Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er jo rett og slett merkelig med mindre du bare går inn på Utd sider. Er jo lite snakk om det fordi her på forumet er det mindre Chelsea supportere (og ingen Everton), VG, BBC osv. osv. er jo bare om FA Cup finalen. Eneste grunnen jeg tenke på er at du/dere lese bare united.no, manutd.com eller whatever.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bra vi fikk VDS da vi fikk han. Fy faen, glemmer ikke tiden der hvor Howard og Caroll spilte annen hver kamp, og gjorde tabber nesten hele tiden. Håper bare ikke vi gjør den samme feilen som vi gjorde når Barthez stakk.

Når Barthez stakk? Han var da minst like mye bingo som Howard. I tillegg hadde han null rekkevidde, dverg som han var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er din levetid?

 

Peter den store vil vel være med? Men vi har slitt med å erstatte han ja.

 

Peter den ignorerte er med i min levetid ja. Jeg er yngre enn Hyrlen.

Lenke til kommentar
Det er bra vi fikk VDS da vi fikk han. Fy faen, glemmer ikke tiden der hvor Howard og Caroll spilte annen hver kamp, og gjorde tabber nesten hele tiden. Håper bare ikke vi gjør den samme feilen som vi gjorde når Barthez stakk.

Når Barthez stakk? Han var da minst like mye bingo som Howard. I tillegg hadde han null rekkevidde, dverg som han var.

Barthez var da flere hakk over Howard. Men Barthez er null og niks i forhold til Peter, så er vel litt dumt av meg å si at Barthez var så stor. :p Men han hadde en fin første sesong da. :)

Lenke til kommentar

Det er mye snakk om Buffon i det siste. Van Der Sar står vel en sesong til. Får vi Buffon skal jeg løpe jublende rundt huset.

 

Barthez var liten, men tok igjen mye på agility. Synes han fikk veldig mye ufortjent kjeft, han var en god keeper så lenge kroppen klarte å være så rask.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...