Mortzz Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Må si jeg er enig med dere om Nani..Han har hatt èn god kamp og det var mot Arsenal i FA cupen 2008, ellers så er det rett og slett tragisk at han i det hele tatt får sitte på benken når vi spiller. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Da ser det ut til at den nye sponsoren ble Aon Corp fra og med 2010. Logoen blir seende omtrent slikt ut Ser ganske grei ut Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6422090.ece Spekuleres i £80M over 4 år. Det er sykt det.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 80 mill? Å herrejesus.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Huntelaar til Manchester United? Det hadde vært et flott kjøp etter min mening. Jeg ville egentlig ha Huntelaar fremfor Berbatov. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Bra logo det der, iallefall med tanke på at det kunne vært mykje verre. Sahara Group f.eks Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Sier ikke nei takk til KJH. Men da stikker nok mest sannsynlig Tevez, for vi kan ikke ha fire klassespisser i laget. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6422090.ece Spekuleres i £80M over 4 år. Det er sykt det.. Er jo rimlig imponerende at sånn som situasjonen er i økonomien er om dagen at de faktisk har klart å få enda £20M på toppen av den gamle kontrakten de hadde med AIG. Leste akkurat nyheten på United.no og det første jeg gjorde var å google logoen dems og det ser ut som om vi slapp rimlig godt unna, ikke noe glorete greier. Blir jo som AIG bare uten firkanten rundt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Real byr 300. mill for Nemanja Vidic. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Real byr 300. mill for Nemanja Vidic. Forsvinner han så så blir jeg lite imponert for å si det pent, han får sende kjerringa på dør også fortsette å spille for United. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Huntelaar trur eg hadde slått til, god i lufta og god med beina. Har ikkje sett han i Real. Signer vi han er det vel pga at Tevez blir solgt, som ein plan B. Vil ha Ronaldo ned på kant og Rooney sentralt igjen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg hverken tror eller håper at Vida blir solgt. Per dags dato er han uten tvil den beste forsvareren i verden etter mitt syn. Håper dette med sponsoravtalen stemmer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Yes, da er det den tiden igjen. Vidic skal selvfølgelig ingensteder, og har bekreftet flere ganger at de historiene rundt at kona hans ikke skal trives i england er noe stort pisspreik. Hvorfor skulle han stikke dit liksom? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Åpenbar bullshit! Dama hans er vel fra Serbia, ikke kjent som verdens varmeste klima. Ikke link drit som ikke står på Skysports, Manutd.com elller BBC thank you. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Åpenbar bullshit! Dama hans er vel fra Serbia, ikke kjent som verdens varmeste klima. Ikke link drit som ikke står på Skysports, Manutd.com elller BBC thank you. Enig. Orker ikke enda en sånn sommer der alle poster alle useriøse rykter de kommer over. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Faen ikke om Vida blir solgt. SAF skulle jo ikke selge Real et virus en gang, så aldri i verden om Vidic går. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 La oss si at 50% går til transfer (selv om det meste ender opp i lomma til Glazer), så har vi jo £40 til Ribery eller en sentral midtbane til neste år, siden om vi ser på det med pessimistiske briller, så har vi hverken, Scholes, Giggs, eller Hazza som holder nivå, og da har vi "bare" Fletcher, Carrick og Anderson. Jeg kunne tenkt meg Ribery eller Silva, vi har gode nok backer om Brown snart blir frisk. Jeg tror vi bør satse på Foster en stund, og se. Går Tevez, så hadde KJH for en billig penge vært snasent. Ikke mer enn 15. Når vi ser hva SAF har gjort av geniale kjøp (Ruud, Cantona, Keane, Sunshine, Vidic, Evra, Ronaldo og Rooney, så er det liten tvil om at noe spennende skjer. Da gjenstår det bare å vente og se. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Faen ikke om Vida blir solgt. SAF skulle jo ikke selge Real et virus en gang, så aldri i verden om Vidic går. :!: Konklusjon: Gabriel Heinze er verre enn et virus. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Må si jeg er enig med dere om Nani..Han har hatt èn god kamp og det var mot Arsenal i FA cupen 2008, ellers så er det rett og slett tragisk at han i det hele tatt får sitte på benken når vi spiller. Det er bare piss. Han hadde flere gode kamper, gode innlegg og viktige flotte mål i fjor. Var vel en av våre spillere med flest assists hvis jeg ikke husker feil. Edit: http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=603538 Mest assists faktisk. Hodet ut av ræva folkens. Endret 3. juni 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå