Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Carlos Tevez forsvinner fra Manchester United er det dermot lite tvil om, og som erstatter vil de røde djevlene hente Real Madrids Klaas-Jan Huntelaar for 15 millioner pund, skriver The People.

 

Ryktebørsen til Nettavisen...tror Huntelaar hadde vært en fin erstatter!

Lenke til kommentar

Inne i boksen er det få spillere som kan måle seg med KJH. Svært god på avslutninger, posisjonering i boksen og ro foran mål. Jeg tror vi styrkes ved å droppe Tevez til fordel for KJH. Det hadde vært deilig med en naturlig målscorer på topp sammen med Rooney. Beholder vi Ronaldo kan han få spille høyreving/overalt slik han gjorde i sine to beste sesonger.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det tror jeg også. Det har vært så mange ganger i år at jeg har savnet en skikkelig boksspiller på topp når vi kommer lett frem til innlegg, men det aldri ble noe ut av de. Dessuten har han ikke gjort seg bort i Real heller spør du meg. 8 mål på 17 kamper er godkjent, og med så lite spilletid kan man heller ikke forvente at han skal være superstabil.

 

[edit] Tviler også på at han kommer, men jeg tror det ville være bra for United om han faktisk gjør det.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Draktene er kjipe, de har heldigvis ikke den jævlige fartsstripen på ryggen, men den sorte V'en på brystet ødelegger alt. Tragisk at en så stor klubb ikke kan få bedre drakter.

 

Denne drakten blir ikke kjøpt, så håper derfor på noen flotte bortedrakter som jeg kan kjøpe.

som jeg skulle sagt det selv

Lenke til kommentar
Draktene er kjipe, de har heldigvis ikke den jævlige fartsstripen på ryggen, men den sorte V'en på brystet ødelegger alt. Tragisk at en så stor klubb ikke kan få bedre drakter.

 

Denne drakten blir ikke kjøpt, så håper derfor på noen flotte bortedrakter som jeg kan kjøpe.

 

Enn vis vi får disse lekkerbiskene igjen :pimage-4-for-manchester-united-shirts-through-the-years-gallery-997489016.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...