TeggY Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bortedrakten der var ikke så ille, synd hvis den skulle være fake. Hjemmedrakten derimot, håper jeg for guds skyld er fake, for den synes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Men det er vel ingen tvil om at fartsstripa som går igjen i alle draktene kommer til å være der ettersom draktene skal være inspirert av Porsche. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Den bortedrakten er garantert fake pga. at den hvite bortedrakten vi hadde i år skal være 3.drakt neste sesong og da må bortedrakten være en annen farge enn hvit. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 8861099[/snapback] Den drakten der var faktisk kjempestilig!! Denne derimot, var motbydelig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Men det er vel ingen tvil om at fartsstripa som går igjen i alle draktene kommer til å være der ettersom draktene skal være inspirert av Porsche. 8863789[/snapback] Ser ut som Schumacher har rægga over drakta for å få den litt finere Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 De var ikke det helt store nei... Helt utrolig at et design på et par drakter kan gi rom for så uendelig mye diskusjon 8863143[/snapback] Hva annet skal vi diskutere da? Er jo så lenge til sesongstart. 8863341[/snapback] Det hysterisk dårlige rykte om at zlatan skal til United, da tar jeg heller anelka for å si det sånn. zlatan får jo Anelka til å virke som svigermors drøm... Og må faktisk få lov til å si at de draktene var litt tøffe, me like. Synd hvis de er fake... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Virkelig synd hvis de draktene er fake. Likte de faktisk veldig godt med en gang jeg så bildet. Det er ikke alltid tilfellet. Hjemmedrakten for den nylig avsluttede sesongen var for eksempel ikke veldig populær de første gangene jeg så den, men er nå en favoritt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Virkelig synd hvis de draktene er fake. Likte de faktisk veldig godt med en gang jeg så bildet. Det er ikke alltid tilfellet. Hjemmedrakten for den nylig avsluttede sesongen var for eksempel ikke veldig populær de første gangene jeg så den, men er nå en favoritt. 8866669[/snapback] Bildet er dessverre fake, det orginale bildet var fra fjorårets hvite bortedrakt. Forbanna kjipt at vi bytter drakt, fordi den drakta vi hadde er den fineste jeg har sett i min levetid som United-supporter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvilke drakter er det som er ekte? Har noen bilde? Jeg syns det er tragisk at dem bytter drakter, de var fine og kule å se på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ganske enige når det kommer til de siste draktene vår meget pene... Men de "må" jo bytte drakter eller så slipper jo supportene og kjøpe nye... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er også enig i at de siste draktene våre var noe av det peneste jeg har sett. Håper virkelig at hjemmedraktene ikke gjennomgår den helt store forandringen... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eidur Gudjohnsen til United mot mellomlegg og Pique? Hmm Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eidur Gudjohnsen til United mot mellomlegg og Pique? Hmm 8867677[/snapback] Aldri i verden, en spiss mot en forsvarsmann som er i perfekt alder for og ta over for Ferdinand når han teller på årene. Eidur er god, men scorer for lite. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tviler på at SAF bytter Pique mot Eidur. Er ikke Pique et av verdens største stoppertalent? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 syns alle begynner å bli "verdens beste" nå jeg... blir forvirret. c.ronaldo verdens beste spiller kaka verdens beste spiller ronaldinho verdens beste spiller rooney verdens beste talent etc... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 syns alle begynner å bli "verdens beste" nå jeg... blir forvirret.c.ronaldo verdens beste spiller kaka verdens beste spiller ronaldinho verdens beste spiller rooney verdens beste talent etc... 8869406[/snapback] Det var vel Canavaro som fikk FIFAs pris for verdens beste spiller? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det er også stor forskjell på det å være verdens beste, og det å være verdens største stoppertalent. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Tviler på at SAF bytter Pique mot Eidur. Er ikke Pique et av verdens største stoppertalent? 8868374[/snapback] Verdens beste talent som stopper er vel heller umulig og dømme. Men veldig stort talent hvertfall, spiller med stor myndighet og ligner litt på Rio i spillestilen. Håper ikke Alex kaste vekk han. Endret 15. juni 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 dealen min er at det er så mange som beskrives som verdens beste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eidur Gudjohnsen til United mot mellomlegg og Pique? Hmm 8867677[/snapback] Aldri i verden, en spiss mot en forsvarsmann som er i perfekt alder for og ta over for Ferdinand når han teller på årene. Eidur er god, men scorer for lite. 8867747[/snapback] Får håpe det bare er et rykte, spessielt når United bygger et ungt lag sånn som de har gjort nå de siste årene. Pique og Rossi bør jo være med i fremtidsplanene til United... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå