Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må lade opp med noen filmer som Points gjør, håper jeg får CL finalen 2008 på Blu-Ray i dag i posten så jeg har noe å se på før kampen. Vurderer også Blood Diamond før finalen.

 

Hmm, faen. Nå merker jeg at det er kamp i dag. Lykke til United fans, dette tar vi forhåpentligvis :D

Lenke til kommentar
Må nok ha Fa-cup for "Treble"

Må? Jeg trodde treble rett og slett var at man samlet ble mester i tre konkurranser i løpet av en sesong?

 

Men, det sagt, så er det klart at en PL + CL + FA-treble henger høyere enn CL + VM + LC, for eksempel.

 

edit: Ja, så du sier altså at du er helt enig :)

Endret av genser
Lenke til kommentar
Må nok ha Fa-cup for "Treble"

Må? Jeg trodde treble rett og slett var at man samlet ble mester i tre konkurranser i løpet av en sesong?

 

Men, det sagt, så er det klart at en PL + CL + FA-treble henger høyere enn CL + VM + LC, for eksempel.

Joda, en treble er en treble, men egentlig det jeg mente var den "skikkelige" som vel er PL,CL og FA. :)

Lenke til kommentar

Keita/Sylvinho på venstre blir det nok. På høyre tror jeg det blir Puyol.

 

Vanskelig å tenke på noe annet enn kampen nå for tiden ja.

 

Må nok ha Fa-cup for "Treble"

Må? Jeg trodde treble rett og slett var at man samlet ble mester i tre konkurranser i løpet av en sesong?

 

Men, det sagt, så er det klart at en PL + CL + FA-treble henger høyere enn CL + VM + LC, for eksempel.

Joda, en treble er en treble, men egentlig det jeg mente var den "skikkelige" som vel er PL,CL og FA. :)

 

Enig.

Lenke til kommentar

Den skikkelige Treble er jo seff den som teller, FA, CL og PL.

 

MEN, hvis United ville CL så har de tatt en treble som egentlig er en vel så stor prestasjon.

 

CL, PL og VM. Å ta denne treble vil være en syyyyyk prestasjon, siden det å vinne VM i samme sesong som man vinner CL betyr at man har vunnet CL for andre året på rad.

 

Det er ikke hverdagskost.

 

VM i seg selv er en vits, men kombinasjonen med CL samme året gjør at det er rått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...