Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Helt fortjent til Barca dette. Ikke noe å si. Dårlig press i ballfører, elendige pasninger. Ikke samspill i det hele tatt. Frustrerende. Vi var rett og slett forferdelige i dag. Alle sammen. Trodde det skulle bli bedre med Tevez. Var kanskje det en stund, men neida.

 

Nok en gang; gratulerer Barca. Fullt fortjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og Puyol er en diver

Som Gerrard, Skap-Diver ;)

 

Var mye som ikke stemte i dag, ihvertfall utover i kampen. Vi startet eminent, og burde definitivt ha skåret skulle vi ha vunnet denne Finalen. Dog, all heder og ære til Barcelona, som jeg tippet som Vinnere av årets CL, fra dag 1.

Feilen for United's del var kort sagt at vi ikke dyttet på mer offensiv-kraft iform av Teknikkere, ikke fordømte Løpegutter ala Tevez og Park, Berba burde kommet inn mye tidligere. Tevez sin inntreden kan selvsagt forsvares mtp hans innsats i tidligere kamper, men Park burde pokker meg vært byttet ut tidligere.

Er også skuffet over byttet til Andy såpass tidlig i kampen, han hadde definitivt ikke sin beste dag, men var på ingen måte direkte fraværende i første omgang.

 

Uansett, dette skal vi ikke ta med så stort slag, noen ganger må andre lag også vinne :p

 

En Ting: Hva skjedde med alle disse argumentene som "De spiller i en dårligere Liga" etc?

 

De gjør fremdeles det.

Lenke til kommentar
Ironisk at Pique ble solgt fordi han ikke var god nok. Hvem er det som kjører denne finalen?

Bull. Han ble solgt fordi han ville ha mer spilletid. Det kunne ikke Fergie love, så da endte det med salg. Tror de aller aller fleste så hvor god han var.

 

Svært skuffet, men når vi først taper en finale er jeg glad det er for Barcelona.

Lenke til kommentar

En svært skuffende kamp av united, hadde forventet mer av dem idag. Spesielt med tanke på at Barcelona hadde en svekket forsvarsrekke. United skaper jo ingenting framover, og de slipper barca mye til når de til stadighet mister ballen på midten.

Lenke til kommentar
En Ting: Hva skjedde med alle disse argumentene som "De spiller i en dårligere Liga" etc?

De gjør da det. Men i dag beviste de at de faktiske kan fungere mot gode engelske lag også, selv om jeg tror United ville tatt dem på en annen dag.

 

Det er det som alltid er med cup. For det første burde vi spilt mot Chelsea og for det andre så gjelder det der og da. Fulham slo oss fortjent i ligaen.

Lenke til kommentar

Tragisk nok, så må man bare gratulere Barca med en fullt fortjent seier. De er mye bedre, med stor M. VI spilelr dårlig overalt. Elendig press i ballfører, slurevete pasningsspill og mer til. Hadde vi mange kombinasjoner før ballen forsvant inn i en Barca-fot? Huff. Er forbannet, men på en rolig måte. Vi kom til finalen, og ble for svake mot verdens beste lag, per dags dato. Skal komme meg igjennom dette.

 

Ante ikke hvor mye medgangssupportere det fantes her i verden. Facebook-statusene flommer over. Når Pool- og Chelski-supportere skriver hjerter bak Barca, blir jeg skremt. Glad jeg har et lag som faktisk har oppnådd noe denne sesongen, tross tapet i kveld. Vi jobber på videre, og vinner neste år.

Lenke til kommentar
Og Puyol er en diver

 

Når divet han egentlig?

 

I duell med Ronaldo og Van Der Sar

Han slo leggen. Måtte av banen for behandling noen minutter senere.

 

Er INGENTING med den mannen som sier filming. Han ba ikke om kort eller noe, han hadde bare vondt.

Lenke til kommentar
Og Puyol er en diver

 

Når divet han egentlig?

 

I duell med Ronaldo og Van Der Sar

Han slo leggen. Måtte av banen for behandling noen minutter senere.

 

Er INGENTING med den mannen som sier filming. Han ba ikke om kort eller noe, han hadde bare vondt.

 

Yeah Right Han reiste seg opp på den foten han lot som han hadde vondt i

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Puyol framsto som den usympatiske drittungen han er, men vi tapte fortjent. I en slik kamp synes jeg Ferguson kunne gitt fadderullan i såkalte "jokere", han kunne startet med Berbatov og Tevez istedenfor Park og Anderson så ville kanskje kampen endt annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...