Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njaaa, du kan jo selv fikse må møte de en annen gang. CL-finalen direkte er noe du kanskje opplever for siste gang med Utd der på lenge som møter arguably beste laget i verden offensivt sett med oss, noe som er set for å være epic. Det å se det "som" det er direkte er ikke det samme. Men hva forventet du som svar i en Utd-tråd? :p Fuck avslutning, se Utd!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Tror nok du skal ha store problemer med å ikke vite hvem vinneren er i løpet av den klasseavslutningen. Det er definitivt noen som vil få vite det via pling-tjeneste eller et eller annet. Det kan hende det er et dilemma for deg, men for meg hadde det ikke vært noen tvil om hva jeg hadde valgt.

Lenke til kommentar

Vel. Selv om vi skulle komme til CL-finalen neste år vil det være lenger til du ser den enn til du ser klassekameratene dine. Og sommerferie betyr vel ikke at du skal sitte inne og se i veggen uten å være sosial? Eller er det bare på vestlandet vi har sånne sommerferier der vi er ute?

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Haha, listen to the man GBD. Well said. =)

EDIT:

Det finnes ikke noe bedre enn å lese slike artikler nå for tiden som jeg fant på RedCafe.

United have made offers for dozens of players - nobody wants to go near them. And the one person who surely would, Damien Duff, was allowed to slip into the arms of Newcastle for less than United paid for Patrice Evra. You couldn't make it up. You don't have to.

:!: Duff som har sagt at han skal fortsette i Championship nå. :)

Se når den er skrevet også, slutten av Juli rett før 06/07 sesongen startet. Se hva han skriver på slutten også, "The season hasn't even started yet". Nei, han hadde rett han, Fergie hadde ikke startet en gang. Tre år senere vil jeg gjerne vite hva han tenker. :)

Må være ekstraherlig for Fergie å lese slikt nå. Sir Alex Ferguson har bevist alle at man aldri si negative ting om ham. Senest Rafa med sine herlige facts.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Men hva forventet du som svar i en Utd-tråd? :p Fuck avslutning, se Utd!

Det var litt av grunnen til at jeg tok det opp her også. Nå kan jeg se den direkte med god samvittighet. :p

Og sommerferie betyr vel ikke at du skal sitte inne og se i veggen uten å være sosial? Eller er det bare på vestlandet vi har sånne sommerferier der vi er ute?

Det er vestlands-sommerferie her i gården også, så den biten er nok den samme. :) Pointet var liksom at det er ny skole til høsten som vil si good bye til mine nåværende klassekollegaer. Altså ville det vært flott å få blitt med på en skikkelig avslutning.

Har vært en del syk i det siste, ergo er unnskyldningen på plass, så ikke se bort i fra jeg sitter på forumet en gang eller to mellom kl 20.00 og 23.00 på onsdag. :)

Anyway.....

resultimage.php?tactic=433&team=4&lineup=1,22,5,15,3,8,16,11,13,7,10.png

Hvis Rio ikke er klar (Gud forby), spiller Evans.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jeg tror Rio spiller, men ellers så er jeg enig i laget. Men jeg tror også at Berbatov kan bli ofret til fordel for Ronaldo på topp sånn at vi kan dytte Giggs inn på midten og Park tar den ene kanten og Rooney på venstre.

Så jeg tror nok kanskje mer på denne oppstillingen:

resultimage.php?tactic=451&team=4&lineup=1,22,5,15,3,13,8,16,11,10,7.png

Edit:

Med den oppstillingen så trenger vi ikke å bekymre oss over Ronaldo og hans jobbing hjem, da kan han ligge å fiske på topp og kjøre kontra med Park og Rooney som kommer i 100 på kantene :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...