Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Er ikke August det vanlige? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Okei. Litt synd da, for Premier League er jo en klasse for seg selv da. Men blir spennende neste sesong. Når begynner den forresten? Høsten? :] Begynnelsen av august, pleier det å være. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Åja, men da er jo det ikke lange "pausen" ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Da var jeg tilbake etter ban igjen Må si at reservene imponerer med å slå et lag Liverpools A-lag slet tidligere mot! Veldig imponerende! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Tjernås er veldig dyktig, ja. En av de få norske ekspertene jeg ikke irriterer meg over. Kan ikke få rost jobben Tjernås, Solheim, Fredheim & Co gjør i Canal + nok. Undervurdert team, Norges beste sådan til å lage fotballsendinger, uten tvil. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Ja der er jeg helt enig Endret 25. mai 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Tenk så mye bedre CL på norsk tv hadde vært med C+ teamet. Spesielt før kampen, i pausen og etter kampen. Fjørtoft og co. når de ikke opp til anklene engang, spesielt ikke Fjørtoft. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Tenk så mye bedre CL på norsk tv hadde vært med C+ teamet. Spesielt før kampen, i pausen og etter kampen. Fjørtoft og co. når de ikke opp til anklene engang, spesielt ikke Fjørtoft. Enig, er jo bare dårlige vitser og elendige facts hos TV3 gutta som skal ha "erfaring"... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Tenk så mye bedre CL på norsk tv hadde vært med C+ teamet. Spesielt før kampen, i pausen og etter kampen. Fjørtoft og co. når de ikke opp til anklene engang, spesielt ikke Fjørtoft. Nei det har du rett i, irriterer meg som faen over Fjørtoft. Spesielt når han sier Barcelona, sier det på en rar måte Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jepp, leste om en fyr som fikk lyst til å skyte seg selv hver gang Fjørtoft uttalte Barcelona og andre lignende ting. Som f.eks. da han skulle si Patrice Evra så uttalte han førstenavnet Patrike etterfulgt av "det var veldig bra sagt heh". Tragikomisk og latterlig panel! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Ser ikke CL på Canal+ uansett, er SkySports/ITV som teller her Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Er ikke det vi sier Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 CL-sendingene toppet seg da Per Mathias Høgmo fortalte den elendige historien. Husker noen den? Eller kanskje det var i en landslagssending. Husker ikke helt. De hadde i hvertfall rekonstruksjon av det på Golden Goal for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 CL-sendingene toppet seg da Per Mathias Høgmo fortalte den elendige historien. Husker noen den? Eller kanskje det var i en landslagssending. Husker ikke helt. De hadde i hvertfall rekonstruksjon av det på Golden Goal for ikke så lenge siden Jeg så rekonstruksjonen xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som har fått med seg at Neville er på landslaget igjen ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er totalt uenig. Foster er mye bedre på strek enn PIG. Han har et feltarbeid som er bedre enn Sar sitt. Han har bedre ingangsettinger. Han har kapasiteten til å gjøre matchvinner redninger, det har ikke PIG. Å PIG har ikke større rekkevidde enn Foster selv om han er 3cm lengre. Nei PIG er ordinær, Foster har egenskaper som kan gjøre han til en klassekeeper. Vi kan være enige om å være uenige, men mener du seriøst at Foster er bedre i feltet enn Van Der Sar? Van Der Sar som plukker alle baller i lufta? Jeg mener Kuszczack er bedre, og du mener Foster er bedre. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor Neville har blitt tatt ut på landslaget heller, selv om det selvsagt er hyggelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er totalt uenig. Foster er mye bedre på strek enn PIG. Han har et feltarbeid som er bedre enn Sar sitt. Han har bedre ingangsettinger. Han har kapasiteten til å gjøre matchvinner redninger, det har ikke PIG. Å PIG har ikke større rekkevidde enn Foster selv om han er 3cm lengre. Nei PIG er ordinær, Foster har egenskaper som kan gjøre han til en klassekeeper. Vi kan være enige om å være uenige, men mener du seriøst at Foster er bedre i feltet enn Van Der Sar? Van Der Sar som plukker alle baller i lufta? Jeg mener Kuszczack er bedre, og du mener Foster er bedre. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor Neville har blitt tatt ut på landslaget heller, selv om det selvsagt er hyggelig. Van der Sar kan IKKE bokse. Han er immun mot gode utboksninger. Foster er både sterkere og tryggere i feltet når han har kamptrening. Men Van der Sar berger seg på rutinen, han vet mye bedre enn alle andre når han kan gå ut. Foster vegrer seg ofte i situasjoner han kunne gått ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jepp, jeg sa det med Neville i går Same. Som sagt, hyggelig men merkelig. Kanskje Capello må ha litt backup til Glen Johnson siden Wes er skadet. Tror nok ikke Nev stiller opp i selve kampene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Wes Brown er da ikke skadet ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Da har eg vært og skaffet drakt til kona. Det var kravet fra kompisene for at hu skulle få være med å se Cl finalen Hu måtte vær blodrød! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå