Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ARGH, BEGYNN DA! Nå begynner nervene å slå virkelig inn. Jeg orker ikke dette her. Hva om vi taper? Vi vant Premier League, men jeg klarer ikke å glede meg over det hvis vi taper i dag. Kanskje om to uker, men i kveld så er jeg bare livredd for å tape.

 

Jeg varmet forresten opp med en FIFA - kamp mot Barcelona og sa at den skulle være representativ for hvordan vi kom til å gjøre det mot Barcelona, og forteller dere dermed at vi skal vinne 1 - 0 etter en forsvarstabbe i dette 71. minutt der Park sparker den inn på volley. Vi kommer også til å ha rundt 73 % ball posession, tre skudd i stanga og totalt 8 skudd på mål mot Barcelonas to. Vi får håpe det iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg varmet forresten opp med en FIFA - kamp mot Barcelona og sa at den skulle være representativ for hvordan vi kom til å gjøre det mot Barcelona, og forteller dere dermed at vi skal vinne 1 - 0 etter en forsvarstabbe i dette 71. minutt der Park sparker den inn på volley. Vi kommer også til å ha rundt 73 % ball posession, tre skudd i stanga og totalt 8 skudd på mål mot Barcelonas to. Vi får håpe det iallefall.

 

:lol:

 

Steike :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...