Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hargreaves i form hadde vært selvskreven på midten. Hargreaves, Carrick og Anderson/Giggs i en treer på midten hadde vært uslåelig.

 

Edit: Ellers er jeg ikke så nervøs. Tror jeg vil ta et eventuelt tap med fatning i morgen. Hadde vært mye verre å tape for et engelsk lag.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok

 

1. Jeg synes det er mye som sier at vi vinner. Jeg tror det er en stor forskjell på spansk og engelsk fotball. Engelske lag herjer i CL for tredje året på rad, og har vert sterke siden vår seier i 99. Jeg tror at det beste laget i Europa er oss. De to neste er Chelsea og Liverpool. Chelsea viste også at de er bedre enn Barca i begge kampene. Barca ble reddet av dommeren og et mål på overtid.

 

2. Ronaldo er verdens beste spiller. Ihvertfall et hakk over Messi. Ronaldo vil vinne alt, men han vil spesielt vinne CL. Både Inter, Porto og Arsenal fikk kjenne det. Han kommer til å gi alt i denne kampen.

 

3. Begge lag mangler spillere, men vi takler vårt tap av Fletcher best. Tapet av Alves og Abidal svekker Barca

 

4. Vi vant fortjent over Barca i fjor.

 

5. Vi har en sterkere benk. Om vi tar utgangspungt i laget mitt, så har vi spillere som Evans, Giggs, Anderson og Tevez på benken som gir oss store muligheter til å forandre kampen til vår fordel.

 

Det som taler for Barca er at de som oss har spillere som kan vinne dette alene. Messi spesielt om han har dagen, men det er opp og ned med han også.

 

Vil til slutt nevne at jeg trodde Chelsea skulle vinne ligaen og at Liverpool ikke var en utfordrer.

 

Hargreaves i form hadde vært selvskreven på midten. Hargreaves, Carrick og Anderson/Giggs i en treer på midten hadde vært uslåelig.

 

Edit: Ellers er jeg ikke så nervøs. Tror jeg vil ta et eventuelt tap med fatning i morgen. Hadde vært mye verre å tape for et engelsk lag.

 

Carrick i form er selvskreven. Sammen med Scholes og Giggs i form. :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Deilige bilder å se!! SAF som viser sine ekstreme fotballkunstner og Hargreaves som leker med ballen. Også deilig å se at Fletcher er med på trening..Viser at laget tar vare på- og setter pris på hverandre!

 

Bare 23 timer til kampstart nå!! :O

Lenke til kommentar

Haha SS, da har vi to par. Ji og Pat; Wazza og Carlitos! :D

 

Men faen, jeg så en times oppladningprogram på Sky Sports med Jamie Redknapp og Andy Gray i studio med lederen Richard Keyes. Snakket om possible starting lineups, Messi, Ronaldo, og spesielt Iniesta. Btw, så trente Henry og Iniesta hele sessjonen som alle andre og starter mer enn 99% sikkert i morgen. Så akkurat de to kan vi slutte å håpe på mister kampen. Men det er jo bare bra, får en star-studded kamp i morgen som vil være fantastisk.

 

For en kveld det blir. Hvis dere får muligheten å se programmet som ble vist på Sky på en eller annen måte, så gjør det. Herlig måte å få meg seg litt build-up før i morgen kveld.

 

Blir lite søvn i natt gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...