Staalkontroll Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Akkurat nå virker det enkelere å stoppe en flue med hånda, enn å stoppe barca... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dette fungerer ikke, men SAF har nok en plan. Den planen bør være god.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Park ser ut til å like å skreve med beina hver gang det kommer en Barcelona spiller Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Utrolig skuffende. Virker jo ikke som vi vil vinne til tider, ingen press på ballfører og ALT FOR PINGLETE i duell spillet. Må tråkke til mot Messi, ikke stå å pirke med lilletåa. Skjerper vi oss ikke i 2 så fortjener vi ikke trofeet! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Mer press på ballfører og mye er gjort. Synd vi ikke har Fletcher. Tevez inn og Giggs eller Park ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi har tendenser i spillet vårt men vi blir presset. Litt fortjent at vi ligger under. Tror vi må få inpå Tevez, kanskje for Anderson som har slitt mye. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fy så ræva. Hele det midtre ledde suger jo max! De er på etterskudd i samtlige dueller. Er Giggs i heltatt på banen? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir forbanna når Barcelona triller ballen slik, men det er vel bare slik de spiller.. forbanna frustrerende tough.. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir forbanna irritert nå! Herregud, dem klarer jo ikke å sentre engang! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Fy så ræva. Hele det midtre ledde suger jo max! De er på etterskudd i samtlige dueller. Er Giggs i heltatt på banen? Så enig! Nå er det slik at vi får ballen så er det å spille ball bak til VDS/forsvaret som må lempe ballen opp til angrep. Det midtre leddet er alt for dårlig fram og bak. Hvor er de? Endret 27. mai 2009 av decophly Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir forbanna når Barcelona triller ballen slik, men det er vel bare slik de spiller.. forbanna frustrerende tough.. Sånn blir det når United beveger beina som bestemødre med gåstol! Må jo for faen ha press på ballfører. Det er jo det første man lærer, herregud, det er så dårlig at...ja, jeg vet ikke, har vi noe i en CL Finale å gjøre når vi spiller sånn?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dere må ta Messi ut av kampen. Han har herja til nå, helt sykt. United virker jævlig tafatte må jeg si, uvant å se de slik, trodde ikke de skulle la seg spille bakover av Barca. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi lå under etter 6 minutter i '99, så er ikke over ennå Tror ikke Carrick kommer ut etter pause, han har ikke vært god. Scholes og Tevez kommer inn ganske fort vil jeg tro, Park ofres vel for Tevez vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noko må heilt klart gjerast, kanskje kle ut Fletcher å sende han innpå slik at dommaren ikkje merkar det Stort sett heile midtbanen har underprestert, og det er tydleg at me treng litt (les mykje) guts inn. Sett inn Tevez i pausen og ta ut anten Park, Giggs eller Anderson. Helst ein av dei to sistnemde då eg her vore positivt overraska over Park i CL. Kan hende Scholes og skulle komen inn, men er litt usikker på om han er den rette til å snu kampen åleine. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tror vi kommer til å se et helt annet lag i andre omgang. Tror SAF kommer til å gi de et par god ord. Det er ingen tvil om at Barcelona er gode! Jeg håper på et mirakel ala 1999 Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Midtbanen lekker som ei sil. Carrick blir gang på gang avkledt av iniesta og xavi. Dette er vondt og se på. Det er ingen press på ballfører og det virker som at det er lite fantasi fremover fordi Barca ligger kompakte og er smarte. Denne 4-3-3 formasjonen, som alle andre her inne har vært vitne til i 1 omgang, funker overhode ikke. Vi må få inn Tevez som kan herje og stresse forsvaret til Barca å gjøre feil. SAF vet hva som skal gjøres, men det må snus helt opp ned på for dette var så absolutt ikke det jeg forventet av United. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva sher`a... de spiller jo som ett drittlag. Før scoringen lurte jeg bare på hvor mange mål United kom til å vinne med Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva sher`a... de spiller jo som ett drittlag. Før scoringen lurte jeg bare på hvor mange mål United kom til å vinne med United vinner med 2 mål. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Å herregud. Press på ballfører raskere. Ikke la Messi vende opp, ikke selg dere så ufattelig fort! Vidic ble lurt grundig når Eto'o scoret når det virkelig ikke var grunn til det. Eto'o måtte jo gå innover mot mål så da var det jo bare å vente, og helt siden Barcelona scoret så har de fått spille sitt spill. Ronaldo må utfordre Pique å skaffe han det røde kortet. Vi må i tillegg få ut Park og sette inn Tevez eller Berbatov (Du kan like så godt ta han inn når Park ikke jobber like hardt som vanlig). Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 United starta bra i første, så får håpe det same skjer i andre og at me får eit viktig mål. Då trur eg det kan løsne litt, og me får trua på det igjen. Akkurat slik det var før pause var det tamt, akkurat som om ingenting stod på spel. Kanskje det er berre eg som tar feil om viktigheten av kamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå