Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fikk forresten en morsom PM her nå:
Når var det klubben din sist vant noe igjen? :)

 

Søtt barnslig :)

 

Kanskje når du kommer ut av lykkerusen din ser du at det cirka er på nivå med det som du fremstår med på de siste par sidene? :)

 

Jeg skal ikke være slem og quote, men bare nevner det. :)

Jo, men nå har ManU-fansen hengt på oss i LFC-tråden såpass mye de siste ukene at det får dere bare tåle :)

Det er så tungt å høre på pool fans som har dette som deres høydepunkt i sesongen virker det som(sarcasm :p) Det gjør meg litt glad, for det er virkelig patetisk :)

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst så skal eg gratulere Barcelona med ein heilt fortent seier, i ein kamp som dei har rimelig god kontroll over, med unntak av dei ti første minutta. Eg gidder ikkje å sette meg ned å lese kva folk har posta her i kveld, for om ting på noko vis er som det har vore tidligare i denne tråden, så er det nok ganske mykje rart som har vore skreve her.

 

Det kunne fort vorte ein festaften for oss United-fans i Roma, men dessverre så klarte vi ikkje å ta vare på muligheita vi hadde til å vinne CL for andre gong på rad. Dei første ti minutta såg veldig lovande ut, og fram til målet til Barcelona, så var det nok neppe nokon her som tvilte så voldsomt på laguttaket til SAF. Det var vågalt å gå ut på den måten, og det kunne betalt seg alt etter eit minutt, når det berre er ei fantastisk takling av Pique som gjer at vi ikkje ledar 1-0. Dei første ti minutta bar bud om at vi ønskte å vinne denne kampen på ein positiv måte, men dessverre så får vi ein kraftig smell imot på naivt forsvarsspel, dårlige klareringar og for lite kjemping i midtbana. Strengt tatt så kom vi oss aldri heilt etter målet. 2-0 er ei flott scoring, med eit fantastisk innlegg av Xavi, men det er ganske elendig av eit av verdas beste stopparpar å la bana sin minste spelar score på hovudet. Som Andy Gray heilt rett sa; "If there is one thing Barcelona have been better at, it's defence." På mange måtar så taper ikkje vi kampen på å vere dårligast i angrep, men på at vi for ein gongs skuld er dårlegast i forsvar.

 

Eg er egentlig gla for at vi taper mot Barcelona, og at det ikkje er eit anna engelsk lag, eller for eksempel Real Madrid. Alternativa kunne vore mykje verre. Vi taper for eit godt fotballag, og det er dessverre sånt som skjer innimellom. Når eg no sitter her å skriver, om en smått deprimert etter kampen, så vil eg ynskje alle United-supporterar takk for ein flott sesong. Og gløm no for F*** ikkje det, at vi har hatt ein fantastisk flott sesong. Vi har aldri før spelt så mange kampar som vi har denne sesongen, vi vann Community Shield, har spelt Supercup i Monaco, blitt kåra til verdens beste klubblag i Japan og på tross av den påkjenninga, så reiste vi heim og vann ligacupen, kom til semifinale i FA-cupen, vann ligaen og spelte finale i CL. Det er klart at vi kan vere skuffa over prestasjonen laget leverte i denne kampen, men om du er skuffa over sesongen, så er det faktisk deg det er noko gale med, ikkje laget.

 

Det har tikka inn diverse sms'ar frå Liverpool-supporterar i løpet av kvelden, og sjølv om at dei er forsøk på å vere provoserande, og der og då kanskje er akkurat det, så fann eg ut at egentlig så er det lettare å godta resultatet når ein får sånn dritt slengt etter seg. Det er klart at det er mykje rivalisering mellom dei to klubbane, og spesielt mellom supporterane, men når eg får "haha" meldingar så syns eg nesten det er litt sjarmerande. Tangering av den beste ligaplasseringa de har hatt siste 20 åra? og så vann de eit par kampar mot oss i år? og ellers? De vann FA-cupen? ikkje det nei. Ligacupen? Ikkje den heller nei. Champions League? Nei det næraste de var det trofeet var vel Steven Gerrard som ønskte at United skulle slå Barca. Der blei humøret mitt ganske mykje bedre, berre av å skrive dei linjene.

 

Gratulerer til Manchester United og alle laget sine supporterar med ein flott sesong. Dessverre kunne vi ikkje krone den med enda eit Cl-trofe, men det har vore ein fantastisk sesong likevel. Deretter vil eg igjen gratulere alle supporterane til barcelona og laget, som tok ein heilt fortent seier, men eg har eit unntak: For eindel år sidan var eg veldig gla i å sjå Barcelona spele fotball, både offensivt og defansivt i både liga og CL og Puyol var ein spelar eg den gong ønskte å sjå i ei United-trøye en dag. Men etter det eg har sett dei siste sesongane, og med kulminasjon i semifinalen mot Chelsea og no i finalen mot United, så må eg berre beklage men han er den eine Barcelona-spelaren eg ikkje unnar noko som helst. Det er ei skam mot eit fantastisk flott fotballag at han får lov å løfte CL-trofeet i dag.

Lenke til kommentar
Og Puyol er en diver

 

Når divet han egentlig?

 

I duell med Ronaldo og Van Der Sar

Om du fulgte med så såg du at Puyol fikk foten under Van Der Sar noe som fort kan føre til enn vridning. Den Ronaldo greia divet han kanskje litt, men var ikke direkte fin takling av ronaldo heller.

Lenke til kommentar
Og Puyol er en diver

 

Når divet han egentlig?

 

I duell med Ronaldo og Van Der Sar

Om du fulgte med så såg du at Puyol fikk foten under Van Der Sar noe som fort kan føre til enn vridning. Den Ronaldo greia divet han kanskje litt, men var ikke direkte fin takling av ronaldo heller.

 

Du kan ikke ro uten årer. Foten under van der sar? når han stuper fremover?

Lenke til kommentar
Ante ikke hvor mye medgangssupportere det fantes her i verden. Facebook-statusene flommer over. Når Pool- og Chelski-supportere skriver hjerter bak Barca, blir jeg skremt. Glad jeg har et lag som faktisk har oppnådd noe denne sesongen, tross tapet i kveld. Vi jobber på videre, og vinner neste år.

 

Enig, det er mye mer irriterende enn at vi tapte for det fortjente vi. Rett og slett en elendig og skuffende innsats i dag. Men gratulerer til Barcelona som rundspilte oss.

Lenke til kommentar
Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

 

Du kan ikke ro uten årer. Foten under van der sar? når han stuper fremover?

For meg ser det ut som at Van Der Sar glir litt over skoen hans slik at den blir sittende litt fast i det han vrir seg når han dette. Kanskje jeg tar feil.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Fikk forresten en morsom PM her nå:
Når var det klubben din sist vant noe igjen? :)

 

Søtt barnslig :)

 

Fra meg, ja. Kvalmt barnslig å provosere på en kveld som dette så du må jo nesten bare tåle en sånn PM. Du er jo patetisk.

Sterk påstand. Kunne sagt meget om dere..ok, skal ikke dra alle under en kam.. mange utd-supportere etter PL-seieren.. :)

 

red: leif

Endret av edge
Lenke til kommentar
Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

Ronaldo divet ikke i dag.

Niks, men han hadde noen stygge situasjoner..

Lenke til kommentar
Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

 

Ronaldo divet ikke i dag.

Jaha? også? har ingenting med saken å gjøre at Ronaldo ikke divet i DAG, han er totalt sett større diver enn Puyol.

 

Du nevnte jo ikke at du mente "skitten diver i champion league finalen" og jeg regnet med du mener sånn gjevnt over siden du drar inn "som mange andre spanjoler". For på Barca laget var det ikke mange spanjoler som divet i dag.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

 

Ronaldo divet ikke i dag.

Jaha? også? har ingenting med saken å gjøre at Ronaldo ikke divet i DAG, han er totalt sett større diver enn Puyol.

 

Det er mulig, jeg har ikke sett så mye av Barca.

 

Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

Ronaldo divet ikke i dag.

Niks, men han hadde noen stygge situasjoner..

 

Hadde han det?

Lenke til kommentar
Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

Ronaldo divet ikke i dag.

Niks, men han hadde noen stygge situasjoner..

Feks headeduellen hvor Pyoul går i bakken som om han hadde blitt truffet av en Jumbojet? Herregud, mannen skal liksom være den bautaen også begynner han å grine av Ronaldo slår han i en headeduell? Nei herregud, hadde respekt for mannen for et par år siden, men det har blitt for mye... Og den "leggskaden" han fikk av Van der Sar. Først ligger han nede, han ser at United fortsetter og at trikset ikke funka, så han spurter 60-80 meter med "smerter" for så å sette seg ned å late som om det faktisk var vondt, får han reiser seg på den vonde foten. Det kvalifiserer ikke til Oscar engang.

Lenke til kommentar
Puyol er en skitten diver, som mange andre spanjoler. Og dette sier jeg under full rasjonalitet.

Om Puyol er enn "skitten" diver, da lurer jeg på hva spillere som f.eks Ronaldo er?

Ronaldo divet ikke i dag.

Niks, men han hadde noen stygge situasjoner..

Feks headeduellen hvor Pyoul går i bakken som om han hadde blitt truffet av en Jumbojet? Herregud, mannen skal liksom være den bautaen også begynner han å grine av Ronaldo slår han i en headeduell? Nei herregud, hadde respekt for mannen for et par år siden, men det har blitt for mye... Og den "leggskaden" han fikk av Van der Sar. Først ligger han nede, han ser at United fortsetter og at trikset ikke funka, så han spurter 60-80 meter med "smerter" for så å sette seg ned å late som om det faktisk var vondt, får han reiser seg på den vonde foten. Det kvalifiserer ikke til Oscar engang.

Var da Puyol som vant den hodeduellen da ;)

 

Han er en ekstremt skitten diver. Men han har blitt renere denne sesongen da. smile.gif

Det stemmer ja :)

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Du kan ikke ro uten årer. Foten under van der sar? når han stuper fremover?

 

Du ser jo at han får foten klemt under VDS, slik at han får en vridning i ankelen. Ikke noe frispark, men det gjør jo vondt.

 

Har du litt selektivt syn? :)

 

Ja det er sikkert selektivt syn som er grunnen

Lenke til kommentar
Du kan ikke ro uten årer. Foten under van der sar? når han stuper fremover?

 

Du ser jo at han får foten klemt under VDS, slik at han får en vridning i ankelen. Ikke noe frispark, men det gjør jo vondt.

 

Har du litt selektivt syn? :)

 

Ja det er sikkert selektivt syn som er grunnen

Prøv og få enn fot klemt under Van Der Sar som kommer ganske fort, du hopper nok ikke rett opp du heller og spurtet tilbake i forsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...