Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var phet. Utrolig glad vi fikk en AIG-ish sponsor, altså uten logo og masse tull. En haug med penger inn på konto er selvsagt også utrolig gledelig.

 

Edit: Mr. SS: Den har lansering 16. juli så vil tippe det er omtrent rundt det Points sier ja. Slutten av juni eller begynnelsen av juli.

 

Takker ;) Vil nok sikre meg den nye drakta med AIG-logo da den ser ut til å ta seg litt bedre utt enn vår nye sponsor.

 

En venn av meg sa den nye V'en (som også ble introdusert på overtrekksjakkene i CL-finalene, noen som så de dødskule jakkene der? :D) minnet han om krig - Normandie. Og når jeg tenker etter så var ikke det en skivebom. Vil benytte innlegget her til å erklære krig mot våre motstandere as of this moment mot 09/00 kampanjen. It's time to conquer Europe!

Lenke til kommentar

Jeg mente forresten også å legge til et :p bak det jeg sa for jeg pirker ikke på folk for å irritere noen ;).

 

Hva ønsker vi at julenissen Ferguson skal gi oss i sommer forresten? Jeg vil gjerne se en spennende ung kantspiller inn hvis Nani forsvinner. Det jeg har sett av Yohan Mollo (ikke så veldig mye, et par høydepunktsvideoer av U - lagsmatcher.) så hadde det vært moro om vi plukket han opp og han ble stor, men Ljajic er jo uansett på vei inn, og er visstnok allerede fysisk sterk nok for PL så det kan bli interessant.

Lenke til kommentar

Spørs hvor Ljajic blir brukt da. Har hørt at han liker seg best sentralt, men kan også spille på kanten. Syns uansett at vi skal forsterke vingplassene litt, uavhengig av hvor Ljajic kommer til å spille. Nani kan vi nesten bare gi opp, mens Park blir litt for defensiv mot lag vi forventer å kjøre over. Ribery hadde vært fantastisk, han har både målteft og god fysikk. Bør klare overgangen til PL greit med andre ord. Vi har jo også blitt linket til Valencia. Han kan umulig være dårligere enn Nani, men er ett par klasser under Ribery, uten at vi bør avskrive ham av den grunn. Nesten litt unødvendig spekulering dette her, da vi nok uansett ender opp med et ukjent sør-amerikansk talent. :p

 

Syns også vi må forsterke spissplassen nå som Tevez etter all sannsynlighet forsvinner. Er redd Macheda og Welbeck litt for unge og uerfarne til å takle større mengder med førstelagsspill allerede neste sesong. Campbell kan være mannen vi er ute etter, men jeg har mine tvil. Det vi trenger er en spiller som tolerer å sitte på benken, samtidig som han er god nok. Han bør også ha målscoreregenskaper som ferdighet nr 1, en skikkelig måltyv med andre ord. En som kan dukke opp å score når som helst, uten at han behøver å ha en god dag på jobben slik det virker som våre andre offensive spillere er nødt til å ha. Huntelaar er den første som popper opp i hodet mitt, men er nok kanskje litt for vanskelig å signere, selv om jeg har fått inntrykk av at han ikke har falt helt i god jord nede i Madrid.

 

Blir spennende dette her, men håper vi får signert de vi skal litt fort slik det ikke blir en reprise av Berbatov-overgangen i fjor. Den var verken god for hjertet eller transferbudsjettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...