Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg endelig tilbake etter en idiotisk overnattingstur med klassen. Fy faen, det var kjedelig... :wallbash:

 

 

On-T: Gleder meg noe sykt til i morgen. Er btw helt enig med det laget D'Amico postet tidligere. Park skal starte, så da er det best å ha han som en av tre i front. Passer bedre der, enn det han ville ha gjort på midten i en 4-3-3 formasjon. Håper også at Rio blir klar, så har vi et fantastisk lag som ikke har spilt kamp på ti dager. Det var veldig viktig at vi avgjore gullet mot Arsenal. :)

Lenke til kommentar

Jeg har vondt i magen nå. Skulle nesten ønske vi ikke skulle spille denne kampen en gang, dette blir ikke lett.

 

Uansett;

*LAG*

Yess, jeg fikk det til. Dette er det jeg vil se, ikke nødvendigvis slik jeg tror vi kommer til å spille.

 

Du er den eneste her jeg er nesten enig med. Jeg vil se Scholes starte jeg og, herlig rutine og ingen er bedre å spraye rundt pasninger i 60+ min. Også var mannen grunnen til at vi faktisk gikk videre mot de i semi-finalen i fjor og fortjener plassen sin. Så laget jeg vil se er:

resultimage.php?field=3&tactic=442&team=4&lineup=1,22,5,15,3,7,18,16,13,10,32.png

 

Nesten sikker på at Fergie kjører en 4-3-3 med Anderson men jeg ville startet sånn. Om vi skulle starte 4-3-3 så vil jeg se:

 

resultimage.php?field=3&tactic=433&team=4&lineup=1,22,5,15,3,16,18,8,13,7,10.png

 

Tror nok den siste der er mer realistisk, bare at det blir Giggs isteden for Scholes. Det er ikke så ille det, men jeg vil se Scholes starte ihvertfall.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Andy Gray sier alt han mener om finalen i denne artikkelen. Som vanlig vet han hva han snakker om og jeg tror han har helt rett i at vi hadde startet med samme laget som startet på Emirates om Fletcher hadde vært med. Også det han sier om Fletcher er pent å lese. Håper Fletcher får starte en CL-finale før han legger opp ihvertfall. :)

 

EDIT: ALLTID kos med litt Rooney-ros. :D

(It rhymes! :p)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, vi skulle hatt Hargreaves utpå der. Han hadde spist opp midtbanen til Barca. Frykter Yaya Toure kommer til å gjøre det samme med vår midtbane. Derfor håper jeg Carrick og Anderson spiller. Med Scholes kunne det blitt stygt. Han begynner å bli gammel. Og han klarer ikke å dominere mot lag som Barca f.eks. Han er best når motstanderen legger seg nedpå.

Lenke til kommentar

Yaya Toure blir vel forhåpentligvis satt som midtstopper, så kan han heller konsentrere seg om Ron & Ronnie :) Er et hav av artikler og meninger om Champions League-finalen nå. Tok kaka da jeg så TV2 Sporten debatterte om finalen, da de kom til det uunngåelige punktet om hvem som var den største stjerna av CR7 og Messi. Lo godt da jeg hørte hva Morten Langli sa:

 

Jeg vil si at Ronaldo er den største stjerna, i bar overkropp der, fete biler, draget på damene, litt sånn damehistorier.

 

:wee: Bra sagt.

 

Link: http://msn.tv2sporten.no/fotball/article2746041.ece

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Haha, Ando altså. :D

 

Men SS, jeg tror ikke Barca gjør det med Yaya Toure i morgen. Han spiller nok i beste posisjonen sin, de lærer nok av å se målet vårt i fjor mot Chelsea når Essien måtte spille ute av posisjon (blir mye av det samme hvis Toure spiller ute av pos.) og Ronaldo slår han utrolig lett i luften og putter 1-0. Pluss at de mistet kvalitetene til beste defensiv midtbanespilleren i verden i den kampen, Chelsea, så Barca lærer nok av det hele. Toure spiller i midtbane, kan nesten garantere det. Hargreaves hadde vært outstanding å ha i morgen kveld ja, men vi får leve med det vi har.

Lenke til kommentar

Skjønner tc47 ;) Men det vi har er ikke så aller verst det heller ;) Nevner bare Ron & Ronnie, i min mening verdens beste duo. Å herregud, glemmer ikke den out-of-this-world pasningen Rooney hadde mot Ronaldo fra banehalvdel til banehalvdel i fjor mot Chelsea i fjorårets finale. Hadde Tevez eller Carrick scoret påfølgende etter Ronaldos innlegg hadde det stått igjen som et av de beste angrepene i CL historien! La oss håpe slike øyeblikk i morgen også, med ballen i spanjolenes nett :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...