Bluth Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Helt fortjent til Barca dette. Ikke noe å si. Dårlig press i ballfører, elendige pasninger. Ikke samspill i det hele tatt. Frustrerende. Vi var rett og slett forferdelige i dag. Alle sammen. Trodde det skulle bli bedre med Tevez. Var kanskje det en stund, men neida. Nok en gang; gratulerer Barca. Fullt fortjent. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Og Puyol er en diver Når divet han egentlig? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Og Puyol er en diver Som Gerrard, Skap-Diver Var mye som ikke stemte i dag, ihvertfall utover i kampen. Vi startet eminent, og burde definitivt ha skåret skulle vi ha vunnet denne Finalen. Dog, all heder og ære til Barcelona, som jeg tippet som Vinnere av årets CL, fra dag 1. Feilen for United's del var kort sagt at vi ikke dyttet på mer offensiv-kraft iform av Teknikkere, ikke fordømte Løpegutter ala Tevez og Park, Berba burde kommet inn mye tidligere. Tevez sin inntreden kan selvsagt forsvares mtp hans innsats i tidligere kamper, men Park burde pokker meg vært byttet ut tidligere. Er også skuffet over byttet til Andy såpass tidlig i kampen, han hadde definitivt ikke sin beste dag, men var på ingen måte direkte fraværende i første omgang. Uansett, dette skal vi ikke ta med så stort slag, noen ganger må andre lag også vinne En Ting: Hva skjedde med alle disse argumentene som "De spiller i en dårligere Liga" etc? De gjør fremdeles det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Til Patrice Evra: Det var 11 menn mot 11 gutter i Roma i kveld. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Ironisk at Pique ble solgt fordi han ikke var god nok. Hvem er det som kjører denne finalen? Bull. Han ble solgt fordi han ville ha mer spilletid. Det kunne ikke Fergie love, så da endte det med salg. Tror de aller aller fleste så hvor god han var. Svært skuffet, men når vi først taper en finale er jeg glad det er for Barcelona. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Og Puyol er en diver Når divet han egentlig? I duell med Ronaldo og Van Der Sar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Skuffa. Var ikke veldig mye bra spill av Manchester United og skryte av utpå der idag nei Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 En Ting: Hva skjedde med alle disse argumentene som "De spiller i en dårligere Liga" etc? De gjør da det. Men i dag beviste de at de faktiske kan fungere mot gode engelske lag også, selv om jeg tror United ville tatt dem på en annen dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 La Liga er dårligere enn Premier League. United er mette, og er ikke motivert til å vinne flere turneringer. Barca er helt det motsatte, og de er veldig vanskelig å stoppe når alle spillerne spiller på sitt beste. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 En svært skuffende kamp av united, hadde forventet mer av dem idag. Spesielt med tanke på at Barcelona hadde en svekket forsvarsrekke. United skaper jo ingenting framover, og de slipper barca mye til når de til stadighet mister ballen på midten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Utrolig gøy å se Barcelona motta troféet uten at jeg er det minste bitter. Mot et annet lag ville jeg ha skrudd av for lenge sia. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 En Ting: Hva skjedde med alle disse argumentene som "De spiller i en dårligere Liga" etc? De gjør da det. Men i dag beviste de at de faktiske kan fungere mot gode engelske lag også, selv om jeg tror United ville tatt dem på en annen dag. Det er det som alltid er med cup. For det første burde vi spilt mot Chelsea og for det andre så gjelder det der og da. Fulham slo oss fortjent i ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Puyol og filming er to ting som ofte har gått sammen. Skjemmes fremdeles av hans filming mot Liverpool i 2001. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Tragisk nok, så må man bare gratulere Barca med en fullt fortjent seier. De er mye bedre, med stor M. VI spilelr dårlig overalt. Elendig press i ballfører, slurevete pasningsspill og mer til. Hadde vi mange kombinasjoner før ballen forsvant inn i en Barca-fot? Huff. Er forbannet, men på en rolig måte. Vi kom til finalen, og ble for svake mot verdens beste lag, per dags dato. Skal komme meg igjennom dette. Ante ikke hvor mye medgangssupportere det fantes her i verden. Facebook-statusene flommer over. Når Pool- og Chelski-supportere skriver hjerter bak Barca, blir jeg skremt. Glad jeg har et lag som faktisk har oppnådd noe denne sesongen, tross tapet i kveld. Vi jobber på videre, og vinner neste år. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Utrolig gøy å se Barcelona motta troféet uten at jeg er det minste bitter. Mot et annet lag ville jeg ha skrudd av for lenge sia. Jeg skrudde av når fløyta gikk. Samma åssen lag det er, jeg er fortsett bitter... selv om vil ble eid Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Dessuten var det vel litt vår tur å tape en finale nå. Å vinne 4 på rad er litt for mye Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Og Puyol er en diver Når divet han egentlig? I duell med Ronaldo og Van Der Sar Han slo leggen. Måtte av banen for behandling noen minutter senere. Er INGENTING med den mannen som sier filming. Han ba ikke om kort eller noe, han hadde bare vondt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Og Puyol er en diver Når divet han egentlig? I duell med Ronaldo og Van Der Sar Han slo leggen. Måtte av banen for behandling noen minutter senere. Er INGENTING med den mannen som sier filming. Han ba ikke om kort eller noe, han hadde bare vondt. Yeah Right Han reiste seg opp på den foten han lot som han hadde vondt i Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Puyol framsto som den usympatiske drittungen han er, men vi tapte fortjent. I en slik kamp synes jeg Ferguson kunne gitt fadderullan i såkalte "jokere", han kunne startet med Berbatov og Tevez istedenfor Park og Anderson så ville kanskje kampen endt annerledes. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 han kunne startet med Berbatov og Tevez istedenfor Park og Anderson så ville kanskje kampen endt annerledes. Det tror faktisk jeg også. Forstår ikke hvorfor han startet med de to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå