Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eidur Gudjohnsen til United mot mellomlegg og Pique? Hmm  :hmm:

8867677[/snapback]

Aldri i verden, en spiss mot en forsvarsmann som er i perfekt alder for og ta over for Ferdinand når han teller på årene. Eidur er god, men scorer for lite.

8867747[/snapback]

Får håpe det bare er et rykte, spessielt når United bygger et ungt lag sånn som de har gjort nå de siste årene. Pique og Rossi bør jo være med i fremtidsplanene til United...

8870355[/snapback]

Jeg setter både Evans og Pique før Rossi som i mine øyne ikke er helt hva United trenger. Men hei, jeg kan ta feil. Gir han et til to år på og motbevise meg.

Lenke til kommentar

Helt motsatt hos meg, Rossi er helt klart det største talentet United har som ikke er fast i troppen. Jeg har heldigvis fått med meg en del av kampene hans og han har til tider virkelig imponert meg de gangene han har fått spille i rollen til Scholes. Nå har han jo også spilt på høyt nivå i Parma det siste halv-året, 9 mål på 19 kamper for et lag som kjemper for å unngå nedrykk sier det meste...

Få Rossi tilbake og inn i varmen og han får lov til å spille på på en midtbane/angrep som består av Giggs/Nani, Scoles/Anderson, Carrick/Hargraves, Ronaldo, Rooney, Solskjær og Saha så kommer han til å blomstre og bøtte inn mål om et par års tid. Ferguson har jo sagt at Rossi er en av spilleren med de beste avslutteregenskapene han har sett. Når man har hatt folk som Hughes, Cantona, Cole, Yorke, Sheringham, Van Nistelrooy, Rooney og for ikke og glemme vår egen Solskjær i troppen så sier vel det det meste om gutten...

Lenke til kommentar

Ja jeg så ikke mye av han i Parma, er vel kun tiden i Newcastle og en å annen ligacupkamp jeg har som grunnlag. Men Pique tror jeg fortsatt har en stor fremtid foran seg, og Evans vil nok også markere seg. Selv om jeg tror lille Evans nok får det tøft med og etablere seg på førstelaget.

Lenke til kommentar
Hvor mye spilletid har Gudjonhnsen fått i Barca? Hvis han er en benksliter er jeg lite intressert i å få han til United

8874801[/snapback]

Han er benksliter, ja. Men de gangene han har kommet inn og spilt har han virkelig imponert meg :love: utrolig giftig foran mål, så jeg kan absolutt se for meg han i United trøya :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...