Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off topic her men; No som Newcastle rykker ned, vil eg gjerne sjå Obafemi Martins i United skjorte, og det for en billig penge, om Tevez skulle bestemme seg for å reise...

 

Liker arbeidsviljen, og ikkje minst hurtigheten som eg meinar vi har mangla på topp dei 2 siste sesongane.

 

Andre som tenker på erstattar for Tevez her?

Lenke til kommentar
Mye bedre enn PIG? Nei, vettu hva. Nå drar du i veldig mye du, Latias.

De er like gode i mine øyner, Foster er litt bedre i feltet enn PIG.

 

Jo. Ben Foster er høyder over polakken. Ben Foster var Watford sin beste spiller i sesongen han var der på utlån, selv om de rykket ned. Han stod så bra for Watford på lån at han fikk sin landslagsdebut mot Spania på Wembley (0-1-tap, Iniesta med et utagbart skudd for keeper). Han fikk så en skade som satt han ut av spill i flere mnd, men har vist seg god å kampene han har spilt for United. Han reddet bl.a. tre poeng for oss i bortekampen på Pride Park i fjor.

Lenke til kommentar

Ikke minst fantastisk på Wembley (første gangen) i år mot Spurs i CC-finalen.

 

EDIT:

 

Virkelig bra beskrivelse av Mourinho om hva Fletcher bidrar med for oss:

Inter Milan boss Jose Mourinho has spoken of his great admiration for Manchester United midfielder Darren Fletcher.

 

In his column for the Telegraph, Mourinho wrote: "If Barcelona will miss Dani, Man United will miss Darren Fletcher. Fletcher is more important than people think. His work in midfield, especially in the midfield 'wars', in crucial matches is very important. Man United will miss his pace and aggression in defensive actions: he 'eats' opponents in defensive transition.

 

"In possession he is not magic like Ryan Giggs or a superb passer like Paul Scholes, but he is dynamic, he makes movements, he creates spaces. I like him a lot and I believe it is not an easy decision to replace him. I believe Xavi and Andres Iniesta are happy Fletch is not playing."

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Litt off topic her men; No som Newcastle rykker ned, vil eg gjerne sjå Obafemi Martins i United skjorte, og det for en billig penge, om Tevez skulle bestemme seg for å reise...

 

Liker arbeidsviljen, og ikkje minst hurtigheten som eg meinar vi har mangla på topp dei 2 siste sesongane.

 

Andre som tenker på erstattar for Tevez her?

Jeg har veldig sansen for Martins, og det kunne blitt spennende med han på laget. Noe han desverre sliter voldsomt med er uttelling på sjanser. Det bommes hårreisende ofte fra den kanten, men det kan jo hende noen måneder med SAF hadde gjort susen :)

Lenke til kommentar
Håper ingen her seriøst kan mene at polakken er bedre enn Ben Foster?

 

Vet ikke om han er bedre men de er gjevngode

 

Nei, Foster er høyder over han. Kuszack er god på strek, men i feltet er han kamikaze.

 

Foster som ny førstekeeper i United, bet on it. Han har det som skal til, og han er enda ung. Husk at keepere som regel først er "utdannet" etter fyllte 30 år. Se på Italia f.eks. Alberto Fontana er 42. Og legenden Gigi Buffon kommer til å spile til han er over 40 selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Alikevel er det skremmende at keepere rundt 25-26 år fortsatt høres ut som ungdommer. Å bryte gjennom som keeper i en klubb som United er på grensen til umulig. Det frister neppe med utlån fem sesonger på rad, og man får ikke så veldig mye xp (unnskyld utrykket) av å spille fem-ti kamper hver sesong. Salg m/ opsjon på gjenkjøp om to år hadde gått fint for min del. Da ser vi hva han har blitt. Ingenting hadde gledet meg mer enn å se Foster som førstekeeper, men jeg tviler på at det skjer. Og jeg blir gjerne konfrontert om det motsatte skulle skje.

Lenke til kommentar
CL-sendingene toppet seg da Per Mathias Høgmo fortalte den elendige historien. Husker noen den?

 

Eller kanskje det var i en landslagssending. Husker ikke helt. De hadde i hvertfall rekonstruksjon av det på Golden Goal for ikke så lenge siden :p

Jeg så rekonstruksjonen xD

 

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde? Tror jeg har sett det, men er ikke noe sikker.

Lenke til kommentar
CL-sendingene toppet seg da Per Mathias Høgmo fortalte den elendige historien. Husker noen den?

 

Eller kanskje det var i en landslagssending. Husker ikke helt. De hadde i hvertfall rekonstruksjon av det på Golden Goal for ikke så lenge siden :p

Jeg så rekonstruksjonen xD

 

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde? Tror jeg har sett det, men er ikke noe sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...