Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde ikke legges CL - Finaler til Italia. Hvert år blir engelskmenn stukket ned der av den feige møkka, og når Giallarossi attpåtil kommer inn å forsvarer knivstikking fordi noen har åpnet kjeften gjør bare at jeg mister respekten for han i tillegg.

 

Jeg gleder meg til CL - finalen i kveld, og håper at politiet ikke går løs på supporterene uten grunn som ved en tidligere anledning.

Lenke til kommentar
@Giallorossi Trenger ikke Quote det som står over deg.

 

BTW, bedre å være stor i kjeften en wuss med kniv

Hva vet jeg om en eller annen fyr Poster i mellomtiden? ;)

 

Wankerne veit hva de møter i Hovedstaden, de har erfart det tidligere, og helt åpenbart ikke lært. Stor i Ord men liten på Jord ;)

 

Wizy: Forsvare blir et feil ord, men jeg har forståelse for det, Engelskmenn er videns kjent for å være store i kjeften og tru de eier alt og alle.

 

At de ikke burde lagt CL-Finalen i Roma har vel vært klart lenge, en idiotisk beslutning.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Wizy: Forsvare blir et feil ord, men jeg har forståelse for det, Engelskmenn er videns kjent for å være store i kjeften og tru de eier alt og alle.

 

Det går da for pokker ikke an å forstå sånn oppførsel uansett hvor store noen er i kjeften?

 

Patetisk holdning.

Lenke til kommentar
Du har forståelse for at noen stikker en kniv inn i en annen fordi noen har åpnet munnen, og sagt noe? Jeg er glad for at jeg ikke kjenner andre som deler din oppfatning.

Det har jeg Full Forståelse for, selv hvor sørgelig og skadlig det er for Fotballen, Italiensk fotball blir regelrett drept når slike hendelser skjer (Og de skjer altfor ofte).

Heldigvis kjenner jeg noen som deler samme oppfatning som meg og evt ikke er redd for å bruke liknende midler :)

Lenke til kommentar
Sånn da er jeg hjemme fra eksamen som som alltid går til helvete. Nå er jeg klar for film-maraton frem til finalen og disse er på menyen:

 

Fired Up

Fritt Vilt 2

Marley and Me

Role Models

Wall-E

Curious bla bla Benjamin Button

 

Spørsmålet er hvilken jeg starter med?

 

Som filmkjenner så er det et soleklart valg, og det er The Curious Case of Benjamin Button. Tror ikke det er din type film, men den er soleklart best av de der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...