Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Men nå er det jo mulig å bruke pengene på en litt normal måte? Nedtur i forhold ville vært tap, ikke hvor mye penger du har brukt.

Lenke til kommentar

Det er faktisk rimelig sykt mtp. at spillet vårt har vært verre enn 07/08 og spesielt "supersesongen" 06/07. Tror vi har mye å takke forsvaret vårt for når det gjelder poengsummen i år. Fantastisk av Evans som kan komme inn og late som ingenting har skjedd når vi mister en spiller som Rio Ferdinand. All credit to the lad. :)

Lenke til kommentar

Flere tall

 

Eneste PL sesong vi har kommet på 90 tallet er

93-94 med 92 poeng

99-00 med 91 poeng

08-09 med 90 Poeng

 

Chelsea har klart det to ganger og Arsenal en gang.

 

Liverpool sin høyeste poengsum er 90 poeng på 80 tallet

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ja, da var det midnatt. Om 24 timer er det dagen det hele skal spilles en CL-finale, bare ett år siden vi faktisk vant CL. Det er smått utrolig at vi er i finalen og det blir nesten vanskelig å forvente en seier her når ingen har vunnet CL to år på rad. Vinner vi, så skaper i ærlig talt historie. Og det tror jeg akkurat Fergie vet, og vil gjerne gjøre siden det eneste han mangler på CV'en er dominans i Europa som Real Madrid, AC Milan osv.

 

Jeg tror denne kampen er den største kampen som kunne blitt spilt etter denne sesongen siden Utd vinner ligaen hjemme for 3. år på rad for å "beskytte" påstanden om at vi er verdens beste lag og Barcelona vinner serien så utrolig "lett" og spiller magifotball til tider i det vi kan kalle for 2. best ligaen i verden. Man Utd vs. Barcelona. Nei, tror ikke jeg gleder meg en gang. Blir jo umulig å nyte kampen. Skulle nesten ønske man kunne være en nøytral under kampen, men da blir det jo ikke samme følelsene etter kampen om vi skulle finne på å vinne CL to år på rad. Kan det skje? Ja. Vil det skje? Jeg må si jeg har troa men at jeg samtidig tviler litt på det.

 

Alt jeg kan si, som er "safe to say": It's gonna be a hell of a night.

 

Lenke til kommentar
Jeg tror vi har mye å takke O´Shea og Evans for. De har vert knallgode erstattere.

Det stemmer. Spiller de to (pluss Vidic selvfølgelig) like bra neste sesong, i tillegg til at Brown og Rio kommer opp på 07/08-nivå, har vi et spennende år i vente. Kanskje litt urealistisk å tro at alle slår til for fullt, men du verden hvor moro det hadde vært.

 

Sliter med et dilemma akkurat nå. Kronidiotene av noen klassekontakter har bestemt at klasseavslutningen skal være på onsdag kl 18.00 og varer til neste dag. Enten kan jeg bare drite i hele greia å sitte hjemme foran TV'en mens de andre hygger seg i sosialt samvær, eller så kan jeg ta den opp og se den når jeg kommer hjem (har fri på torsdag), eller så kan jeg få oppdateringer på sms men da ødelegger jeg jo hele opplevelsen hvis jeg ser den i opptak. Tror jeg går for alternativ nr 2, men spørs om jeg har tålmodighet til å vente i minst 12 timer etter kampslutt før jeg får vite resultatet. Det skal bli tøft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...