Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si en ting, ER SÅ PISSLEI DENNE BARCA HYPEN! Hva faen! De halter seg videre mot Chelsea og spiller en heller middelmådig kamp mot oss. Så roper Truls Dæhli ut at man skal kjøpe Barca drakter til ungene? Begge målene kommer jo av klassiske forsvarsfeil. Vi spiller kanskje den dårligste kampen i sluttspillet hittil, å har vel ikke en spiller som spiller over pari. Så er plutselig Barca 10 ganger bedre enn alle andre lag? Før kampen mente jo alle at United var det beste laget, å hadde dem som favoritt. Men etter en kamp er det plutselig snudd på hodet, å Barca er helt fantastisk. Hvilken kamp mot et storlag har de spilt så fantastisk i CL? Chelsea ble snytt for finalebillett, å Barca hadde en skikkelig avslutning på mål. Mot United fikk de et tidlig mål som rett og slett avgjorde kampen. Barca og United er vel kanskje de lagene i verden som er verst å komme under mot. Det fikk Barca erfare ifjor.

 

Det er jo også utrolig at vi ikke scoret mot det ræva forsvaret som Barca besitter, det er rett og slett skammelig. Nei det var ikke en seier for fotballen som alle og enhver ABU'er erklærte. Det var en seier til et lag som spilte best i en kamp, over et lag som ikke så ut som de ville noe. For vi er bedre enn Barca, uten tvil. Chelsea er også bedre enn Barca. Men vi sviktet totalt, alt feilet. Vent til neste år, å se hvor mye dette Barca laget vinner. Jeg tipper kanskje ligaen siden de tross alt ikke har særlig motstand om ikke Real får fingeren ut av ræva. Men CL, glem det. Til neste år frykter jeg Chelsea mer enn noen, mange aldrende stjerner som alle vil vinne CL. Det var kun uflaks som gjorde at de ikke var i finalen i år, å uflaks som gjorde at de ikke slo oss. Så lite skiller United og Chelsea. Om Chelsea handler rett i sommer tror jeg nok vi skal slite hardt med å ta dem i ligaen.

Lenke til kommentar

Begge målene kom fra at angrepet til Barca pisset på forsvaret deres. Når skal dere få med dere at dere ble så evig rundspilt? Blablabla (fyll inn med bitterhet her)... dårlig dag. Barcelona er verdige vinnere og fikk United til å se ut som juniorlaget til Kløfta.

Lenke til kommentar
Begge målene kom fra at angrepet til Barca pisset på forsvaret deres. Når skal dere få med dere at dere ble så evig rundspilt? Blablabla (fyll inn med bitterhet her)... dårlig dag. Barcelona er verdige vinnere og fikk United til å se ut som juniorlaget til Kløfta.

denne må jeg bare kommentere.

Hvis du kommer her å påstår at United ikke hadde en dårlig dag, er dette nok bevis på at du ikke har sett andre United kamper.

JA det var fortjent Barca seier uten tvil, men å komme å fortelle at United ble rundspilt er for dumt.

dette er absolutt ingen bitterhet fra min side, KUN FAKTA.

skulle så gjerne gått dypere til verks, men det har jeg ikke tolmodighet til i detta været.

Lenke til kommentar
Begge målene kom fra at angrepet til Barca pisset på forsvaret deres. Når skal dere få med dere at dere ble så evig rundspilt? Blablabla (fyll inn med bitterhet her)... dårlig dag. Barcelona er verdige vinnere og fikk United til å se ut som juniorlaget til Kløfta.

Pisset på forsvaret? Markeringsvikt og spillere som ikke er på plass er ikke å pisse på forsvaret. Klare forsvarstabber, spesielt sistemålet er helt latterlig. Ja Barca er verdige vinner, å de fortjente det. Uten tvil. Å jeg er helt enig, vi spilte som et juniorlag fra kløfta! Rundspilt? Barca spilte en heller middelmådig kamp, mot et lag som hadde sin verste kamp. Tror ikke vi har en kamp med flere feilpasninger i år. Det var vi som feilet totalt, Barca er ikke et lag som tar ut det andre laget, å de gjorde de heller ikke. De spilte sitt spill, vi spilte noe. Jeg vet ikke hva. Å påstå at dette var fantastisk av Barca er jo totalt innsiktsløst.

 

Poenget mitt er uansett at Barca ikke er så god som alle skal ha det til. Nivået i La Liga er latterlig lavt iforhold til PL, alle topp 4 i England kan slå Barca.

 

Å jeg er faktisk ikke bitter på Barca på noe måte, jeg er bitter på United. Var ikke forbanna etter finalen, det første jeg sa etter at jeg hadde sunget min siste We'll never die var det det var veldig fortjent. Å det var vel ikke en kjeft som sa noe negativt om dommere eller Barca. Det ble bare tomt inni meg.

Lenke til kommentar

Vi har jo Amos og Heaton også, så vi har 3. keepere. Hva med når VDS legger opp neste sesong, og vi ikke kjøper inn ny keeper? Da får vel PIG mange kamper, men mangler rutinen. Er derfor greit å låne han ut i sesongen 09/10, slik at vi har en god keeper til sesongen etter. :)

 

10k jo. :fun:

Lenke til kommentar
Grei 3.keeper, han blir ikke yngre, så jeg ser ikke poenget med utlån, han nærmer seg toppen.

???

 

Keepere varer lengre og har sine beste år som regel fra dem er 25-30 år. Du ser jo på VDS, men han var jo suveren i Juventus. Tror også han ble kåret til en av verdens beste keepere under tiden i Juventus før han forlot Juventus?

Han har holdt toppnivå lenge, og holder det forsatt.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Grei 3.keeper, han blir ikke yngre, så jeg ser ikke poenget med utlån, han nærmer seg toppen.

???

 

Keepere varer lengre og har sine beste år som regel fra dem er 25-30 år. Du ser jo på VDS, men han var jo suveren i Juventus. Tror også han ble kåret til en av verdens beste keepere under tiden i Juventus før han forlot Juventus?

Han har holdt toppnivå lenge, og holder det forsatt.

Hvorfor i all verden forlot han Juve for Fulham, det har jeg alltid lurt på...blir som å dra fra Rosenborg til HamKam det :S

Lenke til kommentar
Grei 3.keeper, han blir ikke yngre, så jeg ser ikke poenget med utlån, han nærmer seg toppen.

???

 

Keepere varer lengre og har sine beste år som regel fra dem er 25-30 år. Du ser jo på VDS, men han var jo suveren i Juventus. Tror også han ble kåret til en av verdens beste keepere under tiden i Juventus før han forlot Juventus?

Han har holdt toppnivå lenge, og holder det forsatt.

Hvorfor i all verden forlot han Juve for Fulham, det har jeg alltid lurt på...blir som å dra fra Rosenborg til HamKam det :S

Har du ikke hørt om treningsperiodisering? Han tok sesongene i Fulham som en oppkjøring for å prikke inn formtoppen mot slutten av karrieren i United. Dette vet da alle?

Lenke til kommentar
Grei 3.keeper, han blir ikke yngre, så jeg ser ikke poenget med utlån, han nærmer seg toppen.

???

 

Keepere varer lengre og har sine beste år som regel fra dem er 25-30 år. Du ser jo på VDS, men han var jo suveren i Juventus. Tror også han ble kåret til en av verdens beste keepere under tiden i Juventus før han forlot Juventus?

Han har holdt toppnivå lenge, og holder det forsatt.

Hvorfor i all verden forlot han Juve for Fulham, det har jeg alltid lurt på...blir som å dra fra Rosenborg til HamKam det :S

Han ble en liten benkesliter til fordel for Buffon og derfor dro han til Fulham. Er i allefall noe av grunnen tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...