Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Uansett, vær fornøyd med deres sesong. Dere eide Liverpool i PL, og det skal dere ha honnør for :)

På hvilken måte ''eide'' United Liverpool?

Ved å vinne PL? (med 4 poeng vel og merke)

Ved å slå Liverpool grundig i oppgjørene?

Ordet eid,og begrepet eid har (desverre?) i dagens samfunn fått ny mening.

 

Vil det si at Liverpool eide Arsenal iår?

Ifølge deg så har samtlige ord og uttrykk blitt ødelagt av dagens samfunn :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får håpe det blir litt mer spenning neste år, for det manu drev med i kveld var ikke mye å snakke om.

 

Messi beviser at han er mange mil foran Ronaldo, og nå klarer kanskje anglofile Norge å innse det samme.

 

Jeg ser på Ronaldo som en bedre spiller en Messi. Enkeltkamper forandrer ikke så mye. Det er jo det som er feilen med cuper. Altså at enkeltkamper betyr alt. Dere skulle jo ikke vert i en finale engang.

Lenke til kommentar
og Barca er egentlig et lag som spiller fotballen på riktige måten

 

 

nja. Kampen var jo direkte kjedelig en god stund. Barca gjorde det som var nødvendig på 1-0 ledelse, de trillet ball. I andre omgang viste de mye mer offensiv fotball, men det blir drittkjedelig å se på i 90 minutter når antall pasninger før man avslutter mot mål MÅ være over 1120 stk for at det skal være vits.

 

Slik de engelske lagene spiller når de er i skikkelig form, det er fotball på den riktige måten synest nå eg. Når pasningene går fremover.

 

Den riktige måten finnes ikke. Det er mange måter å spille fotball på, men jeg er enig i at Barca sin verson er oppskrytt. Ballen skal innom halve laget før de begynner å trille ball på topp.

Lenke til kommentar
og Barca er egentlig et lag som spiller fotballen på riktige måten

 

 

nja. Kampen var jo direkte kjedelig en god stund. Barca gjorde det som var nødvendig på 1-0 ledelse, de trillet ball. I andre omgang viste de mye mer offensiv fotball, men det blir drittkjedelig å se på i 90 minutter når antall pasninger før man avslutter mot mål MÅ være over 1120 stk for at det skal være vits.

 

Slik de engelske lagene spiller når de er i skikkelig form, det er fotball på den riktige måten synest nå eg. Når pasningene går fremover.

 

Den riktige måten finnes ikke. Det er mange måter å spille fotball på, men jeg er enig i at Barca sin verson er oppskrytt. Ballen skal innom halve laget før de begynner å trille ball på topp.

det er jævelig kjipt for motstandern å se på. men veldig gøy for barca fansen

Lenke til kommentar
Frustrerende å være motstander ja, og det er en stor prestasjon å være så nøyaktig og ha så mye bevegelse.

 

Det virket som om Barca hadde flere spillere på banen. :)

 

Det må de ha hatt, for jeg tror midtbanen vår gikk en tur og så på Colosseum rett etter det hadde gått 10 minutter av kampen.

Lenke til kommentar

Jaja, en tøff kveld i går men stemninga på Three Lions i Trondheim var fantastisk under hele kampen. Jeg vil rette en stor takk til alle som har vært der uke inn, uke ut. Ekstra kudos til alle de som blei igjen etter kampen og sang halsen sin ut, det er dere som er de ekte fansa!

Cause Man Utd will never die, so keep the red flag flyin' high

Endret av Pebino
Lenke til kommentar
Som verken ManU eller Barca fan syns jeg det var en bra match. Synd bare at ManU ikke klarer å spille så bra som de kunne.

Liker ingen av lagene, men syntes det var en helt ok finale, som sagt kjedlig at Manu ikke greide å skape flere sjanser, Barca vant fortjent, men de fortjente ikke å være finalen hehe,.

Xavi og Iniesta var fantastiske igår,.

Lenke til kommentar

Jeg tror helt ærlig ikke at et tap av Ronaldo vil bety all verden. Gutten fra Madeira må finne tilbake til de dagene da han kunne passere spillere. Silva kan det, Messi kan det, Ribery kan det, men kan virkelig Ronaldo det? Før var han sprudlende og utfordret MYE mer, men nå passerer han sjeldent spillere.

Lenke til kommentar
Jeg tror helt ærlig ikke at et tap av Ronaldo vil bety all verden. Gutten fra Madeira må finne tilbake til de dagene da han kunne passere spillere. Silva kan det, Messi kan det, Ribery kan det, men kan virkelig Ronaldo det? Før var han sprudlende og utfordret MYE mer, men nå passerer han sjeldent spillere.

Han kan godt komme til oss, men seriøst når han bare skulle drible og sprudle, folk klagde, nå som han prøver å slå en pasning, gjennombrudspasning eller avslutte selv, folk klager,.

Og jeg tro visst dere skulle miste Ronaldo så skal det mye til å finne for å fylle han sin plass..

Han er i mine øyne verdens beste..

Lenke til kommentar
- Paisley er fremdeles størst

The Guardian hevder Sir Alex har kjørt seg fast i gamle spor, mens The Times tror at Fergusons storhet er i ferd med å glippe mellom fingrene hans. De skriver at manageren, som for lengst har tilegnet seg et eget kapittel i Uniteds historie, i går hadde sjansen til å få et Ferguson-kapittel i selve fotballhistorien. Den muligheten mener Simon Barnes i The Times at Sir Alex forspilte i går.

 

- Det er fremdeles Bob Paisley som er den største gjennom tidene, mener Barnes.

 

Er det mulig? Ferguson har vunnet Premier League 11 ganger med samme lag. Ingen er i nærheten. Han har vunnet mer enn nummer 2 og 3 på listen over suksesfulle premier league managere til sammen. Det sier sitt. Sannsynligheten for at han kommer til å vinne ligaen dobbelt så mange ganger som Paisley før han legger opp er også svært stor.

 

En dårlig kamp og så kommer man med slikt vås? Patetisk.

Lenke til kommentar
Sannsynligheten for at han kommer til å vinne ligaen dobbelt så mange ganger som Paisley før han legger opp er også svært stor.

 

Kanskje fordi har har vært manager i 14 år mer også da?

 

Paisley tok våre tre første serievinnercuper, han vant ligaen seks ganger, ligacupen fire ganger og UEFA-supen en gang. Alt dette på 9 år.

 

SAF har vunnet ligaen 11 ganger, 3 serievinnercup/CL, 3 LC, 5 FAC på 23 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...