Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Fyfaen, G. Om noen er store i kjeften slår man de ned, kniv er for homser og pakkiser. Det er trist når slikt skjer med supportere, spesielt United-supportere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er helt klart sesongens viktigste kamp. Vil at Manchester United skal komme i historiebøkene, det første laget som vinner CL to år på rad. I en sesong hvor vi har slitt med uttellingen og til tider med mange skader, hadde det vært fantastisk (mildt sagt) å vinne hele fem troféer: CS, VM for klubblag, LC, PL og CL. Tenk hvor vi hadde vært om effektiviteten hadde vært på plass. Da hadde vi nok vunnet 7 av 7 konkurranser. :w00t:

Blir ikke så skuffet om vi taper i kveld, for vi møter et lag som har dominert stort (vet nivået i Spania er lavere enn i England, men de har fortsatt dominert). Gleder meg bare til kampen, for det blir sykt deilig å se de to beste lagene i Europa (kanskje verden også) møte hverandre. :)

Lenke til kommentar
Sånn da er jeg hjemme fra eksamen som som alltid går til helvete. Nå er jeg klar for film-maraton frem til finalen og disse er på menyen:

 

Fired Up

Fritt Vilt 2

Marley and Me

Role Models

Wall-E

Curious bla bla Benjamin Button

 

Spørsmålet er hvilken jeg starter med?

 

Skjønner ikke hvorfor diverse kveg i denne tråden er så skeptisk til Wall-E. Filmen er spesiell, og det er morsomt hvordan man kan knytte seg sånn til en figur uten nesten noen dialog! Anbefales.

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært ute på en drøy times sykkeltur for å få kampen ut av tankene, og om noen timer er det viktig etappe i Giro d'Italia, så tiden skal nok gå uten å bli for nervøs

 

Nå er det litt middag så er det avgårde til BM Orientering - Lang. Så er det å fly hjem, dusje og komme seg avgårde til dagens soleklare høydepunkt!

 

Spørs om konsentrasjonen er på topp under løpet i dag, men. :cool:

 

Ronaldo's skade er garantert bare tull. Han kommer til å være 100% fit og gi absolutt alt i dagens kamp.

 

Håper bare han ikke går sur, men tror ikke Barca spillerne tar Ronaldo på samme måte som han blir tatt i PL hele tiden. Så kanskje han kan få spille slik han vil. :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

 

Å som jeg håper! Fy faen jeg har nerver. Om jeg klarer å overleve denne kvelden skal jeg være takknemlig. Det eneste som holder meg oppe er det at forsvaret til Barca ikke bør kunne holde Ronaldo, Rooney og Giggs unna. Dette er forjævlig. Jeg klarer ikke å tenke på annet. Evra og O'shea må spille sitt beste ikveld! I tilllegg er dommeren en idiot, bare å huske tilbake til Porto kampen. Nei jeg blir mer skeptisk jo mer jeg tenker på dette. Men vi har Sir Alex, det er kanskje det som er mest betryggende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Løper du orientering? Respekt i så fall.

 

Vet ikke en gang enda hvor jeg skal se kampen. Stresser ikke over det. Det er dama som er supporter, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Løper du orientering? Respekt i så fall.

 

Vet ikke en gang enda hvor jeg skal se kampen. Stresser ikke over det. Det er dama som er supporter, ikke jeg.

 

Bare bedriftsorientering nå for tiden.

 

Ikke noen alternativer for meg, gidder ikke se kampen på pub, så det blir hos den vanlige gjengen. Bortsett fra at kona skal være med i dag.

 

I United drakt for anledningen.

Lenke til kommentar

Jeg er så sinnsykt nervøs, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... knappe 6 timer til kamp... Dette er ikke bra... Tror jeg skal gå meg en laaaang tur for å roe nervene, kanskje slukke tørsten å etterhvert. Jeg vil så gjerne at United skal vinne ikveld, jeg blir direkte lei meg hvis de ikke gjør det.

 

GO United!

Lenke til kommentar
Huff, ikke lett å være under 18 på en dag som denne. Vil på Pub etc. for å få stemning!

Jeg fortrekkker å være alene på sånne kvelder faktisk, ihvertfall under selve kampen. Har en plan om å kanskje stikke ned på sportspuben hvis de vinner, gjorde det for et par år sia når PL trofeet ble vårt. Bra stemning i mange timer etterpå :D Men akkurat under kampen foretrekker jeg å isolere meg selv fullstendig :p

Lenke til kommentar

Tiden går latterlig tregt. Nettopp vært på gymmet og løftet vekter i halvannen time for å få tiden til å gå, men det eneste jeg har i tankene er Roma.

 

Det var lettere i fjor, for da hadde jeg eksamen dagen etter CL-finalen, så det tok opp mye av fokuset før finalen, i år er det ikke slik. Hadde nest siste eksamen på mandag, og siste om over en uke. Så ikke mye fokus på den siste nå.

 

Anyways. The Stone Roses på full guffe her. This is the One! Etterpå kjører jeg på med The Smiths - The Queen is Dead + Joy Division.

 

RED ARMY.

Lenke til kommentar
I United drakt for anledningen.

Jupp, bortedrakta med Tevez er på. Hadde tenkt å bruke hjemmedrakten med Ronaldo, men siden finalen skal bli spilt med hvite drakter, så kjører jeg med Tevez. :)

 

Tenkte det samme for anledningen. Borte-drakten med Rooney har vært på siden i morges. :yes:

Lenke til kommentar

Kjører drakten jeg kjøpte på Old Trafford når jeg var der med min far rett etter konfirmasjonen. Uheldigvis har jeg ikke noe på baksiden fordi det var så inni hampen dyrt, men ville kjøpe en original 1 så... Men det er en United drakt, og både den og skjerfet som er kjøpt på samme sted skal brukes i hele dag :D

 

Edit: Fant Solskjær drakta mi!! Den skal brukes :cool:

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...