Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6422090.ece

Spekuleres i £80M over 4 år. Det er sykt det..

Er jo rimlig imponerende at sånn som situasjonen er i økonomien er om dagen at de faktisk har klart å få enda £20M på toppen av den gamle kontrakten de hadde med AIG.

Leste akkurat nyheten på United.no og det første jeg gjorde var å google logoen dems og det ser ut som om vi slapp rimlig godt unna, ikke noe glorete greier. Blir jo som AIG bare uten firkanten rundt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

La oss si at 50% går til transfer (selv om det meste ender opp i lomma til Glazer), så har vi jo £40 til Ribery eller en sentral midtbane til neste år, siden om vi ser på det med pessimistiske briller, så har vi hverken, Scholes, Giggs, eller Hazza som holder nivå, og da har vi "bare" Fletcher, Carrick og Anderson.

Jeg kunne tenkt meg Ribery eller Silva, vi har gode nok backer om Brown snart blir frisk. Jeg tror vi bør satse på Foster en stund, og se. Går Tevez, så hadde KJH for en billig penge vært snasent. Ikke mer enn 15. Når vi ser hva SAF har gjort av geniale kjøp (Ruud, Cantona, Keane, Sunshine, Vidic, Evra, Ronaldo og Rooney, så er det liten tvil om at noe spennende skjer. Da gjenstår det bare å vente og se.

Lenke til kommentar
Må si jeg er enig med dere om Nani..Han har hatt èn god kamp og det var mot Arsenal i FA cupen 2008, ellers så er det rett og slett tragisk at han i det hele tatt får sitte på benken når vi spiller.

Det er bare piss. Han hadde flere gode kamper, gode innlegg og viktige flotte mål i fjor. Var vel en av våre spillere med flest assists hvis jeg ikke husker feil.

Edit: http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=603538

Mest assists faktisk. Hodet ut av ræva folkens.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...