NightKeeper Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 United-supporter knivstukket i Roma. Ikke noe stort sjokk, de feige fittene tør ikke bruke annet enn kniv. Cunts. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 United-supporter knivstukket i Roma. Ikke noe stort sjokk, de feige fittene tør ikke bruke annet enn kniv. Cunts. Eneste Engelskmenna har er en stor Kjeft Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Bedre det enn kniv. Kanskje det ikke bør legges mer CL finaler til friidrettsbanen i Roma. Så slipper vi iallfall den gjengen der. Italienerne kommer jo ikke til noen finale allikevel. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) @Giallorossi Trenger ikke Quote det som står over deg. BTW, bedre å være stor i kjeften en wuss med kniv Endret 27. mai 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 fa cup i stedet for mikke mus cupen er ikke en like stor prestasjon i mine øyne Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Det burde ikke legges CL - Finaler til Italia. Hvert år blir engelskmenn stukket ned der av den feige møkka, og når Giallarossi attpåtil kommer inn å forsvarer knivstikking fordi noen har åpnet kjeften gjør bare at jeg mister respekten for han i tillegg. Jeg gleder meg til CL - finalen i kveld, og håper at politiet ikke går løs på supporterene uten grunn som ved en tidligere anledning. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) @Giallorossi Trenger ikke Quote det som står over deg. BTW, bedre å være stor i kjeften en wuss med kniv Hva vet jeg om en eller annen fyr Poster i mellomtiden? Wankerne veit hva de møter i Hovedstaden, de har erfart det tidligere, og helt åpenbart ikke lært. Stor i Ord men liten på Jord Wizy: Forsvare blir et feil ord, men jeg har forståelse for det, Engelskmenn er videns kjent for å være store i kjeften og tru de eier alt og alle. At de ikke burde lagt CL-Finalen i Roma har vel vært klart lenge, en idiotisk beslutning. Endret 27. mai 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Du har forståelse for at noen stikker en kniv inn i en annen fordi noen har åpnet munnen, og sagt noe? Jeg er glad for at jeg ikke kjenner andre som deler din oppfatning. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 United-supporter knivstukket i Roma. Ikke noe stort sjokk, de feige fittene tør ikke bruke annet enn kniv. Cunts. Eneste Engelskmenna har er en stor Kjeft Herregud, for et utsagn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Wizy: Forsvare blir et feil ord, men jeg har forståelse for det, Engelskmenn er videns kjent for å være store i kjeften og tru de eier alt og alle. Det går da for pokker ikke an å forstå sånn oppførsel uansett hvor store noen er i kjeften? Patetisk holdning. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Han har tidligere bevist sin manglende forståelse for fotball, og viser tydelig manglende forståelse for etikk og lover. Hva med å bare ikke bry seg om hva denne ekle fyren sier? Neste tema? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Tror det er liten fremtid i å komme hit og forsvare en nedstikking av en Manchester United supporter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Du har forståelse for at noen stikker en kniv inn i en annen fordi noen har åpnet munnen, og sagt noe? Jeg er glad for at jeg ikke kjenner andre som deler din oppfatning. Det har jeg Full Forståelse for, selv hvor sørgelig og skadlig det er for Fotballen, Italiensk fotball blir regelrett drept når slike hendelser skjer (Og de skjer altfor ofte). Heldigvis kjenner jeg noen som deler samme oppfatning som meg og evt ikke er redd for å bruke liknende midler Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Gangstarossi. Utrolig hard. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Sånn da er jeg hjemme fra eksamen som som alltid går til helvete. Nå er jeg klar for film-maraton frem til finalen og disse er på menyen: Fired Up Fritt Vilt 2 Marley and Me Role Models Wall-E Curious bla bla Benjamin Button Spørsmålet er hvilken jeg starter med? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Gangstarossi. Utrolig hard. Haha, Hvordan klarte du å tolke frem det? :!: Å Kjenne og å Være, er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 jeg må si at jeg er glad jeg ikke har dine venner Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Sånn da er jeg hjemme fra eksamen som som alltid går til helvete. Nå er jeg klar for film-maraton frem til finalen og disse er på menyen: Fired Up Fritt Vilt 2 Marley and Me Role Models Wall-E Curious bla bla Benjamin Button Spørsmålet er hvilken jeg starter med? Som filmkjenner så er det et soleklart valg, og det er The Curious Case of Benjamin Button. Tror ikke det er din type film, men den er soleklart best av de der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er enig med Limbeck, og hadde jeg hatt sånne venner så hadde jeg nok distansert med fra dem rimelig fort når jeg hadde funnet ut at de var sånn. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Heldigvis kjenner jeg noen som deler samme oppfatning som meg og evt ikke er redd for å bruke liknende midler Haha, så om du havnet i en opphetet diskusjon med litt alkohol i blodet så hadde du dratt fram kjøkkenkniven til mor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå