Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/sesongen_2008_09

 

Oi, poteten har nest flest kamper i løpet av hele sesongen!

Sjokka? En av våre viktigste spillere denne sessongen. Brown er ikke lenger førstevalg. O'Shea bryter spillet mest av alle. Hail Johnny!

Nei come on! Brown er fortsatt et klart førstevalg, bedre offensivt og 100% defensivt. Om du ikke husker Barca kampen ifjor må du nesten se den igjen, mannnen er stål.

 

Who cares om Tevez har spilt mine betydelige kamper, han har ingenting å klage for. Han spiller på et av verdens beste lag, hvis han tror han er Torres, Eto, Rooney, Zlatan e.l så tar han helt feil.

Lenke til kommentar
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/sesongen_2008_09

 

Oi, poteten har nest flest kamper i løpet av hele sesongen!

Sjokka? En av våre viktigste spillere denne sessongen. Brown er ikke lenger førstevalg. O'Shea bryter spillet mest av alle. Hail Johnny!

 

Brown er selvsagt førstevalg. Men han har som du kanskje vet slitt med skader hele sesongen.

 

Tevez klager over lite spilletid ja, men som jeg har sagt flere ganger; han har flest kamper av spissene til United denne sesongen.

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_5363195,00.html

 

Ta ingen notis om det som står om Ronaldo, vi har bare fått enda en kvakksalver inn i Real Madrid. Men les det som står lenger ned

 

"In Spain you can only have a 25-man squad. At the moment we have 28 players and we want to bring in five or six so I think that we will have to let around nine go,"

Huntelaar ja takk, å skal de ha Ronaldo skal faen vi ha en annen nederlender i tillegg til Huntelaar og en enorm pengesum. Noen som vet hvilken nederlender :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Han spiller på et av verdens beste lag, hvis han tror han er Torres, Eto, Rooney, Zlatan e.l så tar han helt feil.

 

:thumbup:

At det går an :p

Er ikke mange lyspunkt, nei.

Lenke til kommentar
Huntelaar ja takk, å skal de ha Ronaldo skal faen vi ha en annen nederlender i tillegg til Huntelaar og en enorm pengesum. Noen som vet hvilken nederlender :D

 

Hadde vært konge å fått en av favorittspillerne mine til United, men tror neppe at Real Madrid stiller seg særlig positivt til et salg til United. Tar jeg ikke feil ender han heller opp i en middelmådig klubb (ala "Middlesbrough/Afonso Alves") over å få sjansen til å dra til United. Er det noe vi trenger (etter min mening) så er det er klasseavslutter av Huntelaar sitt kaliber, en som har stor sannsynlighet for å putte bare han får en sjanse. Jeg syns på mange måter Huntelaar kan sammenlignes med Solskjær, bare at han scorer mer. (Så kan jeg vel også nevne at tunnelsynet mitt ser på Huntelaar som en bedre spiss enn Torres, tihi.)

 

Når det gjelder den andre nederlenderen du sikter til så håper jeg det er Sneijder. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde sagt nei takk til RVN, men 4 spisser er nok én for mye. Når det gjelder Drenthe, Robben og van der Vaart har jeg lite tro på noen av de.

Lenke til kommentar

Huntelaar er en klasseavslutter, men bortsett fra det er han ganske gjennomsnittelig. Det er selvfølgelig ikke rettferdig å se bort fra hovedferdigheten hans, det er ikke det jeg mener, men i kamper der han ikke scorer er han i de fleste tilfeller veldig usynlig. Han er som sagt glimrende i boksen, men jeg er usikker på om det er nok.

Lenke til kommentar
Juli sansynligvis.

 

Så jeg vil kunne få kjøpt den på United.no 16-17. juli?

 

Bump!

 

Kan jeg få svar på denne. Vil virkelig ha en Man Udt-drakt. Og jeg vil for all del ikke at Ronaldo forlater Man Udt, uansett hva.

 

Ta kontakt med United.no da. Diskusjon.no er en annen side. Hvordan skal folk her inne kunne vite dette mer sikkert enn de på United.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...