Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig skuffende. Virker jo ikke som vi vil vinne til tider, ingen press på ballfører og ALT FOR PINGLETE i duell spillet. Må tråkke til mot Messi, ikke stå å pirke med lilletåa. Skjerper vi oss ikke i 2 så fortjener vi ikke trofeet!

Lenke til kommentar
Fy så ræva. Hele det midtre ledde suger jo max! De er på etterskudd i samtlige dueller. Er Giggs i heltatt på banen?

Så enig! Nå er det slik at vi får ballen så er det å spille ball bak til VDS/forsvaret som må lempe ballen opp til angrep. Det midtre leddet er alt for dårlig fram og bak. Hvor er de?

Endret av decophly
Lenke til kommentar
Blir forbanna når Barcelona triller ballen slik, men det er vel bare slik de spiller.. forbanna frustrerende tough..

Sånn blir det når United beveger beina som bestemødre med gåstol! Må jo for faen ha press på ballfører. Det er jo det første man lærer, herregud, det er så dårlig at...ja, jeg vet ikke, har vi noe i en CL Finale å gjøre når vi spiller sånn??

Lenke til kommentar

Vi lå under etter 6 minutter i '99, så er ikke over ennå :)

Tror ikke Carrick kommer ut etter pause, han har ikke vært god. Scholes og Tevez kommer inn ganske fort vil jeg tro, Park ofres vel for Tevez vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Noko må heilt klart gjerast, kanskje kle ut Fletcher å sende han innpå slik at dommaren ikkje merkar det :ermm: Stort sett heile midtbanen har underprestert, og det er tydleg at me treng litt (les mykje) guts inn. Sett inn Tevez i pausen og ta ut anten Park, Giggs eller Anderson. Helst ein av dei to sistnemde då eg her vore positivt overraska over Park i CL.

Kan hende Scholes og skulle komen inn, men er litt usikker på om han er den rette til å snu kampen åleine.

Lenke til kommentar

Midtbanen lekker som ei sil. Carrick blir gang på gang avkledt av iniesta og xavi. Dette er vondt og se på. Det er ingen press på ballfører og det virker som at det er lite fantasi fremover fordi Barca ligger kompakte og er smarte. Denne 4-3-3 formasjonen, som alle andre her inne har vært vitne til i 1 omgang, funker overhode ikke. Vi må få inn Tevez som kan herje og stresse forsvaret til Barca å gjøre feil. SAF vet hva som skal gjøres, men det må snus helt opp ned på for dette var så absolutt ikke det jeg forventet av United.

Lenke til kommentar

Å herregud. Press på ballfører raskere. Ikke la Messi vende opp, ikke selg dere så ufattelig fort! Vidic ble lurt grundig når Eto'o scoret når det virkelig ikke var grunn til det. Eto'o måtte jo gå innover mot mål så da var det jo bare å vente, og helt siden Barcelona scoret så har de fått spille sitt spill. Ronaldo må utfordre Pique å skaffe han det røde kortet. Vi må i tillegg få ut Park og sette inn Tevez eller Berbatov (Du kan like så godt ta han inn når Park ikke jobber like hardt som vanlig).

Lenke til kommentar

United starta bra i første, så får håpe det same skjer i andre og at me får eit viktig mål. Då trur eg det kan løsne litt, og me får trua på det igjen. Akkurat slik det var før pause var det tamt, akkurat som om ingenting stod på spel. Kanskje det er berre eg som tar feil om viktigheten av kamen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...