Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Blir stua for min del i kveld. 46" med Sky Sports, og herlige kommentatorer. Synes synd på dere som skal høre på Stokke og Davidsen. Er ikke verdt det å se en finale med de to tullingene, samt. klovnene i studio. :p

Studio er jo såå vanskelig å unngå. Jeg klarer fint å holde ut med Stokke og Davidsen, no problemo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir stua for min del i kveld. 46" med Sky Sports, og herlige kommentatorer. Synes synd på dere som skal høre på Stokke og Davidsen. Er ikke verdt det å se en finale med de to tullingene, samt. klovnene i studio. :p

 

Er alltid morro med Stokke og Davidsen. Alltid spennende å se hva sprell de finner på. Og for min del er det litt av stemningen med det hele også, og minnene. Husker tilbake til den tiden hvor vi ikke hadd TV3 og jeg dro til en kamerat for å se CL. Det var noe spesielt med de kara da.

Lenke til kommentar
Joda Night, blir feil i historisk sammenheng men likevel. I forhold til PL, så var det vel samtidig med navneskiftet at ein bytta frå å ha 20 klubbar til 18, så derfor så er der jo ein strukturelt tydelig forskjell på PL og den gamle 1. divisjonen.

 

Dette stemmer ikke. Det var 22 lag i øverste divisjon både før og etter opprettelsen av Premier League. Det var ikke før i 1995/96 at antallet lag ble redusert til 20. Faktisk var det absolutt ingen forskjell på formatet i øverste divisjon i England i 1991/92 (First Division) og 1992/93 (Premier League).

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli rastløs. Tannverken har gitt seg gradvis over den siste timen, og jeg bare håper den gir seg for godt snart. Dette blir sykt, tenk om Rooney avgjør! Håper også Park har en knallkamp.

Park park, wherever you may be

You eat dogs in your home country

It could be worse, you could be scouse

Eating rats in a council house!

Come on you reds!!

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Ja, hva kan man si. Jeg vet ikke jeg. Er helt blank nå. Kunne ikke sove i hele natt men nå gleder jeg meg bare til kampen. Gruer meg ikke. Det er bare en så fantastisk fotballkamp som skal bli spilt mellom de to beste lagene i verden og alt er bare satt opp litt for perfekt. De beste spillerne er alle der offensivtmessig og defensivt i begge lag. Messi, Iniesta, Xavi, Rooney, Ronaldo, Henry, Carrick er på banen. Vi har en powerhouse i Park, og stabilitet i Carrick og i min mening burde vi seriøst hatt Scholes på banen. Mannen har det med å finne en viktig pasning gang på gang når det seriøst gjelder. Jeg vet de fleste vil se Giggs, men jeg elsker Scholes, han er min number 1 og jeg tror ikke han vil let us down hvis Fergie gir han plassen. Vi får bare vente å se.

 

Da blir det trening 18-19.00, hjem og dusje også rett ut på byn for å se kampen. Klarer nesten ikke se finalen alene, blir faktisk mer redd av akkurat det. Hvis vi slipper inn vil jeg føle samme smerte som den ved siden av meg siden jeg føler de fleste der jeg vil velge å stå/sitte vil være Utd supportere. Blir gøy. Noen andre som skal se kampen i Bergen by?

 

Man, dette blir fantastisk. Lykke til folkens, og håper Fergie ikke har noen surprises in the bag i kveld. Eneste som jeg ser på som et "diskusjonstema" er om Giggs spiller i midtbanen med Carrick+Anderson eller om det er Scholes. Jeg vet Giggs vil gjøre en god jobb men tror Scholes kan gjøre jobben enda bedre og passer kampen bedre spør du meg. Delte meninger her, det vet jeg.

 

Oh boy, oh boy, oh boy. Gleder meg nå, er ikke nerver. Fordi tenk på det folkens. Vi har akkurat vunnet PL 3 år på rad, og VANT faktisk CL ett år siden. Om vi hadde tapt straffekonken mot Chelsea, greit, da hadde i kveld vært en must-win kamp. Taper vi i dag, tar det ikke vekk noe fra oss. Det bare hindrer oss fra å skape enda mer historie. Jeg vil vinne mer enn noe annet i kveld, men synes det er herlig at vi bare er her og er med på en så stor anledning IGJEN etter i fjor. Det som gjelder er at guttene går ut på banen i 100% og gir absolutt alt. Taper vi, så taper vi.

 

Om Rooney skulle finne på å avslutte kampen med et mål selv, da tror jeg at jeg faktisk kommer til ha en orgasme. Kan ikke tenke på noe bedre enn det. Scholesy mål kommer vel neste for meg. Men det er bare ønsketenkning, vinner vi så vinner vi. Vi kan skape historie. Vi går ut og prøver iallefall.

 

RED DEVILS, RED ARMY, ONE UNITED. Go get 'em boys!

 

håper jeg får CL finalen 2008 på Blu-Ray i dag i posten så jeg har noe å se på før kampen.

 

Bestilte den samme dag som jeg så du skrev i "hva var siste Blu Ray blabla" tråden og fikk den tidligere i dag. Får ikke tid til å se den nå pga. trening og ute å se finalen etter men ja, den er i boks. Ser den nok i morgen hvis vi taper i kveld sånn at godfølelsen kommer tilbake igjen. :)

Edit: Og til de som lurer, selvfølgelig skipper jeg avslutningen. Aner ikke hva jeg tenkte med.

 

THAT'S MY BOY!

 

EDIT: 03/04 drakten på med Scholesy 18 bak. That's what I'm fuckin' talkin' 'bout.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...