Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er så forbanna på Evra at jeg nesten ser at Fabio får sjansen mer til neste sesong. Evra er blitt slapp.

Kom uventet :p

Jeg skylder begge målene på Evra, har ikke sett dem i reprise. Ikke har jeg tenkt til det heller, men i mine øyne er han syndebukk på begge. På andre målet skulle vi jo hatt en dverg til å markere Messi, men det innlegget skulle aldri kommet inn i feltet uansett.

Lenke til kommentar
Hazza er etter min mening bedre enn både Carrick og Anderson. Og han har noen perler på frispark også. Må helt klart spille fast den mannen!

Han har scort to på frispark, kan ikke si at det er noen da. Carrick er bedre enn Hazza, og Carrick er en undervurdert spiller i mine øyner.

 

Hazza er bedre enn Anderson, men Anderson kan bli bedre og det vil jeg se snart.

Lenke til kommentar
Jeg er så forbanna på Evra at jeg nesten ser at Fabio får sjansen mer til neste sesong. Evra er blitt slapp.

Kom uventet :p

Jeg skylder begge målene på Evra, har ikke sett dem i reprise. Ikke har jeg tenkt til det heller, men i mine øyne er han syndebukk på begge. På andre målet skulle vi jo hatt en dverg til å markere Messi, men det innlegget skulle aldri kommet inn i feltet uansett.

Evra gjør kanskje en dårlig jobb i forkant av begge målene, men at det blir mål for Rio og Vidic ta på seg skylden for juniorfeil og skandaløs markeringssvikt.

Lenke til kommentar
Hvor mange frispark har han faktisk tatt da? Han har i hvert fall god treffprosent. :)

 

Men Carrick og Hazza må midten hadde vært herlig. Nesten like bra som Xavi og Iniesta. :p

FEIL! Carrick og Hazza er begge defansive spillere, Anderson og Scholes er mer offensive...derfor alltid ha en av hver ;)

Lenke til kommentar
Carrick er bedre enn Hazza, og Carrick er en undervurdert spiller i mine øyner.

 

 

Dumt å vurdere han etter kun en kamp, men han var ikke god i det hele tatt mot Barca, og han har hatt en del mindre gode kamper denne sesongen.

 

Men at han blir viktig for oss fremover er eg ikke i tvil om.

 

Samme med Anderson. Han er så ung han.

 

Men United begynner nesten å få litt vel mange spillere på midtbanen, og eg ser for meg at det blir mindre bruk av både Giggs og Scholes neste sesong. Selv om det gjør vondt å si det, så tror eg det er viktig for utviklingen av de yngre spillerne.

Lenke til kommentar
Nani ser jeg, men er det helt greit hvis Tevez stikker? Hva med kampene som var så kritiske i år som han har hatt syk innflytelse på? Snu Spurs kampen, Wigan, målet mot City osv osv. Ikke minst Porto som det godt kunne blitt 1-2 uten på hjemmebane, og da hadde vi kanskje ryket ut i kvarten av CL som Liverpool.

Hva med formen hans i høst? Hva med alt sytet og oppførselen? Tevez er en god spiller, men jeg mener han ikke er på høyt nok nivå, til tross for en formoppgang nå i vår. At han da oppfører seg som han gjør hjelper overhodet ikke. Og prisen er også et poeng. Samlet sett tror jeg vi kan vokse på å kvitte oss med ham og bruke pengene på annet.

Lenke til kommentar
Jeg er så forbanna på Evra at jeg nesten ser at Fabio får sjansen mer til neste sesong. Evra er blitt slapp.

Kom uventet :p

Jeg skylder begge målene på Evra, har ikke sett dem i reprise. Ikke har jeg tenkt til det heller, men i mine øyne er han syndebukk på begge. På andre målet skulle vi jo hatt en dverg til å markere Messi, men det innlegget skulle aldri kommet inn i feltet uansett.

Evra gjør kanskje en dårlig jobb i forkant av begge målene, men at det blir mål for Rio og Vidic ta på seg skylden for juniorfeil og skandaløs markeringssvikt.

Vel Vidic trakk vel ut for å møte, noe Evra var paralysert fra å gjøre. Dermed ble situasjon skapt. Evra er min syndebukk, om han ikke var det. Synd for han, jeg må skylde på noen :(

Lenke til kommentar
Nani ser jeg, men er det helt greit hvis Tevez stikker? Hva med kampene som var så kritiske i år som han har hatt syk innflytelse på? Snu Spurs kampen, Wigan, målet mot City osv osv. Ikke minst Porto som det godt kunne blitt 1-2 uten på hjemmebane, og da hadde vi kanskje ryket ut i kvarten av CL som Liverpool.

Hva med formen hans i høst? Hva med alt sytet og oppførselen? Tevez er en god spiller, men jeg mener han ikke er på høyt nok nivå, til tross for en formoppgang nå i vår. At han da oppfører seg som han gjør hjelper overhodet ikke. Og prisen er også et poeng. Samlet sett tror jeg vi kan vokse på å kvitte oss med ham og bruke pengene på annet.

 

Åsså bør det jo nevnes at går Tevez så blir det mest sannsynlig en erstatning for han. Og det blir sikkert ikke en rævva spiller :)

Lenke til kommentar
Hvor mange frispark har han faktisk tatt da? Han har i hvert fall god treffprosent. :)

 

Men Carrick og Hazza må midten hadde vært herlig. Nesten like bra som Xavi og Iniesta. :p

FEIL! Carrick og Hazza er begge defansive spillere, Anderson og Scholes er mer offensive...derfor alltid ha en av hver ;)

Tenk på angrepet da. Ronaldo, Rooney, Berbatov og muligens Tevez. Greit å ha to defensive midtbanespillere da. :p

Lenke til kommentar

Carrick undervurdert? Det vil jeg ikke si, mange sier gode ting om han. Men det han viste i Roma er bare ikke godt nok. Du kan ikke spille slik i en CL-finale.

 

Hyrlen, vet ikke hva du har imot Evra men han var en av de BEDRE spillerne i Roma. Prøvde faktisk, og bare en misforståelse med Ronaldo var grunnen til 2-0 målet. Hva i helvete er 1-0 målet å skylde på Evra? Carrick og Anderson lar Iniesta gå utrolig lett og Vidic tabber seg ut mot Eto'o.

 

Latias, du har vel lest i det siste at det er 25.5 mill pund, ikke 30. 5 mill pound er 1/6 del av 30 mill, så det er en ganske stor forskjell egentlig. Menmen, ikke at jeg håper at vi sliter uten Tevez, men du/dere merker kanskje til neste år når han har gått at plutselig er det kamper som Wigan, Spurs, osv. der vi ligger under og ikke helt klarer å unngå tap/vinne. Som på White Hart Lane i fjor og, når kampen var egentlig ferdig med 1-0 til Spurs men der ble det 1-1 og. Ewood Park også. Lyon borte, da vi lå under 1-0 og det var også et mål som vi trengte siden vi bare vant 1-0 hjemme, og det året vinner vi CL også.

 

Vil selvfølgelig at vi kommer over et evt. salg av Carlitos men kommer ikke til å bli sist til å nevne at vi savner en type Tevez i en kamp.

Lenke til kommentar
Nani ser jeg, men er det helt greit hvis Tevez stikker? Hva med kampene som var så kritiske i år som han har hatt syk innflytelse på? Snu Spurs kampen, Wigan, målet mot City osv osv. Ikke minst Porto som det godt kunne blitt 1-2 uten på hjemmebane, og da hadde vi kanskje ryket ut i kvarten av CL som Liverpool.

Hva med formen hans i høst? Hva med alt sytet og oppførselen? Tevez er en god spiller, men jeg mener han ikke er på høyt nok nivå, til tross for en formoppgang nå i vår. At han da oppfører seg som han gjør hjelper overhodet ikke. Og prisen er også et poeng. Samlet sett tror jeg vi kan vokse på å kvitte oss med ham og bruke pengene på annet.

 

Har du hørt han si noe dumt direkte? Har du en BBC-kilde eller noe en gang? Gidder ikke klage på fyren som fortsatt gjør alt han kan på banen for oss når jeg ikke har direkte bevis en gang på at han har sagt så mye dritt. Kanskje han sier at han ikke føles som han er en del av familien, men den ser jeg uansett. Etter en SÅ fantastisk sesong i fjor kunne Utd kjøpt ham til sommeren, men hvor var pengene da? Nei, de ventet med å betale for de hadde tenkt å bruke de på Berbatov. Skam, for min del.

Lenke til kommentar
Hyrlen, vet ikke hva du har imot Evra men han var en av de BEDRE spillerne i Roma. Prøvde faktisk, og bare en misforståelse med Ronaldo var grunnen til 2-0 målet. Hva i helvete er 1-0 målet å skylde på Evra? Carrick og Anderson lar Iniesta gå utrolig lett og Vidic tabber seg ut mot Eto'o.

Jeg har ikke sett dem i reprise. Jeg velger å ikke gjøre det. Jeg vil kun ha en syndebukk. Å begge målene blir skapt av spillere som kommer fra hans kant. Jeg vil kun ha en syndebukk, å Evra falt meg naturlig. Ikke ta det så altfor seriøst. Jeg har forøvrig ingenting imot Evra, annet at han hviler på laurbærne å tror han har klippekort. Dette er hans hittil dårligste sesong.

 

Men ja jeg er klar over at det Vidic som bommer på taklingen på første, men HVOR er Evra? På det andre er det ikke hans feil, der skal Ronaldo eller en sentral-midtbane være på han. Men jeg vil ha en syndebukk, å jeg hvis jeg hadde tatt Tevez ville det blitt furore her. Tevez ble et offer for dårlig taktikk, å hverken Tevez eller Berba gjorde en forskjell. Scholes skulle vært byttet inn for Park ved Pause. Rooney og Ronaldo skulle blitt satt som spiss slik at stopperene til Barca måtte trekke lavere. dermed frigi plass til Anderson, Scholes og Carrick. Nei den største syndebukken er vel kollektivt. Men jeg vil bare peke litt fingre, du trenger ikke ta det seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...