Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Puyol framsto som den usympatiske drittungen han er, men vi tapte fortjent. I en slik kamp synes jeg Ferguson kunne gitt fadderullan i såkalte "jokere", han kunne startet med Berbatov og Tevez istedenfor Park og Anderson så ville kanskje kampen endt annerledes.

Han visste ikke på forhånd hva som skulle skje da. Og vi kan ikke bare starte en kamp med Berba, Rooney, Tevez, Giggs, Ronaldo. Mot svakere motstand i PL hadde det kanskje gått, men mot Barcelona i CL-finalen? Man må starte med defensive spillere også, ikke spille i en 4-1-5 formasjon...

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg nesten bagataliserte tapet av Fletcher siden vi hadde så mange andre sentrale midtbanespillere. Der tok jeg grundig feil, og jeg er ganske sikker på at resultatet hadde vært helt annerledes om han hadde vært på banen idag.

 

Men vi får satse på spillerne er enda mer lystne neste sesong. Da får vi også tilbake Hargreaves og Brown som jeg til tider har savnet ekstremt denne sesongen. Gleder meg!

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
han kunne startet med Berbatov og Tevez istedenfor Park og Anderson så ville kanskje kampen endt annerledes.

Det tror faktisk jeg også. Forstår ikke hvorfor han startet med de to.

De utgjorde ingen forskjell i de 20 minuttene de var innpå uansett(Tevez var innpå i 45?). Tevez var sliten på slutten og..

Endret av edge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456
han kunne startet med Berbatov og Tevez istedenfor Park og Anderson så ville kanskje kampen endt annerledes.

Det tror faktisk jeg også. Forstår ikke hvorfor han startet med de to.

 

Park er stikk motsatt av Berbatov, Berba er eminent teknisk og med ball mens Park løper som bare f. Tevez startet nok på benken pga uoverstemmelser i tilegg til at det kanskje hadde blitt vel offensivt siden han tross alt er spiss.

Lenke til kommentar
han kunne startet med Berbatov og Tevez istedenfor Park og Anderson så ville kanskje kampen endt annerledes.

Det tror faktisk jeg også. Forstår ikke hvorfor han startet med de to.

Veldig smart å starte med 4-1-5 mot Barcelona da. Er jo som å gi dem walkover...

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

Kan ikke huske å ha sett Liverpool i finalen i år. Var vel heller ikke med i semifinalen? Hmm, merkelig. ;)

Lenke til kommentar

Det blir litt teit å si at Fletcher hadde endret kamp bildet for oss når hele laget spilte under pari idag. Hvor mange spillere manglet Barce f.eks? Nei altså... vi tapte fortjent idag og jeg synes vi har vært bra bortskjemte når det kommer til finaler i europa opp igjennom årene... det måtte komme et tap før eller senere og jeg synes det var greit å tape mot et lag som Barcelona. Selv om det er tungt så sitter vi, som nevnt, ikke tomhendte igjen nå når sesongen er ferdig.

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

Kan ikke huske å ha sett Liverpool i finalen i år. Var vel heller ikke med i semifinalen? Hmm, merkelig. ;)

Hadde vi møtt dere i semien hadde det blitt 3-2 til LFC mot Barca i finalen ;)

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

Kan ikke huske å ha sett Liverpool i finalen i år. Var vel heller ikke med i semifinalen? Hmm, merkelig. ;)

Hadde vi møtt dere i semien hadde det blitt 3-2 til LFC mot Barca i finalen ;)

 

Men dere kom jo ikke til semien...

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

 

Jeg vil heller bli utspilt av Barcelona enn Middlesbrough for å være ærlig.

 

Uansett; I dag fremstår vi som et dårligere lag enn Barcelona, og Barcelona vinner helt fortjent. Hvorvidt vi eller Barcelona er verdens beste lag gidder jeg ikke gå inn på, men at det er verdens to beste lag som spilte Champions League-finale i dag er det ingen tvil om. Jeg mener Ferguson bommet med taktikk og laguttak i dag, men som nevnt, det er lett å være etterpåklok. Vi var rett og slett ikke gode nok, i det hele tatt. Uansett er det vel bare en ting og si:

 

We'll never die! :)

 

PS: Fuck ABU'ere, det er det eneste store irritasjonsmomentet i dag for meg.

Lenke til kommentar

Barcelona er sikrere med ball. De presser oss og vinner ballen høyt oppe. Jeg undervurderte hvor viktig det er å kunne drible med ball. Messi er eminent, det er også Iniesta, Henry, Eto'o og Xavi. Jeg tror planen var at Park og Rooney skulle få Henry og Messi ut av kampen, men de forflytter seg hele tiden og spilte store deler av kampen sentralt. Pep slo Fergie taktisk, og de slo oss vel fortjent.

 

EDIT:

 

@Liverpool: Når vant dere sist et trofè? Nettopp. Dere kan snakke så mye dere vil om at dere hadde vunnet en finale, men dere er et møkkalag som ikke vinner en skit.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

Kan ikke huske å ha sett Liverpool i finalen i år. Var vel heller ikke med i semifinalen? Hmm, merkelig. ;)

Hadde vi møtt dere i semien hadde det blitt 3-2 til LFC mot Barca i finalen ;)

 

Men dere kom jo ikke til semien...

Kvarten da..

 

Slike ord klarer jeg ikke å skille mellom her i min lykkerus :D

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

Kan ikke huske å ha sett Liverpool i finalen i år. Var vel heller ikke med i semifinalen? Hmm, merkelig. ;)

Hadde vi møtt dere i semien hadde det blitt 3-2 til LFC mot Barca i finalen ;)

 

Hadde vi møtt Chelsea i finalen hadde vi vunnet

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig skuffet, jeg er ikke skuffet over tapet, men hvordan vi spilte. Vi spilte møkk, men jada. VM, Ligacupen og ikke minst PL, vi står i allefall ikke tomhendte som Liverpool gjør.

Håper det hjelper å trøste seg selv med det, til tross for akkurat å ha blitt utspilt i CL finalen :)

Kan ikke huske å ha sett Liverpool i finalen i år. Var vel heller ikke med i semifinalen? Hmm, merkelig. ;)

Hadde vi møtt dere i semien hadde det blitt 3-2 til LFC mot Barca i finalen ;)

 

Men dere kom jo ikke til semien...

Kvarten da..

 

Slike ord klarer jeg ikke å skille mellom her i min lykkerus :D

 

Du får kose deg... ;)

Lenke til kommentar

Hmmmm... Midtbanen. Hvor var den i dag? Carrick, Anderson, Park og Giggs blir fullstending spilt av banen.

 

Rooney på ving må de bare slutte med. Han blir helt anonym.

 

Barcelona vant fordi United ikke klarte å sette sjangsene når de hadde de, og pga midtbanen sugde sinnsykt balle i dag.

 

Å vinne CL to år på rad er neimen ikke lett. Men det skal jo sies at det gjør egentlig ingenting for fotballen sin skyld at det ikke ble engelsk i år igjen. Og at det ikke ble United i år igjen. Selv om eg veldig veldig veldig gjerne skulle sett at spillerne prøvde hvertfall. :(

 

Eneste positive med dette er at nå blir det enda lenger til Ferguson gir seg. Han gir seg ikke før han har en double i CL:)

Lenke til kommentar
Jeg vil heller bli utspilt av Barcelona enn Middlesbrough for å være ærlig.

 

Uansett; I dag fremstår vi som et dårligere lag enn Barcelona, og Barcelona vinner helt fortjent. Hvorvidt vi eller Barcelona er verdens beste lag gidder jeg ikke gå inn på, men at det er verdens to beste lag som spilte Champions League-finale i dag er det ingen tvil om. Jeg mener Ferguson bommet med taktikk og laguttak i dag, men som nevnt, det er lett å være etterpåklok. Vi var rett og slett ikke gode nok, i det hele tatt. Uansett er det vel bare en ting og si:

 

We'll never die! :)

 

PS: Fuck ABU'ere, det er det eneste store irritasjonsmomentet i dag for meg.

 

Kveldens beste innlegg. Jeg har ikke mye på hjertet, er rimelig neddopa på medisiner og lei av et tamt lag, men denne mannen sier alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...