Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Var svar til Raste. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg må bare si en ting, ER SÅ PISSLEI DENNE BARCA HYPEN! Hva faen! Må si det samme. Jeg jobber i en isbar, og har aldri sett en unge med Barcadrakt før denne helga. Plutselig har alle det :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Femtende ganger du nevner isbaren? Stolt av jobben altså. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Mediene har jo fremstilt det som at Messi spilte en av tidenes beste kamper. Barca var ikke så gode. Latterlig overhyping. Hvilken isbar Bola? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Barca var ikke så gode. Latterlig overhyping. Jeg synes de var gode. De spilte oss ræva. Uansett enten ikke så lett å si. Enten så var United ræva av seg selv, eller så ble de spilt ræva. Jeg holder en knapp på den siste. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Enten så var United ræva av seg selv, eller så ble de spilt ræva. Jeg holder en knapp på den siste. Jeg holder, dessverre, en knapp på det første. Så gode til destruktiv fotball er ikke Barca. De spiller "alltid" positiv fotball. Dere var gode første 10, men så var det rett og slett kjedelig.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Er enig med String, Barca spilte godt pasningsspill og united ble springende mellom som sauer. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Ser ut til at Hargreaves er ute lenger enn antatt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Samme står på manutd.com. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 2 sesonger ute? Nei, tviler på at han kommer tilbake gitt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Fitte. Way to ruin a morning. "Sahargreaves" som jeg leste på RedCafe. EDIT: http://www.skysports.com/opinion/story/0,2...5353064,00.html God oppsummering av Roma. Endret 2. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet om Andy er tatt ut til Confederations Cup? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet om Andy er tatt ut til Confederations Cup? http://united.no/united/nyheter/nyheter/maa_under_kniven Ifølge Sky Sports har Brasils landslagssjef Dunga mottatt forfall fra Anderson til landets to neste VM-kvalifiseringskamper, samt sommerens Confederation Cup. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Damn, det visste jeg ikke. Får håpe det ikke er noe stort, også bra at han ikke spiller og får hvile litt da. Ellers, herlig for Kleberson det der. EDIT: "Hargreaves, who, according to sources close to him, is said to be "very optimistic" about making a full recovery, has made only 25 starts in two years for United. Including his transfer fee and wages of £70,000 a week, Hargreaves has cost United the equivalent of just under £1.1m a start, an alarming sum even for the champions." Oh jesus christ. Endret 2. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Som sagt: "So we should not get carried away and say there was a huge differential between Manchester United and Barcelona. It's just that unfortunately, on the night, Manchester United as a team did not show up." Veldig synd. Det kunne blitt en kjempematch! Endret 2. juni 2009 av indahla Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Fy faen, jeg som hadde gledet meg til å se Hazza på starten av neste sesong. Eneste positive jeg greier å se her, er at vi har nok midtbanespillere. Men hadde vært så herlig å ha Hazza på banen også... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Et par sesonger til nå, så ender vi opp med å gi han bort til Everton sånn som vi gjorde med Saha. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Tror nok alt håp er ute for Hargreaves dessverre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Alt håp er vel ikke ute, men han bør ikke få en kneskade til i løpet av det neste året for å si det sånn. Ser mer og mer ut som om Bayern gjorde det riktige når de solgte han... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Jepp, synd det. Er jo en flott spiller i stallen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå