vil ihvertfall beholde ham i ett år til, så får vi se etter det.

Hvilken grusomme kamper har han hatt i år? Sammenlignet med f.eks Anderson som ikke våknet før i Mars ?

Lenke til kommentar
Gibson har hatt et par grusomme kamper men ellers har han vært solid pluss at han har noe VELDIG få på Utd har, langskudd! Jeg vil ihvertfall beholde ham i ett år til, så får vi se etter det.

nååja. Vi har Ronaldo, Carrick, Hargreaves, Rooney, ikke minst Scholes. Alle de har fantastiske skytter egenskaper, også på langskudd

Lenke til kommentar

Njaaa Zaltatov. Hargreaves er jo ikke en for langskudd, Scholes har nærmest ikke samme kvaliteten lenger i det feltet, Carrick er helt grei men ikke noe fantastisk og Rooney har jo mistet det HELT på langskudd. Det var i eldre dager han klarte det bedre.

 

Ronaldo, ja, han kan langskudd. Derfor jeg sa veldig få, ikke "ingen." :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...