Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til alle nervevrak her. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er klar for straffesparkkonkurranse jeg! Visst faen! Håper på 3-3 og straffekonk Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til folkens, stikker ned å gjør meg klar! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til alle mann. Dette greier vi/de Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Uff, fremdeles en halvtime igjen. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gruer meg, har allerde begynt å bite negler... Forresten, dagens tips 0 - 0. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 0-0 ja... -.- Håper på omkamp om en mnd Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til alle United fans! Måtte alle fotballguder være med oss! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skulle tro Ferguson hadde tatt en titt på laget mitt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ARGH, BEGYNN DA! Nå begynner nervene å slå virkelig inn. Jeg orker ikke dette her. Hva om vi taper? Vi vant Premier League, men jeg klarer ikke å glede meg over det hvis vi taper i dag. Kanskje om to uker, men i kveld så er jeg bare livredd for å tape. Jeg varmet forresten opp med en FIFA - kamp mot Barcelona og sa at den skulle være representativ for hvordan vi kom til å gjøre det mot Barcelona, og forteller dere dermed at vi skal vinne 1 - 0 etter en forsvarstabbe i dette 71. minutt der Park sparker den inn på volley. Vi kommer også til å ha rundt 73 % ball posession, tre skudd i stanga og totalt 8 skudd på mål mot Barcelonas to. Vi får håpe det iallefall. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da er det ikke lenge igjen. På tide å isolere seg fra verdenen og gjøre seg klar til kamp. Snop og brus er kjøpt inn, drakta er på og TVen er på full guffe. Lykke til gutta! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg varmet forresten opp med en FIFA - kamp mot Barcelona og sa at den skulle være representativ for hvordan vi kom til å gjøre det mot Barcelona, og forteller dere dermed at vi skal vinne 1 - 0 etter en forsvarstabbe i dette 71. minutt der Park sparker den inn på volley. Vi kommer også til å ha rundt 73 % ball posession, tre skudd i stanga og totalt 8 skudd på mål mot Barcelonas to. Vi får håpe det iallefall. Steike Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dette er faktisk første gang jeg har tippet helt riktig lag. Kanskje det er et tegn? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Haha, Fjørtoft. "Pættrik Evra og Jing-Sung Park" Dette er faktisk første gang jeg har tippet helt riktig lag. Kanskje det er et tegn? Det laget var rimelig åpenbart da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til! Måtte det beste laget vinne. Gud så deilig det er å være nøytral supporter i en CL finale Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dette er vel første gang det faktisk har vært ganske forutsigbart å velge et lag ? Lenke til kommentar
Mortzz Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 20 minutter igjen...Lykke til alle sammen!!! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dette er faktisk første gang jeg har tippet helt riktig lag. Kanskje det er et tegn? Det laget var rimelig åpenbart da. Hysj! Ikke ta fra meg gleden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til nå Manchester United supportere. Jeg skal se om jeg skriver noe i løpet av kampen i dag, men det blir nok vanskelig for jeg vet ikke om jeg klarer å treffe riktige taster i løpet av en kamp, eller rett og slett orker å trykke på den bærbare. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, sommerfuglene har fest i magen min. Bare drøye to timer til vi får et resultat her, og de to timene kommer til å bli helvete på 44 bein. Fyyyy faen, så ekkel følelse jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå