Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nani uttaler tirsdag at han er fornøyd med tilværelsen på Old Trafford.

 

Etter en skuffende andresesong har mange spådd at Nani kan komme til å forlate United denne sommeren. Dette er imidlertid tilbakevist av Sir Alex Ferguson, og nå bedyrer hovedpersonen selv at han er fornøyd i United.

 

 

 

”Jeg vant flere titler denne sesongen, og er veldig glad for at vi har vunnet ligaen to år på rad. Det er et stort privilegie å være i en klubb som United”.

 

 

 

Haha :p

 

Litt skrivefeil.

Lenke til kommentar

Nani er da for svingende en del av laget han også. Skal ikke han få lov å smykke seg med tittelen fordi han ikke har spilt så mye? Har jeg misforstått noe her? Hvorvidt han er fast eller ikke avgjør kun hvor viktig han har vært i å ta tittelen, han har jo fortsatt vært en del av det. Han er seriemester i Premier League 08/09 sammen med alle de andre A-lagsspillerne og ingen sofakritiker skal komme her å si noe annet.

 

Er du med på laget så er du med i godt og vondt. Dette tilfellet godt. Hadde det derimot vært 'vondt' (la oss si dere rykker ned) måtte han også ta sin del av det ansvaret.

Lenke til kommentar
Fordi det er så lite å snakke om nowadays. :( Savner PL, CL og hele pakka så jævla mye.

 

Nani er teit og Ronaldo går til Real Madrid mens Tevez blir værende på benken til United sammen med Berbatov som suger mer enn Rooney på vingen sammen med Fletcher på midten og Hazza som hadde vunnet CL for oss om han ikke hadde vært så mye skadet at Barcelona er dårlige, og vant bare fordi SAF brukte dårlig taktikk han hadde snappet opp av the fakktmaster.

 

Sånn.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Jeg misliker Nani sterkt. Jeg ønsket at vi skulle hente han i lang tid før han faktisk ble hentet. Og dagen da den søte driblefanten som var en tro kopi av Michael Jackson ble bekreftet var som bursdag, juleaften og 17. mai på en gang.

 

Men så begynte han å oppføre seg som om han var en av verdens beste spillere. Arrogant type som jeg blir kvalm av å se på. Samtidig dalte prestasjonene og når han kommer på banen får jeg lyst til å stikke en lang pinne opp gjennom nesa mi, inn i hjernen og bare røre det hele rundt.

 

Det hele toppet seg da han kuka det fullstendig til mot West Ham 07/08-sesongen. Da var det bittelille snevet av respekt borte, om det i det hele tatt var noe som helst. Etter dette har han spilt som bløt kølle.

 

Sett han på en flåte og dytt den utover mot Atlanter-havet.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Absolutt ikke. Jeg misliker Nani sterkt. Jeg ønsket at vi skulle hente han i lang tid før han faktisk ble hentet. Og dagen da den søte driblefanten som var en tro kopi av Michael Jackson ble bekreftet var som bursdag, juleaften og 17. mai på en gang.

 

Men så begynte han å oppføre seg som om han var en av verdens beste spillere. Arrogant type som jeg blir kvalm av å se på. Samtidig dalte prestasjonene og når han kommer på banen får jeg lyst til å stikke en lang pinne opp gjennom nesa mi, inn i hjernen og bare røre det hele rundt.

 

Det hele toppet seg da han kuka det fullstendig til mot West Ham 07/08-sesongen. Da var det bittelille snevet av respekt borte, om det i det hele tatt var noe som helst. Etter dette har han spilt som bløt kølle.

 

Sett han på en flåte og dytt den utover mot Atlanter-havet.

Helt enig. Da dere signa Nani var jeg sykt spent på hvordan han ville gjøre det, og det ble et sykt forventningspress på "talentet". Så begynte han som du sier å oppføre seg som verdens beste fotballspiller, og da blir jeg bare kvalm når han i tillegg spiller helt elendig.

 

Det mot West Ham var bare komisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...