Mr.SS Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Rio som Bugsy Malone. Nice Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Skjønner tc47 Men det vi har er ikke så aller verst det heller Nevner bare Ron & Ronnie, i min mening verdens beste duo. Å herregud, glemmer ikke den out-of-this-world pasningen Rooney hadde mot Ronaldo fra banehalvdel til banehalvdel i fjor mot Chelsea i fjorårets finale. Hadde Tevez eller Carrick scoret påfølgende etter Ronaldos innlegg hadde det stått igjen som et av de beste angrepene i CL historien! La oss håpe slike øyeblikk i morgen også, med ballen i spanjolenes nett Roon og Ronnie. http://aslan.vgb.no/2009/05/26/doktor-wayne-rooney/ Skjekk video nr 2, Rio :lol: Old newz , kattepews. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Begynner å bli en stund siden, men hva kan vi forvente? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Noen andre her som skal til Roma? skal DU? Har så jævlig lyst, men har ikke fått tak i billetter Jeg skal! Klarte å skaffe billett i dag, så det var deilig:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Noen andre her som skal til Roma? skal DU? Har så jævlig lyst, men har ikke fått tak i billetter Jeg skal! Klarte å skaffe billett i dag, så det var deilig:) Regner med at prisen var skyhøy Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Bare være i Roma for å være i Roma? Er jo ikke lov å drikke engang.. :/ edit: Hm, undervurderer kanskje stemningen litt, men stemning vil det være uansett hvor fotballfans samles! Endret 26. mai 2009 av genser Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Når reiser du da? Kanskje på tide snart? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Moro at Fletcher er involvert i treningene i Roma. Flere som får assosiasjoner til den videoen med det bildet her? Endret 26. mai 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Skjer med at Ronaldo er ofte i nærheten av Park? Har det noe å gjøre med dette her: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Haha. Morsomme bilder. Fint å se Sir Alex delta i spillaktivitetene Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 UÆææææææ Nerver! Jeg kommer aldri i helvete til å få sove inatt! Brukte hele dagen på å se United filmer på DVD og youtube. Skulle jeg aldri gjort. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Match fit! edit: Deilig å se at selveste Hargreaves er på plass og leker seg litt på Olympiastadion. Endret 26. mai 2009 av Mr.SS Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 I want curly hair too! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Herlig å se Hazza på banen. Gleder meg til han er tilbake neste sesong. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 jaa, jeg også Lurer på hva ballen dekker over her, og hva disse to driver med nede ved livet til Tevez Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hargreaves hadde vert fint å ha, men har han fått spille fra start? Jeg er usikker. Må ha vert på høyrebacken PS! skal jeg holde kjeft pga troll i ord eller skal jeg si hva jeg mener om kampen i morgen? Endret 26. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 VIss det er positivt for oss så bare kom med det... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Si det uansett LIMBECK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå