tc47 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Føler med deg. Dette blir ikke bra for hjertet nei. Det er bare too good to be true å vinne CL to år på rad og skape histore, samt vinne PL 3 år på rad. Fy faen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til Manu-fans, holder en knapp med dere Bedre at det blir en engelsk seier, en spansk,. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må lade opp med noen filmer som Points gjør, håper jeg får CL finalen 2008 på Blu-Ray i dag i posten så jeg har noe å se på før kampen. Vurderer også Blood Diamond før finalen. Hmm, faen. Nå merker jeg at det er kamp i dag. Lykke til United fans, dette tar vi forhåpentligvis Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 KRISE I UNITED LEIREN Dette går til hundene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dette tenner nok bare Rooney mer, kjenner jeg han rett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så så, vi er ligamestere samme hva som skjer i dag. Det kan ingen ta fra oss. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis United vinner i dag, har de da vunnet the tribbel? Jeg tenker da på at de har vunnet ligacupen, premier league og champions league denne sesongen. Eller må man også ha vunnet FA-cupen for å kunne kalles seg trippel mestere? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vant forøvrig Verdensmesterskapet for Klubblag også. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må nok ha Fa-cup for "Treble" Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir jo uansetten trippel. Kanskje til og med mer eksklusiv enn vår trippel i 2001 Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Må nok ha Fa-cup for "Treble" Må? Jeg trodde treble rett og slett var at man samlet ble mester i tre konkurranser i løpet av en sesong? Men, det sagt, så er det klart at en PL + CL + FA-treble henger høyere enn CL + VM + LC, for eksempel. edit: Ja, så du sier altså at du er helt enig Endret 27. mai 2009 av genser Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så så, vi er ligamestere samme hva som skjer i dag. Det kan ingen ta fra oss. Det samme tenkte jeg før finalen i fjor, men fy faen det var ikke noe jeg fokuserte på under straffekonken. Skal love deg at PL ikke var i tankene mine da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nettavisen har lite å skrive om og fremmer en håndballspiller med et stykke dårlig håndtverk på ryggen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvem går inn på backene til Barca i kveld? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må nok ha Fa-cup for "Treble" Må? Jeg trodde treble rett og slett var at man samlet ble mester i tre konkurranser i løpet av en sesong? Men, det sagt, så er det klart at en PL + CL + FA-treble henger høyere enn CL + VM + LC, for eksempel. Joda, en treble er en treble, men egentlig det jeg mente var den "skikkelige" som vel er PL,CL og FA. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Keita/Sylvinho på venstre blir det nok. På høyre tror jeg det blir Puyol. Vanskelig å tenke på noe annet enn kampen nå for tiden ja. Må nok ha Fa-cup for "Treble" Må? Jeg trodde treble rett og slett var at man samlet ble mester i tre konkurranser i løpet av en sesong? Men, det sagt, så er det klart at en PL + CL + FA-treble henger høyere enn CL + VM + LC, for eksempel. Joda, en treble er en treble, men egentlig det jeg mente var den "skikkelige" som vel er PL,CL og FA. Enig. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tror vi kan dra nytte av "urutinerte" backer. Vi har helt klart en fordel med spillere som ikkke er fast i den posisjonen, regelmessig. Keita er en god spiller, men er da langt bak Alves for eksempel. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Vi tar en "treble". Men vi tar ikke "the treble" om du forstår Da må vi ha fa cup Endret 27. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/article2748097.ece Noen som har hørt mer om Ronaldos skade og om det har noen konsekvenser i det hele tatt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Den skikkelige Treble er jo seff den som teller, FA, CL og PL. MEN, hvis United ville CL så har de tatt en treble som egentlig er en vel så stor prestasjon. CL, PL og VM. Å ta denne treble vil være en syyyyyk prestasjon, siden det å vinne VM i samme sesong som man vinner CL betyr at man har vunnet CL for andre året på rad. Det er ikke hverdagskost. VM i seg selv er en vits, men kombinasjonen med CL samme året gjør at det er rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå