Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk så mye bedre CL på norsk tv hadde vært med C+ teamet. Spesielt før kampen, i pausen og etter kampen. Fjørtoft og co. når de ikke opp til anklene engang, spesielt ikke Fjørtoft.

Enig, er jo bare dårlige vitser og elendige facts hos TV3 gutta som skal ha "erfaring"...

Lenke til kommentar
Tenk så mye bedre CL på norsk tv hadde vært med C+ teamet. Spesielt før kampen, i pausen og etter kampen. Fjørtoft og co. når de ikke opp til anklene engang, spesielt ikke Fjørtoft.

 

Nei det har du rett i, irriterer meg som faen over Fjørtoft.

Spesielt når han sier Barcelona, sier det på en rar måte :p

Lenke til kommentar

Jepp, leste om en fyr som fikk lyst til å skyte seg selv hver gang Fjørtoft uttalte Barcelona og andre lignende ting. Som f.eks. da han skulle si Patrice Evra så uttalte han førstenavnet Patrike etterfulgt av "det var veldig bra sagt heh". Tragikomisk og latterlig panel!

Lenke til kommentar
CL-sendingene toppet seg da Per Mathias Høgmo fortalte den elendige historien. Husker noen den?

 

Eller kanskje det var i en landslagssending. Husker ikke helt. De hadde i hvertfall rekonstruksjon av det på Golden Goal for ikke så lenge siden :p

Jeg så rekonstruksjonen xD

Lenke til kommentar
Jeg er totalt uenig. Foster er mye bedre på strek enn PIG. Han har et feltarbeid som er bedre enn Sar sitt. Han har bedre ingangsettinger. Han har kapasiteten til å gjøre matchvinner redninger, det har ikke PIG. Å PIG har ikke større rekkevidde enn Foster selv om han er 3cm lengre. Nei PIG er ordinær, Foster har egenskaper som kan gjøre han til en klassekeeper.

 

Vi kan være enige om å være uenige, men mener du seriøst at Foster er bedre i feltet enn Van Der Sar? Van Der Sar som plukker alle baller i lufta? Jeg mener Kuszczack er bedre, og du mener Foster er bedre.

 

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor Neville har blitt tatt ut på landslaget heller, selv om det selvsagt er hyggelig.

Lenke til kommentar
Jeg er totalt uenig. Foster er mye bedre på strek enn PIG. Han har et feltarbeid som er bedre enn Sar sitt. Han har bedre ingangsettinger. Han har kapasiteten til å gjøre matchvinner redninger, det har ikke PIG. Å PIG har ikke større rekkevidde enn Foster selv om han er 3cm lengre. Nei PIG er ordinær, Foster har egenskaper som kan gjøre han til en klassekeeper.

 

Vi kan være enige om å være uenige, men mener du seriøst at Foster er bedre i feltet enn Van Der Sar? Van Der Sar som plukker alle baller i lufta? Jeg mener Kuszczack er bedre, og du mener Foster er bedre.

 

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor Neville har blitt tatt ut på landslaget heller, selv om det selvsagt er hyggelig.

Van der Sar kan IKKE bokse. Han er immun mot gode utboksninger. Foster er både sterkere og tryggere i feltet når han har kamptrening. Men Van der Sar berger seg på rutinen, han vet mye bedre enn alle andre når han kan gå ut. Foster vegrer seg ofte i situasjoner han kunne gått ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...