tc47 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er jo rett og slett merkelig med mindre du bare går inn på Utd sider. Er jo lite snakk om det fordi her på forumet er det mindre Chelsea supportere (og ingen Everton), VG, BBC osv. osv. er jo bare om FA Cup finalen. Eneste grunnen jeg tenke på er at du/dere lese bare united.no, manutd.com eller whatever. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg sog en artikkel i vg. har ikke sett bbc men jeg synes det er mange hakk mere anonymt i ikke britiske medier men det kan bare være det intrykket jeg har Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Neida, jeg visste da godt at det var FA-cupfinale nå denne helgen. Men gikk meg hus forbi at den plutselig var igang. Jeg leser hverken united.no eller manutd.com. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Derfor, spiller ikke Howard for Manchester United. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er ihvertfall derfor han ikke ble førstekeeper Grunnen til at han ikke spiller her er vel fordi han holdt på å miste arbeidstillatelsen pga lite arbeid Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Hva er det for noe diskriminering? Å være reservekeeper er da en jobb det også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er bra vi fikk VDS da vi fikk han. Fy faen, glemmer ikke tiden der hvor Howard og Caroll spilte annen hver kamp, og gjorde tabber nesten hele tiden. Håper bare ikke vi gjør den samme feilen som vi gjorde når Barthez stakk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er bra vi fikk VDS da vi fikk han. Fy faen, glemmer ikke tiden der hvor Howard og Caroll spilte annen hver kamp, og gjorde tabber nesten hele tiden. Håper bare ikke vi gjør den samme feilen som vi gjorde når Barthez stakk. Når Barthez stakk? Han var da minst like mye bingo som Howard. I tillegg hadde han null rekkevidde, dverg som han var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Som de fleste topplag, har ikke akkurat United en historie med gode keepere. Og da snakker jeg om historien i vår levetid. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Hva er din levetid? Peter den store vil vel være med? Men vi har slitt med å erstatte han ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Vi har hatt to virkelig gode. Peter og Van der Sar. Jeg har enda mareritt om tilbakespill på Bosnich. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Hva er din levetid? Peter den store vil vel være med? Men vi har slitt med å erstatte han ja. Peter den ignorerte er med i min levetid ja. Jeg er yngre enn Hyrlen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er bra vi fikk VDS da vi fikk han. Fy faen, glemmer ikke tiden der hvor Howard og Caroll spilte annen hver kamp, og gjorde tabber nesten hele tiden. Håper bare ikke vi gjør den samme feilen som vi gjorde når Barthez stakk. Når Barthez stakk? Han var da minst like mye bingo som Howard. I tillegg hadde han null rekkevidde, dverg som han var. Barthez var da flere hakk over Howard. Men Barthez er null og niks i forhold til Peter, så er vel litt dumt av meg å si at Barthez var så stor. Men han hadde en fin første sesong da. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Barthez er vel den beste keeperen vi har hatt etter Peter, bortsett fra VDS, men det sier vel seg selv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Det er mye snakk om Buffon i det siste. Van Der Sar står vel en sesong til. Får vi Buffon skal jeg løpe jublende rundt huset. Barthez var liten, men tok igjen mye på agility. Synes han fikk veldig mye ufortjent kjeft, han var en god keeper så lenge kroppen klarte å være så rask. Endret 30. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er mye snakk om Buffon i det siste. Van Der Sar står vel en sesong til. Får vi Buffon skal jeg løpe jublende rundt huset. Wow, seriøst?! Film det å legg ut på YouTube a! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) neh Vi var nerme å signere Van Der Sar som erstatter av Peter Schmeichel. Det er lett å være etterpåklok Endret 30. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er mye snakk om Buffon i det siste. Van Der Sar står vel en sesong til. Får vi Buffon skal jeg løpe jublende rundt huset. Jeg kommer hjem til deg og slår følge Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Bordeaux med Laurent Blanc som manager og David Bellion blir seriemestere i Frankrike Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Her er et par godbiter. Barthez er også representert (1.26min) Edit: 4.30min er forøvrig The Great Dane ute og kjører. Endret 30. mai 2009 av Spykar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå