Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere at (ikke unnskyldning) siden Rio og Vida ikke hadde spilt sammen siden Emirates for 3 uker siden, så virket vi bare enda mer svake der bak? Forståelsen de har og hele samspillet virket veldig nervøs. Synes egentlig alle i Utd virket litt nervøs. :S

Greit nok at midtbanen var så dårlig at man fikk lyst å spy når man har sett tidligere kamper med oss, men en god solid forsvar kunne fortsatt gjort det myyye bedre på målene, spesielt 1-0. Jeg vet ikke jeg. Kanskje det er best å glemme det hele som Geir har funnet ut. HMM.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Puyol kastet seg som en rusa miljøarbeider. Kjekt for ham.

 

United underpresterte. Personlig er jeg fornøyd med det. Byen var TOM i kveld og jeg tror jeg vet grunnen.

 

Kondolerer.

Lenke til kommentar
og Barca er egentlig et lag som spiller fotballen på riktige måten

 

 

nja. Kampen var jo direkte kjedelig en god stund. Barca gjorde det som var nødvendig på 1-0 ledelse, de trillet ball. I andre omgang viste de mye mer offensiv fotball, men det blir drittkjedelig å se på i 90 minutter når antall pasninger før man avslutter mot mål MÅ være over 1120 stk for at det skal være vits.

 

Slik de engelske lagene spiller når de er i skikkelig form, det er fotball på den riktige måten synest nå eg. Når pasningene går fremover.

Lenke til kommentar

Håper seriøst at spillerne vet hvor dårlig de spilte igår, og jeg innrømmer at jeg blir forbannet vis jeg ser en overskrift: - Jeg vil til Real (C.Ronaldo) For det hadde vært så typisk :wallbash: Vi får komme oss til finalen neste sesong igjen! Vi er mer enn nok god for det!

Lenke til kommentar

Man.Utd. var trist å se på igår for de gadd ikke å spille fotball,men det må sies at Barca var flink til å bevege seg i midten slik at de fikk kontroll over Man.Utd. C.Ronaldo!!! Makan klysete han var!!! Selg ham til R.M. slik at jeg slipper se ham i neste sesong, er drittlei av ham for lengst.

 

Forresten satt der og håpet at Park skulle putte et mål,har alltid hatt sans for fyren :) Slik at det skulle bli 2-1, jeg heiet på Barca pga Henry. Men det ville ha vært fett om han Park putta.

 

Uansett, vær fornøyd med deres sesong. Dere eide Liverpool i PL, og det skal dere ha honnør for :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Håper seriøst at spillerne vet hvor dårlig de spilte igår, og jeg innrømmer at jeg blir forbannet vis jeg ser en overskrift: - Jeg vil til Real (C.Ronaldo) For det hadde vært så typisk :wallbash: Vi får komme oss til finalen neste sesong igjen! Vi er mer enn nok god for det!

Det spørs om ikke slike utspill kan være med og nøre opp under ryktene om at Ronaldo forlater United til sommeren - til fordel for Real Madrid. Klubben har forsøkt å tegne portugiseren de siste par sesongene, og da Ronaldo fikk spørsmål etter finaletapet i går om han kom til å bli i United, svarte han ifølge AP enkelt og greit:

 

- Jeg vet ikke.

 

Kilde:vg

Lenke til kommentar
Det ble faktisk bevist igår at United er best da Ronaldo fungerer, så å selge han vil være en kjempefeil! Det kan vi rett og slett ikke finne på å gjøre!

 

Helt enig! I går likte jeg Ronaldo. Som regel er han for sur og anti-lagspiller, men i går ville han virkelig vinne som et lag. Du kunne jo se det på første løpet hans! Fantastisk fart.

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Må innrømme at Barcelona var bedre enn oss igår. De spilte bra fotball, mens United ikke helt klarte å få seg inn i kampen igjen etter Barcelona's første mål.

 

En ting jeg er lei av, er alt oppstyret om at Messi er verdens beste spiller. Spør du meg, er det mange som er bedre. Han er ikke engang den beste i Barcelona. Iniesta og Xavi er to av verdens klart beste spillere for tiden, og utklasserer Messi i alle "verdens beste fotballspiller kåringer", etter min mening. Alle snakker om Barcelona's angrepstrio (som såklart er veldig bra), men jeg synes heller midtbanen deres fortjener mer ære. Det er de som spiller opp Messi, Henry og Eto'o gang på gang, og gjør det lett å være angriper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Enig. Messi er egentlig litt oppskrytt, selv om han er jævla god med ball. Som Rooney sa; Iniesta er verdens beste fotballspiller akkurat nå. Det er bare å bøye seg i støvet for formen Barca har nå.

Lenke til kommentar
Må innrømme at Barcelona var bedre enn oss igår. De spilte bra fotball, mens United ikke helt klarte å få seg inn i kampen igjen etter Barcelona's første mål.

 

En ting jeg er lei av, er alt oppstyret om at Messi er verdens beste spiller. Spør du meg, er det mange som er bedre. Han er ikke engang den beste i Barcelona. Iniesta og Xavi er to av verdens klart beste spillere for tiden, og utklasserer Messi i alle "verdens beste fotballspiller kåringer", etter min mening. Alle snakker om Barcelona's angrepstrio (som såklart er veldig bra), men jeg synes heller midtbanen deres fortjener mer ære. Det er de som spiller opp Messi, Henry og Eto'o gang på gang, og gjør det lett å være angriper.

 

 

Endelig noen som har skjønt det! Jeg har sagt det lenge til folk, men folk sier hele tiden "neineinei" -.-

Lenke til kommentar

Ettersom vi vant ligaen å ligacupen i tillegg til at vi hadde cl fra i fjor så bestemmte jeg meg for å ikke ta tap like tungt som jeg bruker.. Jeg bestemmte meg for å nyte kampen men må si at når vi blir såpass "overkjørt" så blir det jævli selv om jeg nok i fjor ville tatt et tap mye tyngre.

 

 

Men en ting som gjør meg forbannet er at mange som ikke er interessert i fotball plutseli blir barca fans for gni det inn. Det har aldri sett en serie kamp og så er de plutseli blodfans. jaja noen er medsupportere

Lenke til kommentar
Ettersom vi vant ligaen å ligacupen i tillegg til at vi hadde cl fra i fjor så bestemmte jeg meg for å ikke ta tap like tungt som jeg bruker.. Jeg bestemmte meg for å nyte kampen men må si at når vi blir såpass "overkjørt" så blir det jævli selv om jeg nok i fjor ville tatt et tap mye tyngre.

 

 

Men en ting som gjør meg forbannet er at mange som ikke er interessert i fotball plutseli blir barca fans for gni det inn. Det har aldri sett en serie kamp og så er de plutseli blodfans. jaja noen er medsupportere

Ingen som liker United pågrunn av suksess bortsett fra dems egen fans ;)

Lenke til kommentar
Uansett, vær fornøyd med deres sesong. Dere eide Liverpool i PL, og det skal dere ha honnør for :)

På hvilken måte ''eide'' United Liverpool?

Ved å vinne PL? (med 4 poeng vel og merke)

Ved å slå Liverpool grundig i oppgjørene?

Ordet eid,og begrepet eid har (desverre?) i dagens samfunn fått ny mening.

 

Vil det si at Liverpool eide Arsenal iår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...