NightKeeper Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Vi må også huske på Johnny Evans, som iflg. mange mackems har vært fantastisk i championship i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Eidur Gudjohnsen til United mot mellomlegg og Pique? Hmm 8867677[/snapback] Aldri i verden, en spiss mot en forsvarsmann som er i perfekt alder for og ta over for Ferdinand når han teller på årene. Eidur er god, men scorer for lite. 8867747[/snapback] Får håpe det bare er et rykte, spessielt når United bygger et ungt lag sånn som de har gjort nå de siste årene. Pique og Rossi bør jo være med i fremtidsplanene til United... 8870355[/snapback] Jeg setter både Evans og Pique før Rossi som i mine øyne ikke er helt hva United trenger. Men hei, jeg kan ta feil. Gir han et til to år på og motbevise meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Helt motsatt hos meg, Rossi er helt klart det største talentet United har som ikke er fast i troppen. Jeg har heldigvis fått med meg en del av kampene hans og han har til tider virkelig imponert meg de gangene han har fått spille i rollen til Scholes. Nå har han jo også spilt på høyt nivå i Parma det siste halv-året, 9 mål på 19 kamper for et lag som kjemper for å unngå nedrykk sier det meste... Få Rossi tilbake og inn i varmen og han får lov til å spille på på en midtbane/angrep som består av Giggs/Nani, Scoles/Anderson, Carrick/Hargraves, Ronaldo, Rooney, Solskjær og Saha så kommer han til å blomstre og bøtte inn mål om et par års tid. Ferguson har jo sagt at Rossi er en av spilleren med de beste avslutteregenskapene han har sett. Når man har hatt folk som Hughes, Cantona, Cole, Yorke, Sheringham, Van Nistelrooy, Rooney og for ikke og glemme vår egen Solskjær i troppen så sier vel det det meste om gutten... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Ja jeg så ikke mye av han i Parma, er vel kun tiden i Newcastle og en å annen ligacupkamp jeg har som grunnlag. Men Pique tror jeg fortsatt har en stor fremtid foran seg, og Evans vil nok også markere seg. Selv om jeg tror lille Evans nok får det tøft med og etablere seg på førstelaget. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hmm, enten dere vil det eller ikke...Virker som både SAF og Gudjohnsen har lyst at han skal ende i United..Gudjohnsen interessert Endret 16. juni 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Hadde vært halvgalt å sett Gudjonhnsen i United, men håper ein evt. overgang ikkje involverer at vi må bytte med Pique! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Hvor mye spilletid har Gudjonhnsen fått i Barca? Hvis han er en benksliter er jeg lite intressert i å få han til United Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Hvor mye spilletid har Gudjonhnsen fått i Barca? Hvis han er en benksliter er jeg lite intressert i å få han til United 8874801[/snapback] Han er benksliter, ja. Men de gangene han har kommet inn og spilt har han virkelig imponert meg utrolig giftig foran mål, så jeg kan absolutt se for meg han i United trøya Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Nani har putta for Portugal igjen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Nani har putta for Portugal igjen. 8876907[/snapback] Knall! Vises dette mesterskapet på tv forresten? Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 I og med at vi har Solskjær på laget ser jeg ikke helt hva vi skal med Eidur Gudjohnsen. Ser at Nani måtte ut på båre Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg vil se Premier League nå! Søndager suger uten. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Rossi er god på FM 2007, så han er sikkert like god i virkeligheten! " ha ha " Men, har sett han i noen reservelagskamper og juniorkamper på MUTV. Han imponerte ; ) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Nani injury played down Takk gud! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Nokon som har oversikt over kor mykje penger me får som følge av at Real gjekk til tops i La Liga, pluss at RVN blei toppscorer? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Bør jo være noen kroner og hente der... Det er vel litt for lenge siden vi solgte becks, til at vi kan få noe fra den overgangen?? eller?? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Bør jo være noen kroner og hente der... Det er vel litt for lenge siden vi solgte becks, til at vi kan få noe fra den overgangen?? eller?? 8884683[/snapback] Lurer litt på det sjølv. Har hørt av me kan få over ein mill pund.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 I dag kom endelig Season Review dvd'en i posten! Har ikke rukket å se så mye på den, men skal sette meg ned i kveld kanskje å se en del. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor kjøpte du den fra? United.no/shop er uoversiktelig, og dyr... Vet noen om steder den selges billigere? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor kjøpte du den fra? United.no/shop er uoversiktelig, og dyr... Vet noen om steder den selges billigere? 8897616[/snapback] play.com, meiner den koster 13 pund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå