Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var begredelige greier, men jeg er ikke skuffa, det har vært nok en fantastisk sesong, og vi har utlignet Liverpools antall seiere i ligaen. Om ikke det skulle være nok dro vi hjem klubblag-VM og ligacupen oppå det. Å komme så langt som til finalen i Champions League er heller ikke så ille, og Barcelona vant også fortjent, så egentlig er det ingenting å sutre over.

 

 

Gratulerer med vel overstått sesong, gutta! Måtte vi bare håpe at det blir i nærheten av like bra til neste år.

Lenke til kommentar

Fortjent tap. Makan til drittfotball er det lenge siden jeg har sett. Ingen press på ballfører, ingen aggresivitet, verken offensivt eller defensivt. Og SAF gjør som jeg ser minst 2 store brølere idag: Nummer 1: Ingen tevez fra start, helt latterlig. Nummer 2: Han må jo se etter 1 omgang at midtbanen ikke henger med. Hvorfor spiller vi ikke 4-3-3 offesnvit og 4-5-1 defensivt? Hva er dette 4-4-2 greiene når det er 100 barcelona spiller på midtbanen hele tiden???... Nei, det var bare for dårlig, vi fortjener å tape, og vi ødelgger en finale med å spille så dårlig fotball, gjør også personlige feil som burde vært luket ut når man spilte miniputt...

Lenke til kommentar
Fortjent tap. Makan til drittfotball er det lenge siden jeg har sett. Ingen press på ballfører, ingen aggresivitet, verken offensivt eller defensivt. Og SAF gjør som jeg ser minst 2 store brølere idag: Nummer 1: Ingen tevez fra start, helt latterlig. Nummer 2: Han må jo se etter 1 omgang at midtbanen ikke henger med. Hvorfor spiller vi ikke 4-3-3 offesnvit og 4-5-1 defensivt? Hva er dette 4-4-2 greiene når det er 100 barcelona spiller på midtbanen hele tiden???... Nei, det var bare for dårlig, vi fortjener å tape, og vi ødelgger en finale med å spille så dårlig fotball, gjør også personlige feil som burde vært luket ut når man spilte miniputt...

kunne ikke vært mer enig, vissent å tamt United idag, fortjent seier å grattulere Barca.

Lenke til kommentar
Og Puyol er en diver

Som Gerrard, Skap-Diver ;)

 

Var mye som ikke stemte i dag, ihvertfall utover i kampen. Vi startet eminent, og burde definitivt ha skåret skulle vi ha vunnet denne Finalen. Dog, all heder og ære til Barcelona, som jeg tippet som Vinnere av årets CL, fra dag 1.

Feilen for United's del var kort sagt at vi ikke dyttet på mer offensiv-kraft iform av Teknikkere, ikke fordømte Løpegutter ala Tevez og Park, Berba burde kommet inn mye tidligere. Tevez sin inntreden kan selvsagt forsvares mtp hans innsats i tidligere kamper, men Park burde pokker meg vært byttet ut tidligere.

Er også skuffet over byttet til Andy såpass tidlig i kampen, han hadde definitivt ikke sin beste dag, men var på ingen måte direkte fraværende i første omgang.

 

Uansett, dette skal vi ikke ta med så stort slag, noen ganger må andre lag også vinne :p

 

En Ting: Hva skjedde med alle disse argumentene som "De spiller i en dårligere Liga" etc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...