Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

Ronaldo divet ikke i dag.

Niks, men han hadde noen stygge situasjoner..

Feks headeduellen hvor Pyoul går i bakken som om han hadde blitt truffet av en Jumbojet? Herregud, mannen skal liksom være den bautaen også begynner han å grine av Ronaldo slår han i en headeduell? Nei herregud, hadde respekt for mannen for et par år siden, men det har blitt for mye... Og den "leggskaden" han fikk av Van der Sar. Først ligger han nede, han ser at United fortsetter og at trikset ikke funka, så han spurter 60-80 meter med "smerter" for så å sette seg ned å late som om det faktisk var vondt, får han reiser seg på den vonde foten. Det kvalifiserer ikke til Oscar engang.

 

Pluss at nå Pyoul sjermet ballen, dytten Ronaldo ham i bakken. Ingen vits, det er bare usportslig :no: . Mista helt respekten for Ronaldo idag :thumbdown: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ikke ro uten årer. Foten under van der sar? når han stuper fremover?

 

Du ser jo at han får foten klemt under VDS, slik at han får en vridning i ankelen. Ikke noe frispark, men det gjør jo vondt.

 

Har du litt selektivt syn? :)

 

Ja det er sikkert selektivt syn som er grunnen

Prøv og få enn fot klemt under Van Der Sar som kommer ganske fort, du hopper nok ikke rett opp du heller og spurtet tilbake i forsvar.

 

Jeg har lange bein, men jeg tror ikke jeg hadde klart å få foten under han om jeg prøvde engang.

Lenke til kommentar
Vi mangler Fletcher. Vi mangler Hargreaves. Midtbanen vår hadde ikke en sjanse mot Barca sin idag, så enkelt er det.

 

Det er vel ikke så mye mer å si enn at vi ble rundspilt. Men vi har alle forutsetninger for å komme sterkere tilbake!

Lenke til kommentar

Men tar kvelden jeg.

 

Cheer up. Vi er ligamestere. Kan ikke vinne alt.

 

Vi mangler Fletcher. Vi mangler Hargreaves. Midtbanen vår hadde ikke en sjanse mot Barca sin idag, så enkelt er det.

 

Det er vel ikke så mye mer å si enn at vi ble rundspilt. Men vi har alle forutsetninger for å komme sterkere tilbake!

 

Rundspilt ble vi ikke nei. Vi skapte jo en del.

Lenke til kommentar
Du kan ikke ro uten årer. Foten under van der sar? når han stuper fremover?

 

Du ser jo at han får foten klemt under VDS, slik at han får en vridning i ankelen. Ikke noe frispark, men det gjør jo vondt.

 

Har du litt selektivt syn? :)

 

Ja det er sikkert selektivt syn som er grunnen

Prøv og få enn fot klemt under Van Der Sar som kommer ganske fort, du hopper nok ikke rett opp du heller og spurtet tilbake i forsvar.

 

Jeg har lange bein, men jeg tror ikke jeg hadde klart å få foten under han om jeg prøvde engang.

Altså, Puyol jakter enn ball og springer mot Van Der Sar, Sar går ned og tar den så glir han liksom oppå skoen til puyol slik at når han skal springe/snu seg så vrir han den litt noe som kan bli litt vondt med enn gang.

 

Rart Park ble nesten taklet ut av stadion av Valdez og han gjorde jo akkurat det hmm.gif

Park ble taklet av Valdes ja. Park fløy da OVER valdes. Puyol ble ikke direkte taklet, men foten kom under Van Der Sar, to helt forskjelige sitasjoner siden park faktisk flyr OVER og dermed så hekter han seg jo ikke fast i Valdes.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Men tar kvelden jeg.

 

Cheer up. Vi er ligamestere. Kan ikke vinne alt.

 

Vi mangler Fletcher. Vi mangler Hargreaves. Midtbanen vår hadde ikke en sjanse mot Barca sin idag, så enkelt er det.

 

Det er vel ikke så mye mer å si enn at vi ble rundspilt. Men vi har alle forutsetninger for å komme sterkere tilbake!

 

Rundspilt ble vi ikke nei. Vi skapte jo en del.

 

Sant nok Limbeck. Vi er ligamestere :)

Lenke til kommentar
Du kan ikke ro uten årer. Foten under van der sar? når han stuper fremover?

 

Du ser jo at han får foten klemt under VDS, slik at han får en vridning i ankelen. Ikke noe frispark, men det gjør jo vondt.

 

Har du litt selektivt syn? :)

 

Ja det er sikkert selektivt syn som er grunnen

Prøv og få enn fot klemt under Van Der Sar som kommer ganske fort, du hopper nok ikke rett opp du heller og spurtet tilbake i forsvar.

 

Jeg har lange bein, men jeg tror ikke jeg hadde klart å få foten under han om jeg prøvde engang.

Altså, Puyol jakter enn ball og springer mot Van Der Sar, Sar går ned og tar den så glir han liksom oppå skoen til puyol slik at når han skal springe/snu seg så vrir han den litt noe som kan bli litt vondt med enn gang.

Og likevel kan han løpe 70 meter for så å ha store smerter igjen for så å resie seg på den vonde foten? Kom igjen, ikke gjør deg selv dummere enn du trenger. Han filmet, og alle med litt vett i skallen så det.

Lenke til kommentar
Og likevel kan han løpe 70 meter for så å ha store smerter igjen for så å resie seg på den vonde foten? Kom igjen, ikke gjør deg selv dummere enn du trenger. Han filmet, og alle med litt vett i skallen så det.
Vell, det er faktisk mulig å springe på enn vond fot om du ikke viste det. Greit kanskje han filmet litt, men han fikk foten under Van Der Sar DERFOR skjønner jeg visst han fikk vondt visst det var tilfellet.

 

Om han filmet er jo det selvsagt ikke bra, men dumt å kalle Puyol for skitten diver osv bare fordi det er enn litt tvilsom situasjon,

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Og likevel kan han løpe 70 meter for så å ha store smerter igjen for så å resie seg på den vonde foten? Kom igjen, ikke gjør deg selv dummere enn du trenger. Han filmet, og alle med litt vett i skallen så det.
Vell, det er faktisk mulig å springe på enn vond fot om du ikke viste det. Greit kanskje han filmet litt, men han fikk foten under Van Der Sar DERFOR skjønner jeg visst han fikk vondt visst det var tilfellet.

Men hvordan forklarer du at han reiste seg på den vonde foten etter å ha løpt 70 meter? Puyol er jo ikke dum, han vet da hvilken fot han har vondt i og reiser seg jo ikke på den vonde foten, det må da bare gjøre det verre??

Lenke til kommentar
Vi mangler Fletcher. Vi mangler Hargreaves. Midtbanen vår hadde ikke en sjanse mot Barca sin idag, så enkelt er det.

Den mannen har rett og slett vert fantastisk i år! Kampen ville definitivt sett annledes ut med ham på banen.

 

Når det gjelder Puyol situasjonen så sjønner jeg ikke hvordan folk kan anklage ham for filming. Det er ikke frispark, men han ble tatt og det så jo faktisk vondt ut.

Lenke til kommentar
Og likevel kan han løpe 70 meter for så å ha store smerter igjen for så å resie seg på den vonde foten? Kom igjen, ikke gjør deg selv dummere enn du trenger. Han filmet, og alle med litt vett i skallen så det.
Vell, det er faktisk mulig å springe på enn vond fot om du ikke viste det. Greit kanskje han filmet litt, men han fikk foten under Van Der Sar DERFOR skjønner jeg visst han fikk vondt visst det var tilfellet.

Men hvordan forklarer du at han reiste seg på den vonde foten etter å ha løpt 70 meter? Puyol er jo ikke dum, han vet da hvilken fot han har vondt i og reiser seg jo ikke på den vonde foten, det må da bare gjøre det verre??

Kanskje han bare fikk seg enn smell i foten da? som går over ganske fort, men er vondt med enn gang. Ja virket kanskje tvilsom, men "skitten diver"? Kom igjen : s

Lenke til kommentar
3. Fikk føle på hvordan det var å tape en CL-finale, og det var jammen meg ikke så ille som jeg hadde trodd det skulle være.

 

Jøss. Synes det var mye verre enn jeg trodde da vi tapte :(

 

EDIT: Men nå var vi best i den finale da. Dere ble jo tross alt eid av et utenomjordisk fenomen.

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar
3. Fikk føle på hvordan det var å tape en CL-finale, og det var jammen meg ikke så ille som jeg hadde trodd det skulle være.

 

Jøss. Synes det var mye verre enn jeg trodde da vi tapte :(

 

EDIT: Men nå var vi best i den finale da. Dere ble jo tross alt eid av et utenomjordisk fenomen.

Synes det er verre å tape 2 poeng i PL enn å tape en CL-finale. Og nå er jeg dønn seriøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...