Manx Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Den koster £12,93 hos amazon.co.uk og da vil du også ha den to-fire dager før hjemme i postkassa også Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Man Utd silent over Quagliarella Hva synes vi om denne karen? er dette bare rykter? Her er en liten video av han: Hh2m2Gu0cQA Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Senere ikveld så bestiller jeg tur til Old Trafford til den 6. Oktober mot Wigan... Gleder meg som bare rakker'n selv om det er en stund til Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor kjøpte du den fra? United.no/shop er uoversiktelig, og dyr... Vet noen om steder den selges billigere? 8897616[/snapback] play.com, meiner den koster 13 pund. 8897653[/snapback] Kjøpte min fra play.com Bestilte den lørdagen før den kom ut, fikk den i dag. Har sett første halvdel av den, så nå skal jeg ned å se resten. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Man Utd silent over Quagliarella Hva synes vi om denne karen? er dette bare rykter? Her er en liten video av han: 8898971[/snapback] jeg er imponert nå kan det jo hende at dette er de beste han har hatt, og at dette der ikke skjer så ofte, da vil jeg ikke ha han, vi trenger en skikkelig goalgetter men som sakt, imponert er jeg, han viser veldig god avslutningsferdighet Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Rio går for kvadruppel. Har vi noe tro på det da folkens? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Rio går for kvadruppel. Har vi noe tro på det da folkens? 8903927[/snapback] nei, skal jeg vere ærlig. Men the treble, ja..det har jeg tro på Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Man Utd silent over Quagliarella Hva synes vi om denne karen? er dette bare rykter? 8898971[/snapback] Ser jo ut som om skuddbeinet er i orden Jeg likte det jeg så... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Skulle gjerne sett at vi fikk en skikkelig målscorer også. Midtbanen er jo veldig bra, med masse nye talenter og solide erfarne spillere, forsvaret er også bra, og van der sar holder vel ett år til som keeper. Rooney er jo en genial spiss, men han scorer ikke så veldig mye, Saha er god, men ikke stabil nok og Solskjær begynner å dra på åra, og er veldig mye skadet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Slenger ut noen linker av de nye United talentene Anderson og Nani. 10 Minutter med Anderson og Nani Nani Anderson Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Smiths tid omme? Hvis dette er sant er det værtfall helt nødvendig å hente inn en ny spiss. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Kanskje det er derfor ryktene har gått ang kjøp av ny spiss en stund og . Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Noen som vet om man får medlemsrabatt i Man Utd-supporterbutikken i Bergen? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Får for all del håpe Smith blir. Liker fotballspilleren Smith veldi godt! ÆSJ! Har så tru på at han kan utrette stort. DAMN!! Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Smith kan bli en helt fantastsik fotballspiller hvis han får lov til å fortsette i Man Utd. Vi kan ikke selge han... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Smith kan aldri bli noe mer enn en middels god fotballspiller. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Vel da MÅ vi ha hvertfall en ny spiss, i tillegg til at Rossi Må hjem. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Er vel større sjanse for at Eidur flytter tilbake til England, etter at Barca har fått Henry. Viss det er stemmer at Smith er på veg ut, ser eg det som ein bra deal viss me får inn islendingen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Er vel større sjanse for at Eidur flytter tilbake til England, etter at Barca har fått Henry. Viss det er stemmer at Smith er på veg ut, ser eg det som ein bra deal viss me får inn islendingen. 8927543[/snapback] Ja men Pique skal ikke dit! Å vil heller ha Quag/Huntelaar enn Eidur. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Huntelaar, yes please.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå