Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De var ikke det helt store nei...

Helt utrolig at et design på et par drakter kan gi rom for så uendelig mye diskusjon :p

8863143[/snapback]

Hva annet skal vi diskutere da?

Er jo så lenge til sesongstart. :(

8863341[/snapback]

Det hysterisk dårlige rykte om at zlatan skal til United, da tar jeg heller anelka for å si det sånn. zlatan får jo Anelka til å virke som svigermors drøm...

Og må faktisk få lov til å si at de draktene var litt tøffe, me like. Synd hvis de er fake...

Lenke til kommentar

Virkelig synd hvis de draktene er fake. Likte de faktisk veldig godt med en gang jeg så bildet. Det er ikke alltid tilfellet. Hjemmedrakten for den nylig avsluttede sesongen var for eksempel ikke veldig populær de første gangene jeg så den, men er nå en favoritt.

Lenke til kommentar
Virkelig synd hvis de draktene er fake. Likte de faktisk veldig godt med en gang jeg så bildet. Det er ikke alltid tilfellet. Hjemmedrakten for den nylig avsluttede sesongen var for eksempel ikke veldig populær de første gangene jeg så den, men er nå en favoritt.

8866669[/snapback]

Bildet er dessverre fake, det orginale bildet var fra fjorårets hvite bortedrakt.

Forbanna kjipt at vi bytter drakt, fordi den drakta vi hadde er den fineste jeg har sett i min levetid som United-supporter.

Lenke til kommentar
syns alle begynner å bli "verdens beste" nå jeg... blir forvirret.

c.ronaldo verdens beste spiller

kaka verdens beste spiller

ronaldinho verdens beste spiller

rooney verdens beste talent

etc...

8869406[/snapback]

Det var vel Canavaro som fikk FIFAs pris for verdens beste spiller?

Lenke til kommentar
Tviler på at SAF bytter Pique mot Eidur.

Er ikke Pique et av verdens største stoppertalent?

8868374[/snapback]

Verdens beste talent som stopper er vel heller umulig og dømme.

Men veldig stort talent hvertfall, spiller med stor myndighet og ligner litt på Rio i spillestilen. Håper ikke Alex kaste vekk han.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Eidur Gudjohnsen til United mot mellomlegg og Pique? Hmm  :hmm:

8867677[/snapback]

Aldri i verden, en spiss mot en forsvarsmann som er i perfekt alder for og ta over for Ferdinand når han teller på årene. Eidur er god, men scorer for lite.

8867747[/snapback]

Får håpe det bare er et rykte, spessielt når United bygger et ungt lag sånn som de har gjort nå de siste årene. Pique og Rossi bør jo være med i fremtidsplanene til United...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...