Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

I dette øyeblikk er det vel sånn ca. nøyaktig 10 år siden Solskjær senket Bayern på Nou Camp.

AAAAH. ZHE MEMORIEZ! :love:

På tide å dra opp denne igjen?

 

Se filmen hos Youtube

Herlig. :love: Håper på en sånn kamp i morgen (bare at vi scorer litt tidligere i omgangen). :D

 

Og Ronaldo er morsom. Håper han eller Vida senker Barca i morgen. Begge har hatt en strålende sesong. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ronaldo er jo skjønn. :love:

 

Når jeg tenker på hvem jeg vil skal bli matchvinner blir det bare tull. Såklart tenker jeg Anderson/Vidic/Ronaldo. De to sistnevnte pga rosinen i en fantastisk pølsesessong (oi). Og Anderson pga det må snart skje. Men så: Alle er jo fantastiske. Tenk O'Shea som matchvinner! Eller Giggs! Berbatov eller Rooney. Evra! Alt hadde vært fantastisk. Gleder meg maks til kamp nå :D

Lenke til kommentar
Hvis jeg kunne velge en match-winner tror jeg at jeg måtte ha valgt Anderson altså, spesielt etter den artikkelen tidligere i dag. :D

Så du vil se han løpe naken? :dribble:

 

Seff vil han det. Ikke kom her og påstå at du ikke hadde sittet og suglet foran skjermen da Lættis :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer sterkt å skifte til en Rooney avatar i anledningen, men min har stått sterkt i masse år nå...

 

Uansett, NERVER. Fy faen jeg håper på Rooney-mål i morgen. Ingenting er deiligere enn feiringene hans! Men jeg driter langveis i hvem som scorer egentlig, så lenge vi kjemper som løver. Å ingen gir seg før fløyta går! Å det er vi som skal løfte pokalen!

Lenke til kommentar

Det hadde for min del vært utrolig deilig om Ronaldo scoret matchvinner målet og spilte langt over det Messi viser i morgen, men som sagt tidligere så blir jeg glad uansett hvem som blir matchvinner så lenge det er United som vinner. Messi kan gjerne bli matchvinner for oss hvis han vil.

Lenke til kommentar

Jeg er så klar! Nå håper jeg bare å få sove! I morrest når jeg våknet sang jeg "Gary Neville is a red" i døsigheten før jeg våknet helt. Totalt miljøskadet, jeg tror ikke jeg psykisk eller fysisk vil tåle et tap. Alt i år har bygd seg opp mot dette, alt hatet mot Liverpool går liksom i sluken før dette. Alt bugner ned til å vinne CL å gjøre dette til en fantastisk sesong, å ikke bare en god.

 

Faen, jeg tør ikke se finalen tror jeg. Dette kommer til å bli enda tøffere 90min enn de 120 ifjor. Skal mye øl til for å bedøve nervene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...